פאנל ה-Nano IPS מציע חוויה מרעננת לעיניים, הרבה בזכות מצבי התמונה השימושיים. את sRGB ניצלנו לעבודות גרפיקה שדורשות דיוק, ב-HDR Effect צפינו בתכני וידאו רוויה דומיננטית ובוהק מוחלט ויש מצב קריאה שימושי בשעות הערב. יתר מצבי המשחק הייעודיים RTS ו-FPS אמורים לספק, אם כי לכל משתמש יש לוודאי את מצב התמונה שהוא יעדיף. שני פרופילים להתאמה אישית (Gamer 1/2) מציעים כיוונונים מתקדמים כמו שליטה על מייצב הגוונים השחורים, קביעת ה-Response time, הוספת כוונת ומונה FPS. כמקובל, ערכי התמונה השגרתיים זמינים גם הם: בהירות, ניגודיות, חדות, Gamma וטמפ' צבע.
בהירות המסך עומדת על 350cd/m², לא מהגבוהות שפגשנו אבל כזו שתציע התנגדות מרשימה בחדר עמוס תאורת משרדית בוהקת או במקום שסופג הרבה קרני שמש מבחוץ – גם בזכות ציפוי המט הדומיננטי. מטבע הדברים, תחת HDR תקבלו
בהירות מוגברת שאי אפשר שלא להבחין בה ובמשחקים אפלים ניצלנו זאת היטב. ניגודיות בסיסית של 1000:1 מספקת לצערנו את הסטנדרט בלבד – הפרדה בסיסית ולא מוחלטת מדי בין שחור ללבן הסמוכים אחד לשני. תכונה ראויה לציון הוא מייצב השחור בתכונת ה-Black stabilizer, השולטת על רמות ה-gamma שלא פעם עזרה לנו לחשוף אויבים שהסתתרו בצללים בכמה מפות חשוכות במשחקי Warzone.
זמן התגובה מעולה (1ms ב-gtg) אבל קצב ריענון של 165Hz רחוק מלהיות מרשים בשמי מסכי הגיימינג – ובאותה נשימה, עדיין עדיף פי כמה על פני מסכים שגרתיים. במבחן המציאות מקבלים דמויות שנעות בטבעיות, אנימציות בתפאורה כמו שיחים וצללים שזזים באלגנטיות ובעיקר תחושה יותר נעימה לעין, שמתבטאות בשיאה במשחקי מרוצים ומשחקוני FPS זריזים ברשת, בהם כל תנועה קטנה שאינה חלקה, נתפסת בעין כקטיעה לא טבעית. כאמור, מאחר ו-165Hz הוא קצב ריענון סביר בלבד בתחום הגיימינג, בעלי מערכות עם חומרה עוצמתית יתקשו להשיג FPS מרשים או תחרותי במיוחד. מחזיקי הקונסולות לא ירגישו חיסרון, שכן לא מעט משחקים המיועדים ל-PS ו-Xbox ממילא מוגבלים ב-120Hz או 144Hz – כך שלטעמנו שחקנים אלו ירגישו ש"הפסידו" פחות עם המסך שלפנינו. שימו לב שרק עם יציאת DP1.4 וכבל תואם תשיגו את הנתון המקסימלי. עם כבל HDMI קצב הריענון עומד בשיאו על 144Hz כך שכדאי לבדוק אם כרטיס המסך שלכם תומך בזה לפני הרכישה.
בנושא הגיימינג, יש תמיכה בשתי טכנולוגיות התאמות הפריימים של Nvidia ו-AMD. במילים אחרות, ה-32GP83B-B תומך ב-G-Sync בתצורת G-SYNC Compatible וכן ב-FreeSync, כך ששחקנים המחזיקים בכרטיס מסך תומך בטכנולוגיה ייהנו מסנכרון פריימים מטבי בין כרטיס המסך לזה שמציג המסך.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.
עוצמת הבהירות שהמסך יכול להפיק. ככל שהבהירות גבוהה יותר התמונה תיראה צלולה וברורה יותר, וככל שהחדר מואר והמרחק מהמסך גדול יותר, דרושה בהירות גבוהה יותר כדי להציג תמונה איכותית. הבהירות נמדדת ביחידות Cd/m2 (מספר נרות פזורים למטר רבוע. נקרא גם Nits קנדלה). הטווחים הנפוצים נעים בין 200 ל-500 Cd/m2. לשימוש בסיסי כגון גלישה ברשת, עבודה עם יישומי אופיס וכדומה, תספיק בהירות של 250-200 Cd/m2. למשחקים ולצפייה בסרטים וכן בתאורה סביבתית גבוהה, תתאים בהירות של 500 Cd/m2 או יותר.