חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

H-More רשת חנויות לעיצוב הבית

H-More
אתר אינטרנט:
בעלים:
info@h-more.co.il
כתובת אימייל:
info@h-more.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
3
חוות דעת בשנה האחרונה
5
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 5 חוות דעת על החנות H-More

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
hannishukrn3
שם:
hannishukrn3
תאריך:
07/10/2024
דירוג:
הדירוג של hannishukrn3: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי פול אווזים והריח שיצא ממנו פשוט נורא ואיום ,לא ניתן להשתמש בו, והחברה לא מחליפה, לפני שאתם רוכשים תבדקו טוב טוב את המוצרים שלהם!
המוצר שנקנה בחנות
פוך אווזים
Sivan
שם:
Sivan
תאריך:
15/04/2024
דירוג:
הדירוג של Sivan: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע!!!רכשתי מצעים למיטה החדשה של הבן שלי ב 23.3 עד אתמול 14.4 לא קיבלתי את המצעים ןאתמול ביטלתי את הרכישה.
יש שם "מנהלת"בשם שקד שכשביקשתי מימנה לעקוב אחרי המשלוח שלי ולחזור לעדכן אותי כי כבר את המיטה קיבלתי היא ענתה "מה זאת אומרת לחזור אליך? אנחנו מטפלים בלקוחות!!!" מבולבלים?
ו"מנהלת" אחרת בשם הילה שהבטיחה שתעקוב ותעדכן התאדתה כלא היתה.ביקשתי מימינה להוציא לי משלוח חדש באופן דחוף,שתשלח עם gett או שתשלח מישהו מטעמה או כל פיתרון יצירתי אחר רק שאקבל את מה שאני מחכה לו המון זמן היא פשוט סירבה והתחבאה מאחורי התקנון אתר שלהם שאומר שיש לה הזכות לבטל את הרכישה.
מזל שיש תקנון,כי שירות אין. בהצלחה לבעלים של העסק. כל הזמן תשובות של אני לא יודעת,אני מדברת איתך שקוף אבל אני לא יודעת, מה זה השטויות האלו,כשרוצים לפתור פותרים. אומרים לי שחברת השליחויות סימנה אותי כלקוח זהב ומחר זה אצלי-שטויות במיץ עגבניות. אני בטוחה שחברת השליחויות איבדה את המשלוח שלי,היה יותר פשוט להוציא לי מוצר חדש ואחר כך שיקבלו זיכוי מחברת השליחויות. אתמול בערב רכשתי מחנות אחרת והבוקר קיבלתי את המשלוח!זה שירות. את האכזבה על הפניםשל הבן שלי שלא מקבל את מה שבדיוק רצה למיטה החדשה שלו אני לא אשכח לכן.
המוצר שנקנה בחנות
מצעים למיטה וחצי ומגן מזרון
lnkor74
שם:
lnkor74
תאריך:
18/01/2024
דירוג:
הדירוג של lnkor74: 1 מתוך 5
חוות דעת
אם היה אפשר לא לתת בכלל כוכבים זה מה שהייתי עושה.
שירות זוועה, אתר שמציג בצורה שקרית ולא שקופה את המוצרים.
כשדיברתי עם השירות הבנתי שבמקום מוחבא ביותר למטה יש פירוט של מה מגיע.. אז חוקית הם בסדר. (אם תקרא את כל האותיות הקטנות שמסתתרות).
מנהלת שירות הלקוחות שלהם אילנה התווכחה איתי בטון ואמרה שכלקוחה האחריות שלי לקרוא את החוזה של האתר והתנאים. וואלה- תודה לכם.
אבל אל אני רוצה להחזיר הם ינקו ממני 5% או 100 שח (לפי החוק כמובן). ועוד 70 שח לשליח.
בשיחה הרגשתי שביקרו אותי. העליבו, לא הקשיבו ואילנה היתה ממוקדת בעיקר להשמיע את קולה
החלטתי לוותר - לתרום את הקניה ולא לחזור לעולם.
המוצר שנקנה בחנות
סט מצעי ג׳רסי
תגובת החנות
שלום מצטערים שאלה התחושות מפורט באתר מידע נוסף המפרט את מה שמגיע כולל התמונה (שהינה מפורטת) לגבי ההחזר - פועלים ע"פ חוק
soni9700
שם:
soni9700
תאריך:
29/10/2023
דירוג:
הדירוג של soni9700: 1 מתוך 5
חוות דעת
חברים,
לא לקנות שם.
הם מציגים המון פריטים בצורה מטעה. בפועל שולחים מוצרים ברמה נמוכה מאוד וכשרוצים להחזיר דורשים ממך לשלם עלות שליח של 70 שח, לעיתים יותר מההזמנה עצמה.
המוצר שנקנה בחנות
כרית שינה, קשה
SX
שם:
SX
תאריך:
13/09/2020
דירוג:
הדירוג של SX: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע! לא קיבלתי את ההזמנה כבר מעל חודש (אפילו שמתחייבים ל7 ימים), לא עונים בשירות לקוחות או לפניות באינטרנט. ממש לא ממליצה לקנות מהם!
המוצר שנקנה בחנות
סולם מדפים