אין זה סוד כי במהלך השנים האחרונות עומלת חברת הטכנולוגיה האמריקאית, אפל, על שירותי תוכן טלוויזיה חדשים, כאלו שיתחרו ב-Prime של אמזון וב-Netflix, ואף ישלבו הפקות תוכן מקוריות לחלוטין. כעת, בהמשך להדלפה שהעידה כי היצרנית תקיים אירוע הכרזה במהלך חודש מרץ, מאשרת אפל את הדברים וחושפת את קיומו של אירוע הכרזה בתאריך ה-25 במרץ, יום שני בעוד כשבועיים.
יחד עם ההודעה על קיומו של האירוע, שיתרחש באולם הכנסים על שם סטיב ג'ובס שבמטה החברה החדש בקופרטינו, שחררה החברה טיזר וידאו קצרצר. בטיזר הוידאו ניתן לראות את מסך הספירה לאחור שמוכר לנו מהקרנות סרטים בעבר הרחוק, ובסופו מופיע הכיתוב: It's Show Time. טיזר זה בהחלט מאשר כי האירוע יתמקד, לפחות בין היתר, בהשקת שירותי התוכן החדשים של היצרנית.
אירוע ההכרזה של החברה יתרכז, מלבד שירותי הוידאו בהזרמה (VOD), בשירותים נוספים עליהם עבדה אפל. לפי הדיווחים האחרונים בנושא, תחשוף אפל גם שירותי מגזין חדשים שיאפשרו לנרשמים לגשת לתכנים ממגוון נרחב של אתרים ומגזינים - בהם הניו-יורק טיימס, הוול-סטריט ג'ורנל ועוד. כמו כן, עשויה החברה להציג מעיין שירות "טריפל", שישלב בין שירותי הוידאו, שירותי המוסיקה ושירותי המגזין החדשים שלה. מחירי השירותים השונים אינם ידועים בשלב זה.
לצד השקת השירותים החדשים, עשויה החברה גם לספק מידע חדש אודות ה-AirPower שצפוי היה להגיע לשוק עד לסוף 2018, אך לבסוף הדבר לא קרה. כמו כן, ישנו סיכוי שהיצרנית תכריז במסגרת האירוע על אוזניות AirPods 2, דורו החמישי של האייפד מיני ואולי אף על ה-iPad 9.7 2019.