בדגם זה הרזולוציה המקסימלית עומדת על 1080X2560 פיקסלים עם יחס תצוגה של 21:9 ובהירות מקסימלית של 300cd/m², לצד זמן תגובה של 4ms וזמן ריענון של 200Hz. סוג הפאנל הוא LED MVA, שלא כמו IPS השומר על צבעים אותנטיים ואיכות תמונה מקסימלית, כאן שם המשחק הוא זמן תגובה נמוך יחסית וזמן ריענון מצטיין בתחומו.
בקצב רענון של 200 הרץ הופך את המסך הזה לאחד שמתאים מצוין לגיימרים מקצועיים. הוא מספק תמונה חלקה ונעימה לעין, נטולת ריצודים נראים לעין ומשחקים כמו Assassin's Creed Odyssey ו-Call of Duty: Black Ops 4 מעולם לא נראו טוב יותר, לצד כרטיס גרפי GeForce GTX 1070 Ti שתמך בו כמובן. זמן הריענון לא מתבטא רק במשחקים; אפילו גלישה באתרים וסתם תפעול שוטף של המחשב מספק חוויה מהנה וחלקה יותר וקשה להסביר עד כמה מתסכל לחזור ל-60Hz אחרי שהעיניים מתרגלות במהרה לקצב מהירות מואץ שכזה.
הרזולוציה המקסימלית עומדת על 2560X1080 פיקסלים – נתון קצת מאכזב ונמוך ממה שציפינו ממסך גיימינג מפואר ויקר שכזה. ייחלנו ללפחות 1440p, שלא לדבר על 4K. באשר לאיכות התמונה, אין לנו שום תלונות: התצוגה חדה מאוד, הצבעים אמיתיים וחיים, רמת הניגודיות מצוינת והדיוק הנפלא באזורים הבעייתיים, בגווני השחור ובמעברי צבעים קשים בזמן עריכה בפוטושופ שירתו אותנו נהדר. למרות שלא מדובר בפאנל IPS, לא זוכר לנו מסך כל כך איכותי שהתקרב לו ברמתו וכל הכבוד ל-AOC על כך.
הבהירות המקסימלית מספקת – כלומר זו לא הבהירות הבוהקת ביותר שיצא לנו לפגוש, גם לא בהגדרה המקסימלית אבל באמת שלא מצאנו צורך ביותר מכך, כך שלא יצאנו מאוכזבים.
זמן התגובה עומד על 4ms – לא הנתון הרצוי ביותר עבור שחקנים מתקדמים אבל קשה לנו להגיד אישית שחווינו האטה או כל חוויה מובחנת; משחקי רשת רצו במהירות ולרגע לא הרגשנו יתרון או חיסרון בולט, מלבד היכולת האישית שלנו. גיימרים מקצועיים יעדיפו זמן תגובה שמתקרב ל-2ms או אפילו 1ms, אבל נותנים אלו אפשר למצוא בעיקר בפאנלים אחרים, שלאו דווקא יידעו לספק את אותה איכות תמונה מצוינת, כך שיש לכל פאנל יתרון וחיסרון שיש לקחת בחשבון.
באשר ל"קריעת תמונה", תופעה המתרחשת בזמן אי-סינכרון של קצב ריענון המסך עם הכרטיס הגרפי, AOC מציעה תמיכה מלאה ב-AMD FreeSync, הרלוונטית למחזיקי כרטיס גרפי מבית AMD, אם כי למרות שאינה תומכת באופן רשמי ב-G-sync תוצרת Nvidia, לא חווינו שום בעיות עם ה- GeForce GTX 1070 Ti, כאמור כל עוד ביצענו את ההתאמות הנדרשות תחת GeForce Experience, תוכנת ההגדרות הרשמית של כרטיס המסך מולו נבדק מסך ה-AG352QCX.
הרזולוציה קובעת את מידת חדות התמונה ואת רמת הפירוט שלה, והיא נמדדת במספר הפיקסלים שמרכיבים את התמונה השלמה. הפיקסלים הם נקודות זעירות המסודרות לאורך ולרוחב התמונה או מסך התצוגה. ניתן אמנם לשנות את הרזולוציה דרך מערכת ההפעלה, אך לכל מסך ישנה הרזולוציה הטבעית שלו בה הוא נראה במיטבו ורצוי לבחור בה. כדאי לזכור עם זאת שרזולוציה גבוהה במסך גדול פרושה גודל טקסט קטן, לכן מי שמעוניין בתצוגה גדולה מאוד יבחר ברזולוציה יחסית נמוכה, או במסך פחות גדול שמסתפק ברזולוציה נמוכה.גיימרים שמעוניינים לשחק במשחקים כבדים עם רזולוציות גבוהות יזדקקו גם לכרטיס גרפי חזק שיוכל לתמוך ברזולוציות אלו.
האלמנט הקטן ביותר בתמונה המהווה את יחידת המדידה של הרזולוציה. כל תמונה או מסך תצוגה מורכבים ממספר מסוים של פיקסלים המסודרים בקווים לרוחב ולאורך. ככל שמספר הפיקסלים גבוה יותר, התמונה תהיה חדה ומפורטת יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה
בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
הזמן שלוקח לפיקסל במסך LCD לשנות את הצבע משחור מלא ללבן מלא ובחזרה לשחור, והוא נמדד באלפיות שנייה (ms). לעתים רבות נמדד זמן התגובה מאפור לאפור, מה שמשקף זמן תגובה מהיר יתר אך פחות מדויק. זמן תגובה אטי גורם לצבעים להימרח וליצור מעין שובל בתמונה בסצנות מהירות.
ככל שזמן התגובה קצר יותר כך התמונה תראה חלקה יותר. זמני תגובה במסך LCD נעים בטווחים עיקריים של 8-2ms. מסכים עם זמן תגובה קצר במיוחד של 2ms מתאימים בעיקר לגיימרים.
המונח "פאנל" מתתיחס הרכיבים האלקטרוניים והאופטיים שמרכיבים את המסך, ללא המארז, ספק הכוח וכדומה. ישנם שלושה סוגי פאנלים עיקרים: TN Film, PVA ו-IPS. TN Film: הנפוצים והזולים ביותר. מתאפיינים בזמן תגובה מהיר מהאחרים אך גם בטווח צבעים מוגבל וזוויות צפייה צרות למדי. רוב המשתמשים יסתפקו במסכים כאלה, ויתרונם הוא במשחק וצפייה בסרטים בהם חשוב זמן התגובה המהיר.PVA או S-PVA: מסכים יקרים יותר מסכי TN אך איכותיים יותר בהרבה; הם מציגים צבעים מדויקים וזוויות צפייה רחבות יותר, וזמני תגובה ממוצעים. מתאימים לגרפיקאים, צלמים וחובבי עיצוב שמוכנים להשקיע מעט יותר.IPS או S-IPS: מסכים איכותיים במיוחד והיקרים ביותר. מציגים זויות צפייה מעולות ודיוק צבע אופטימלי, ומתאימים לגרפיקאים מקצועיים שזקוקים לטוב ביותר. זמן התגובה שלהם לא מהיר כמו האחרים, אך מסכים כאלה לא נועדו מלכתחילה למשחק ווידיאו (למרות שהם יכולים להתמודד לא רע גם איתם).
הזמן שלוקח לפיקסל במסך LCD לשנות את הצבע משחור מלא ללבן מלא ובחזרה לשחור, והוא נמדד באלפיות שנייה (ms). לעתים רבות נמדד זמן התגובה מאפור לאפור, מה שמשקף זמן תגובה מהיר יתר אך פחות מדויק. זמן תגובה אטי גורם לצבעים להימרח וליצור מעין שובל בתמונה בסצנות מהירות.
ככל שזמן התגובה קצר יותר כך התמונה תראה חלקה יותר. זמני תגובה במסך LCD נעים בטווחים עיקריים של 8-2ms. מסכים עם זמן תגובה קצר במיוחד של 2ms מתאימים בעיקר לגיימרים.
הרזולוציה קובעת את מידת חדות התמונה ואת רמת הפירוט שלה, והיא נמדדת במספר הפיקסלים שמרכיבים את התמונה השלמה. הפיקסלים הם נקודות זעירות המסודרות לאורך ולרוחב התמונה או מסך התצוגה. ניתן אמנם לשנות את הרזולוציה דרך מערכת ההפעלה, אך לכל מסך ישנה הרזולוציה הטבעית שלו בה הוא נראה במיטבו ורצוי לבחור בה. כדאי לזכור עם זאת שרזולוציה גבוהה במסך גדול פרושה גודל טקסט קטן, לכן מי שמעוניין בתצוגה גדולה מאוד יבחר ברזולוציה יחסית נמוכה, או במסך פחות גדול שמסתפק ברזולוציה נמוכה.גיימרים שמעוניינים לשחק במשחקים כבדים עם רזולוציות גבוהות יזדקקו גם לכרטיס גרפי חזק שיוכל לתמוך ברזולוציות אלו.
האלמנט הקטן ביותר בתמונה המהווה את יחידת המדידה של הרזולוציה. כל תמונה או מסך תצוגה מורכבים ממספר מסוים של פיקסלים המסודרים בקווים לרוחב ולאורך. ככל שמספר הפיקסלים גבוה יותר, התמונה תהיה חדה ומפורטת יותר.
סוג פאנל למסך LCD. מסכים עם פאנל כזה הם איכותיים במיוחד והיקרים ביותר. הם מציגים זויות צפייה מעולות ודיוק צבע אופטימלי, ומתאימים לגרפיקאים מקצועיים שזקוקים לטוב ביותר. זמן התגובה שלהם לא מהיר כמו האחרים, אך מסכים כאלה לא נועדו מלכתחילה למשחק ווידיאו (למרות שהם יכולים להתמודד היטב גם איתם).
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
הזמן שלוקח לפיקסל במסך LCD לשנות את הצבע משחור מלא ללבן מלא ובחזרה לשחור, והוא נמדד באלפיות שנייה (ms). לעתים רבות נמדד זמן התגובה מאפור לאפור, מה שמשקף זמן תגובה מהיר יתר אך פחות מדויק. זמן תגובה אטי גורם לצבעים להימרח וליצור מעין שובל בתמונה בסצנות מהירות.
ככל שזמן התגובה קצר יותר כך התמונה תראה חלקה יותר. זמני תגובה במסך LCD נעים בטווחים עיקריים של 8-2ms. מסכים עם זמן תגובה קצר במיוחד של 2ms מתאימים בעיקר לגיימרים.