הוט משיקה שירות חדש ללא ממיר, המעניק לצופים אפשרות לצפייה בתכני VOD בסמארטפון, בטאבלט ובהמשך במחשב
הוט נלחמת בשירותי הטלוויזיה המקוונת כמו נטפליקס, אמאזון פריים, וסלקום TV, ומשיקה שירות ואפליקציה המיועדים לטובת הצופים שלא מעוניינים בערוצים הרגילים ובחוויית הזפזופ, אלא רק בסדרות רכש מחו"ל או הפקות מקור מקומיות.
השירות מופרד מכל שירות הטלוויזיה של הוט, הוא אינו כולל ממיר או אנטנה, ומצריך חיבור לאינטרנט. נכון לעכשיו השירות יהיה זמין בטלפונים חכמים, טאבלטים ובהמשך מחשבים אישיים. השירות לא צפוי להפוך לאפליקציית טלוויזיה עצמאית כמו שאר המתחרים, וכדי לצפות בתכנים על מסך גדול יש צורך בחיבור אחד המכשירים למסך דרך כבל או הזרמה אלחוטית.
יחד עם כניסת מתחרה בולטת כמו נטפליקס לשוק, הגדלת נתח השוק של סלקום TV ויחד עם פתרונות עוקפי זכויות יוצרים כמו קודי שהפך לפופולרי מאוד בישראל, הוט חוותה נטישה של יותר מ-10 אלף לקוחות בשנת 2016. כעת הוט משיקה שירות שאומנם לא מחליף את שירותי הטלוויזיה בכבלים, אך פונה לצופים שלא מעוניינים בערוצי הברודקאסט הרגילים כמו 10, 22 ו-11, ומעדיפים לצפות בתכנים באופן לא לינארי, כלומר בזמנים הפרטי ובשליטתם המלאה – VOD. חשוב להדגיש כי התוכן לא יתאים לחובבי ספורט, למשפחות בעלות ילדים וכאלה המעוניינים בערוצים שונים היות ותכנים אלה אינם זמינים באפליקציה. עם זאת, כמו שסלקום TV פעלה זמן רב ללא ערוצי ספורט ועתה מכילה מספר ערוצים שכאלה, ייתכן וגם הוט תרחיב את השירות בעתיד.
השירות נחלק לשני חלקים: חבילת תוכן ישראלית (Next IL) בעלת סדרות בהפקות מקור כמו: "מטומטמת", "זגורי אימפריה", "אורי ואלה", ועוד. התכנים יעלו באיחור של לא פחות מחודשיים לאחר הפצת התוכן למנויי הטלוויזיה הרגילים.
חבילת הסדרות הבינלאומיות (Global Next) המציעה מגוון סדרות מבית ההפקות HBO, בהן הסדרות "משחקי הכס", "בנות", "האפיפיור הצעיר" ועוד. התוכן בחבילה זו יהיה זמין במקביל לשידור בטלוויזיה בהוט.
כל חבילה מתומחרת בנפרד במחיר של 49 שקל לחודש, ולקוח שיתחבר לשתיהן ישלם 69 שקל סה"כ.
שירות לקוחות וטיפול בתקלות יתופעל ע"י נציגים דיגיטליים ולא יעמדו לרשות הלקוחות נציגי שירות רגילים של הוט.
HOT PLAY
נוסף על השירות של צפייה בסדרות בלבד, הוט משיקה שירות משלים למנויי ה-VOD בטלוויזיה שלה והוא האפשרות לצפות בתכני ה-VOD על גבי הסמארטפונים והטאבלטים בעזרת אפליקציה מיוחדת בשם HOT PLAY. השירות עצמו יושק במאי, ותחילה יתאים רק ללקוחות המחוברים לאינטרנט הביתי ולטלוויזיה של הוט.