חברת Harman, שנמצאת בשנים האחרונות בבעלות סמסונג, מחזיקה תחתיה כמה מותגי אודיו בולטים ופופולאריים כגון JBL, הרמן קרדון ו-AKG. באירוע לעיתונאים שערכה החברה בברלין עם פתח תערוכת IFA שהתרכז במותג JBL בלבד, הציגה החברה את ביצועי המכירות שלה בשנה החולפת וציינה ש-JBL מכרה לאחרונה את הרמקול האלחוטי ה-100 מיליון שלה.
כמקובל, הציגה החברה את ליין המוצרים החדשים שלה לשנה הקרובה. לא ראינו שם חידושים מרעישים, אלא בעיקר שדרוגים מינוריים לדגמים הקיימים. בתחום הרמקולים הניידים הציגה החברה את JBL Pulse 4, המשך לסדרת הרמקולים Pulse שמתהדרים בתאורה מתחלפת לקצב המוזיקה. לרמקול עד 12 שעות האזנה, עמידות במים בתקן IPX7 ואפשרות להתחבר לרמקולים נוספים של JBL ל"מצב מסיבה". הרמקול Flip 5 זוכה לגרסה אקולוגית עם שני צבעים - אוקיינוס ויער (כחול וירוק), שעשויים מ-90% חומרים ממוחזרים.
גם תחום הסאונד-ברים, שהתחזק בשנה האחרונה לדברי הרמן, זכה לשדרוג ורענון. סדרת Bar מציגה 3 דגמים חדשים, Bar 2.0 All in one הבסיסי, דגם 2.1 Deep Bass שמצויד בסאב וופר חיצוני, וגרסת הפרימיום 5.1 שתומך גם בכרומקאסט לשידור סאונד מהטלפון או מהמחשב דרך ה-WiFi.
בתחום האוזניות מצהירה החברה שהיא שולטת ב-10% מהשוק, לאחר שהטמיעה את חתימת הסאונד המוכרת של JBL בכל המוצרים של החברה. JBL שמה דגש על איכות הסאונד אבל גם על שימוש פשוט ונוח, אפשרות להאזנה לסביבה גם בעת הרכבת האוזניות על הראש ונוכחות בתחום הספורט. החברה הכריזה על האוזניות האלחוטיות לחלוטין Reflect Flow העמידות במים, וכן את Live 300TWS שמצוידות בתמיכה בגוגל אסיסטנט ובתפעול באמצעות מגע.
ולבסוף הציגה JBL שני רמקולים חכמים לבית, Link music ו-Link portable, כאשר האחרון הוא נייד עם סוללה והשני מחובר לחשמל.