שירות נעים ואדיב. כבר 8 שנים אני רוכש מוצרים בחנות זו. בחלק מהפעמים דרך האתר ובילק מהפעמים בחנות עצמה. המוכר שהוא גם הבעלים נעים ואדיב ותמיד מוסיף הנחה קטנה ברכישה בחנות.
המוצר שנקנה בחנות
עכבר ארגונומי דלוקס
שם:
ערן
תאריך:
20/06/2022
דירוג:
הדירוג של ערן:
1 מתוך 5
חוות דעת
מחיר טוב? עסקה רעה! חבל שלא ראיתי את כל חוות הדעת הרעות שכתבו כאן לפני, אולי היתה נחסכת לי עגמת הנפש. הזמנתי מד גובה מכאני. המוצר הגיע מלוכלך ושרוט וחסר החלק העגול שמצמידים לצד האחורי לשם דיוק המדידה. החלק כמובן מופיע בצילומים בפרסום המוצר וליד הצילום כתוב: ״צבע נשלח באופן רנדומלי. התמונה להמחשה בלבד.״ ״מחיר טוב״ לקחו את התירוץ הזה, המתייחס לצבע המוצר, קצת הלאה וכשפניתי אליהם במייל כתבו לי שככה המוצר מגיע - בלי החלק החסר ואם אני לא מרוצה, שאשלח את המוצר בחזרה. הם סירבו לאסוף את המוצר ממני כדי לפחות לחסוך לי את הטרחה. כמובן שלבזבז עוד זמן על תור ומשלוח חבילה בדואר לא בא בחשבון אז אני תקוע עם המוצר הלא תקין הזה ועם היחס הלא אכפתי של החנות.
המוצר שנקנה בחנות
מד גובה מכני 220 סמ
שם:
אלחנן
תאריך:
30/03/2020
דירוג:
הדירוג של אלחנן:
1 מתוך 5
חוות דעת
שלום רב הזמנתי מוצר בתאריך 10/2/2020 המוצר לא הגיע עד היום הובטח לי שאזוכה באשראי והזיכוי לא קרה עד היום
המוצר שנקנה בחנות
מודם סלולרי link master 4g lte
שם:
סלבה
תאריך:
06/01/2020
דירוג:
הדירוג של סלבה:
1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טיימר דיגיטלי חדש מהאתר, קיבלתי מוצר משומש עם סימני בלאי. לא קיבלתי הסבר למה שלחו לי מוצר יד שניה.
בעלי העסק לא ענו בטלפון ולא במייל.
אני לא קונה משם שוב.
המוצר שנקנה בחנות
טיימר דיגיטלי למטבח עם ספרות גדולות
תגובת החנות
שלום סלבה,
שירות הלקוחות שלנו זמין כול יום משעה 9:00-18:00
במקרה שאינך יכול בשעות אלו, באתר יש לינק להכתיבת פניה שנוכל לחזור אליך.
אין אנו מוכרים יד שניה, כמו בכול מוצר שיכול לקרות לפעמים יוצא מוצר מהמפעל עם בלאי או נפגע במהלך המשלוח אליך.
בכול מקרה על מנת שנוכל לפתור את הבעיה אנא פנה אלינו עם מספר הזמנה או שם מלא שנוכל לאתר את הזמנתך ולהחליף לך את המוצר.
סליחה על אי הנעימות.
"מחיר טוב".
שם:
גריס
תאריך:
11/12/2019
דירוג:
הדירוג של גריס:
1 מתוך 5
חוות דעת
אם היה דירוג של 0 כוכבים הייתי בוחר אותו. ב- 9.11.2019 רכשתי מתאם AUX בלוטוס כולל מיקרופון. עד היום לא קיבלתי אותו, גם לאחר שיידעתי אותם לפני כשבועיים בערך בעניין. מיותר לפרט יותר. לא להתקרב לחנות זו.
המוצר שנקנה בחנות
מתאם AUX בלוטוס כולל מיקרופון
תגובת החנות
שלום,
אנחנו מתנצלים על אי הנעימות.
המשלוח יצא אליך יום אחרי ההזמנה שלך בדואר רגיל ללא מספר מעקב, כיוון שבחרת באופציה של משלוח חינם.
ברגע שרכשת מוצר ב 36₪, איננו יכולים לשלוח בדואר שליחים שעלותו 50₪.
כאשר עדכנת אותנו שהמוצר לא הגיע, ניתן לבחור לקבל החזר כספי או לשלוח הזמנה חדשה.
תוך חודש לא קיבלת את שני ההזמנות? אוקי, כספך הוחזר ברגע שעידכנת שגם את המוצר השני לא קיבלת.
כמובן ששניהם בדרך אליך. כך שגם כסף קיבלת חזרה וגם המוצר בדרך אליך.
אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על דואר ישראל.
שם:
יהודה
תאריך:
09/08/2019
דירוג:
הדירוג של יהודה:
1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי ב 16.7 מחזיק מגנט לרכב. עד עכשיו 9.8 לא קיבלתי אותו. (בעמוד מופיע : זמן אספקה: 3-6 ימי עבודה). התקשרתי כבר לפני כשבוע לחנות ושם לא ידעו לומר לי מה קורה עם זה, אולי בעיות בדואר, גם לא היה להם מס' מעקב, הם יבדקו ויעדכנו אותי. עד לרגע זה אף אחד לא עדכן. מאכזב מאוד שחבילה בתוך העיר חיפה לא מגיעה ליעדה בזמן שחבילות מחו"ל כבר קיבלתי לאחר כשבועיים!! הסיבה שהזמנתי את זה מהארץ ולא מחו"ל כי חשבתי שזה יגיע מהר יותר וזה חשוב לי מאוד בנהיגה. ציפיתי לשירות ראוי ומהיר יותר! חבל!!
המוצר שנקנה בחנות
מחזיק מגנט לרכב
שם:
Or
תאריך:
15/03/2018
דירוג:
הדירוג של Or:
1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 14.2.18 הזמנתי עכבר ארגונומי אורטופדי אנכי ימין חוטי בעלות של 69 שקלים. עבר למעלה מחודש כבר והעכבר עדיין לא הגיע. 5 פעמים כבר התקשרתי לחנות וכל פעם סיפורים אחרים על כך שדואר ישראל התבלבלו, איטיים. אמרו שיבררו מצב המשלוח אבל לא התקשרו חזרה לעדכן. אני יודע שדואר ישראל הם הכי גרועים בעולם ואיטיים, אבל כשירות ללקוח אני מצפה שיפתרו את הבעיה וישלחו לי את המוצר עם שליח שימסור לי אותו באופן אישי, ואת ההתעסקות מול הדואר יטפלו בעצמם. אני לא צריך לחכות חודש לעכבר - לקנות באי-ביי או אמזון כבר היה מגיע בזמן הזה. אני מאוד מאוכזב ולא ארכוש שם שוב.
אור
המוצר שנקנה בחנות
עכבר ארגונומי אורטופדי אנכי ימין חוטי
תגובת החנות
אור שלום,
אחרי שעדכנת שלא קיבלת את המוצר שלחנו לך ישר משלוח חדש עם מספר מעקב על חשבונינו, למרות שבחרת בדואר רגיל חינמי.
צר לנו שאחרי שקיבלת מאיתנו שירות מלא ואת שני המשלוחים זה מה שאתה מרגיש.
מקווים שתהנה מהמוצרים שקיבלת אפילו אחרי העיכוב של דואר ישראל.
תודה "מחיר טוב"
שם:
אבי
תאריך:
09/09/2017
דירוג:
הדירוג של אבי:
1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי במחיר טוב עכבר על חוטי לפני כשבועיים. החבילה הגיע ללא עיכוב. הבעיה היא שהעכבר אינו תקין. פניתי לשירות הלקוחות במייל בבקשה שישלחו אלי שליח שיאסוף את המוצר הפגום ויחליפו בחדש. הם מבחינם עומדים על שלהם ואומרים שבכדי לקבל חדש עלי לשלוח אליהם חזרה את העכבר. בחוק להגנת הצרכן מצוין בפירוש שלא מחובתו של הצרכן לשנע את החבילה חזרה לספק, אלא מחובתו האישית של הספק להגיע ולאסוף את החבילה. אמנם מדובר בפריט קטן , בניתיים כבר רכשתי אחד אחר, אבל הנושא הוא עקרוני ועסק טוב הוא עסק שישרת את לקוחותיו בהתאם לחוק ויותר מכך לפי שביעות רצונם. אינני ממליץ על רכישה במחיר טוב בשום אופן.
המוצר שנקנה בחנות
עכבר אלחוטי 2.4GHz,
תגובת החנות
אבי שלום,
פנית אלינו בבקשה לשלוח לך מוצר חדש, כיוון שאין לך זמן לשלוח לנו את המוצר שהינך טוען שתקול.
תוך מספר שעות קיבלת תשובה שכמובן שברגע שהמוצר יתקבל במשרדינו על מנת שנוכל להזדכות אליו מול היצרן,
נזכה אותך כספית או נשלח לך מוצר חדש לבחירתך.
אנחנו מתנצלים שהמוצר התקלקל תוך כמה זמן, אך זה יכול לקרות וקורה וכמו שאינך קונה מוצר בחנות, אליך להגיע לחנות בשביל להחליף או להחזיר, גם אנחנו לא מתנערים מאחריות כמו התשובה שקיבלת מאיתנו.
תודה על ההבנה.
שם:
Вадим
תאריך:
30/01/2017
דירוג:
הדירוג של Вадим:
5 מתוך 5
חוות דעת
מזמן א קיבלתי כזה שרות טוב. התלבטתי בין כמה מוצרים, כשהתקשרתי התפלאתי שהבחור המליץ לי לא על היקר מביניהם. קיבלתי משלוח תוך כמה ימים. גם לאחר הרכישה כשהתקשרתי לשאול לגבי המוצר, השרות עדיין אדיב כמו לפני הרכישה. עונים לטלפון, שירות מצויין.
המוצר שנקנה בחנות
מטען אלחוטי מטען אלחוטי
שם:
Eli
תאריך:
18/06/2016
דירוג:
הדירוג של Eli:
1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מהאתר קאונטר. עשיתי טעות ולא ראיתי שהברירת מחדל היא איסוף עצמי. שלחתי מיידית מייל לשירות לקוחות שישלחו לי את המוצר מאחר וזאת הייתה הכוונה ההתחלתית. המוצר מעולם לא הגיע, מעולם לא יצרו איתי קשר לא טלפונית ולא במייל. ממליץ לחשוב טוב טוב לפני רכישה באתר.
המוצר שנקנה בחנות
קאונטר נומרטור קאונטר ארגונומי
תגובת החנות
שלום,
הזמנתך התקבלה ב 22 בלילה.
לצערינו שרות הלקוחות שלנו עובד בשעות 09:00-19:00 ולא 24/7.
למחרת בבוקר כבר יצרת קשר עם נציג שלנו, ותואם איתך שהמשלוח ישלח במשך היום.
אנחנו מצטערים לדעת שהמשלוח מתעכב ב 3 ימי עסקים מעבר למובטח.
כיוון שבחרת בדואר רגיל שהוא חינם, אין ביכולתינו לעקוב אחרי המשלוח.
לא פנית אלינו לכן רק מהתגובה שלך כאן התברר שלא קיבלת את המשלוח.
ניסינו לתפוס אותך היום אך ללא מענה.
אנחנו כבר פתחנו פניה לדואר ישראל לבירור לגבי המשלוח שלך.
אנחנו לא יכולים לקחת אחריות על דואר ישראל.
אך אנחנו כמובן לוקחים אחריות לודא שתקבל את המוצר עבורו שילמת.