אפל עיצבה מחדש את Music Replay
העיצוב החדש מזכיר Instagram Stories, עם Reel ראשי שמציג זמן האזנה כולל, ואת השיר, האמן, האלבום והז'אנרים המובילים של המשתמש בשנת 2022
אפל עיצבה מחדש את Apple Music Replay. למרות שזו עדיין חוויית דפדפן אינטרנט בלבד, זהו שדרוג גדול שמקרב את האפליקציה למבנה האינטראקטיבי של Spotify Wrapped, גם אם עדיין לא משתווה לה.
העיצוב החדש מזכיר Instagram Stories ומציג מספר דפי נתונים. כל דף כולל אנימציות ומעברים עם מוזיקה רלוונטית שמתנגנת ברקע. בראש העמוד, ישנו Reel שמציג זמן האזנה כולל, ואת השיר, האמן, האלבום והז'אנרים המובילים של המשתמש בשנת 2022. בהמשך העמוד נמצאות הרשימות של 10 השירים, האמנים והאלבומים המובילים של המשתמש, וחמשת הפלייליסטים המובילים.
בנוסף ניתן לראות אם את/ה בין 100 המאזינים המובילים של אמן מסוים. המשתמשים יכולים לשתף את ה-Reels ואת כל הנתונים הסטטיסטיים ברשתות החברתיות ובאפליקציות המסרים השונות. מה שכן, ניתן לגשת למידע המלא רק דרך דפדפן אינטרנט ולא באפליקציית Apple Music.
בנוסף אפל הכריזה על מצעדי סוף השנה של Apple Music, והיא מציגה כעת את השירים המובילים של 2022, השאזמים המובילים, שירי הכושר המובילים והמילים הנקראות ביותר. Replay מותאם ל-39 שפות עבור כל 169 המדינות והאזורים שבהם Apple Music זמינה. Wrapped הוא הפיצ'רים הפופולריים של Spotify, שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם לפי מספר משתמשים. ברגע ש-Spotify תשיק את 2022 Wrapped, היא תהיה זמינה רק באפליקציה לניידים.