ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל האמריקאית, חברת אפל, העלתה לאתר האינטרנט הרשמי שלה דף תמיכה חדש המאשר את הוצאתה לפועל של תוכנית להחלפת מסכים בשעונים Apple Watch מסדרות Series 3 ו-Series 2 שנשברו כתוצאה מפגם מסויים בייצורם.
על פי ההודעה שהעלתה היצרנית לאתר האינטרנט שלה, חלק משעוני גרסת האלומיניום של סדרות Apple Watch Series 2 ו-Apple Watch Series 3, עשויים לסבול מסדר או שבר במסך הנוצרים ללא פגיעה או נזק פיזי אחר. לטענת החברה, בתנאים "נדירים מאוד", גרסאות האלומיניום של שתי סדרות השעונים הללו, עשויים לסבול מסדר או שבר המתחיל להופיע באחת מקצוות המסך.
אותו סדר אינו נגמר בקצה המסך, וממשיך להתפשט גם אל מסגרת הזכוכית שעוטפת את המסך. את אופי התופעה והשברים במסך מאפשרת החברה לראות בתמונה אותה היא צירפה וזו מציגה את שתי אפשרויות השברים המזכים את המשתמשים בתיקון כחלק מתוכנית החלפת המסכים.
כחלק מן התוכנית, התיקון למשתמשים הזכאים לכך יהיה, כמובן, ללא כל תשלום מצד הצרכנים. על מנת לקבל זאת, מציינת החברה כי על המשתמשים לגשת לנקודת השירות הרשמית של אפל במדינה, ולאחר שזו תבחן כי אכן מדובר בשבר שמגיע כתוצאה מאותה תופעה - תתבצע החלפת המסך. משך התיקון צפוי לעמוד על כ-5 ימים. עם זאת, טרם אישרו הנציגות השונות של היצרנית בישראל כיצד יתנהל התהליך בשוק המקומי.