מטא שחררה פיצ'רים חדשים ל-Reels באינסטגרם ופייסבוק
חברת מטא, שכבר הודיעה על הרצון שלה להרחיב את השימוש ברילס, שחררה היום 6 פיצ'רים, ביניהם הוספת מדבקות בשתי הפלטפורמות ו"כוכבים" באינסטגרם.
Meta הודיעה שהיא משחררת תכונות חדשות של Reels לאינסטגרם ופייסבוק. בין הפיצ'רים החדשים: היכולת להוסיף מדבקות ל-Reels בשתי הפלטפורמות ו"כוכבים" באינסטגרם. הפיצ'רים החדשים מיועדים בעיקר ליוצרי תוכן ברשתות החברתיות. החברה כבר הצהירה על הרצון שלה לפתח את תחום הסרטונים באפליקציות שלה. השינוי האחרון שביצעה באינסטגרם גרר ביקורות מצד הגולשים.
Meta הוסיפה מדבקת '"הוסף את שלך" חדשה עבור Reels בשתי הפלטפורמות. התכונה הייתה די פופולרית ב- באינסטגרם Stories והיא תאפשר כעת למשתמשים להשיב ל-Reels של אנשים אחרים.
Stars, הפריטים הוירטואליים שמאפשרים לעוקבים להביע את תמיכתם ביוצרים האהובים עליהם ב-Facebook Reels, כעת מגיעה לאינסטגרם. החברה הרחיבה בעבר את Stars ל-Facebook Reels וכעת Meta גם מציינת שהיא השיקה לאחרונה אפשרויות סלולריות חדשות לעבודה עם Stars ולמעקב אחר רווחים.
בנוסף, Meta מאפשרת כעת לכל המשתמשים להשתמש ב"קרוס-פוסט", כלומר להצליב פוסטים של Reels מאינסטגרם לפייסבוק. החברה אומרת שזה יאפשר ליוצרים לבנות קהילות בשתי הרשתות החברתיות ולהשתתף בתוכניות מוניטיזציה שמציעות גם פייסבוק וגם אינסטגרם. פיצ'ר נוסף הוא רילס שפייסבוק יוצרת באופן אוטומטי מסטוריז ששותפו בעבר. התכונה החדשה נועדה להקל על שיתוף הזיכרונות האהובים בצורת סרטון.
פיצ'ר נוסף שפונה ישירות ליוצר תוכן הוא Facebook Reels insights בתוך Creator Studio. על פי החברה ה"תובנות" החדשות יעזרו ליוצרים לזהות אילו רילס עובדים יותר טוב. לדוגמה, יוצרים יקבלו גישה למדדים חדשים, כגון טווח הגעה, דקות צפייה וזמן צפייה ממוצע. פיצ'ר ה-Reels Remix מאפשרת לערבב את הרילס בהתאמה אישית.