חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

גוגל ואמזון משיקות שירות הזרמת מוסיקה חינמי

אמזון וגוגל השיקו באופן רשמי גרסה חינמית מונעת פרסומות לשירותי הזרמת המוסיקה שלהן, YouTube Music ו-Amazon Music, במטרה להתחרות מול ספוטיפיי

אלי כהן |  22/04/2019

ספוטיפיי, מאחורייך: צמד ענקיות הטכנולוגיה הפופולריות, גוגל ואמזון, משיקות באופן רשמי גרסה חינמית במודל Freemium לשירותי הזרמת המוסיקה העצמאיים שלהן, Amazon Music ו-YouTube Music, שתהיה זמינה דרך הרמקולים החכמים המגיעים מתוצרתן. הדברים מגיעים בהמשך לדיווח שפורסם במהלך השבוע שעבר בנושא זה.


גוגל ואמזון משיקות שירות הזרמת מוסיקה חינמי


הגרסה החינמית ל-YouTube Music תהיה זמינה דרך סדרת הרמקולים החכמים של גוגל, Google Hoome, בעוד Amazon Music החינמית תהיה זמינה בסדרת מוצרי Echo של אמזון. שני שירותי המוסיקה בהזרמה החדשים של החברות אמנם יהיו חינמיים, אך ההאזנה בהם תהא מלווה בפרסומות, זאת בניגוד לגרסאות הפרימיום שמוצעות בתשלום. 


משתמשי יוטיוב מיוזיק שיהיו מעוניינים להפתר מהפרסומות ולאפשר לעצמם האזנה למוסיקה כשהאפליקציה רצה ברקע וכן להוריד שירים להאזנה אופליין, יוכלו להרשם לשירות שבתשלום ובמחיר של 9.99 דולר לחודש. בשלב זה זמין שירות YouTube Music החימי בארה"ב, בריטניה, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, גרמניה, צרפת ומספר שווקים נוספים.


גוגל ואמזון משיקות שירות הזרמת מוסיקה חינמי


מנגד, באמזון התמחור מעט יותר גמיש: צרכני Amazon Music בגרסה החינמית יוכלו להרשם לשירות בתשלום נמוך יותר של 3.99 דולר עבור Amazon Music Unlimited. באמצעות מנוי זה יוכלו הצרכנים לגשת לכל השירים וללא פרסומות, אך אלו יהיו זמינים דרך מוצרי Echo מבית אמזון בלבד.


גוגל ואמזון משיקות שירות הזרמת מוסיקה חינמי


אם יחפצו הצרכנים בהאזנה למוסיקה דרך הפלטפורמות השונות - ידרשו לשלם סכום של 9.99 דולר לחודש. בשירות החינמי של אמזון, שזמין למשתמשי החברה בארה"ב בלבד בשלב זה, יהיו זמינים 2 מיליון שירים בלבד, בעוד בשירות הזרמת המוסיקה שבתשלום זמינים למעלה מ-50 מיליון שירים. 


השקת שירותי הזרמת המוסיקה החינמיים על ידי אמזון וגוגל מהווה הכרזת מלחמה ישירה מול ספוטיפיי, ענקית הזרמת המוסיקה. האחרונה מחזיקה גם כן בשירות "Freemium" המאפשר לצרכנים להאזין לשירים ללא צורך בתשלום, אך עם מספר הגבלות וכן בשילוב פרסומות. באמצעות מהלך זה, מעוניינות גוגל ואמזון "לחטוף" את לקוחות ספוטיפיי החינמיים, מה שיאפשר להן הכנסה גבוהה יותר מפרסומות וכן מהלך שיביא עימו פוטנציאל עתידי להגדלת כמות הצרכנים שלהם מנוי בתשלום. 


מקור 1 | 2

המוצרים המבוקשים בקטגוריית רמקולים ניידים ואלחוטיים

סוג:רמקול נייד,
מותג:Philips,
טווח מחירים:200 -...,
החל מ- 499 ₪
ב-Bernard
סוג:רמקול נייד,
מותג:Creative,
טווח מחירים:200 -...,
החל מ- 298 ₪
ב-AdsComp
סוג:רמקול נייד,
מותג:JBL,
טווח מחירים:200 - 500...,
החל מ- 360 ₪
מתוך 46 חנויות
סוג:רמקול נייד,
מותג:JBL,
טווח מחירים:200 - 500...,
החל מ- 483 ₪
מתוך 48 חנויות
אלי כהן - כתב חדשות

אלי כהן - כתב חדשות

כתב וסוקר טכנולוגיה
בן 23 מהעיר באר שבע, יוצא יחידה טכנולוגית בחיל האוויר, בעבר שימש בתפקיד כתב ועורך באתרי טכנולוגיה ישראליים, כיום כתב וסוקר טכנולוגיה המתמחה בתחום המובייל והסלולר ויזם המעורב בהקמת חברת סטארט-אפ חדשה בשוק הסלולר הישראלי.
לפניות: support@wisebuy.co.il
רוצה שנשלח לך סקירות וחדשות למייל?
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת עדכונים וחדשות בדוא"ל
.This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
loader image