חברת הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הקוריאנית, סמסונג, מעוניינת להציע יותר ויותר סמארטפונים במחירים אטרקטיביים יותר, זאת על מנת שתוכל להתחרות בחברות כמו שיאומי, אופו ויצרניות אחרות, והיא מתכוונת לבצע שימוש ביצרניות צד שלישי על מנת לבצע זאת: כך עולה מתוך דיווח חדש של מגזין רויטרס.
על פי הדיווח החדש, סמסונג מתכוונת להגיע להסכם עם יצרנית אלקטרוניקה סינית בשם Wingtech, וזאת על מנת להעביר למיקור חוץ חלק מיייצור הסמארטפונים המוזלים שלה. לטענת מקורות רויטרס, עבור שנת 2020, מתכוונת סמסונג שיצרניות צד שלישי, בהן Wingtech ומספר חברות נוספות, יהיו היצרניות של כ-60 מיליון סמארטפונים מתוך סך של 300 מיליון מכשירים אותם מצפה החברה למכור בשנה הבאה.
אופן העבודה של סמסונג עם Wingtech יהיה במודל מיקור חוץ של ODM (ר"ת Original Design Manufacturers), שכן יצרנית זו ואחרות מסוגלות לאפשר לחברה לצמצם את עלות ייצור המכשירים ובהתאם לכך גם להוריד את מחיר השוק של המוצרים אותם מייצרים מפעלים אלו.
הסיבה לכך שמפעלים כדוגמת Wingtech מסוגלים לאפשר לסמסונג צמצום בעלויות, היא שמפעלים אלו מייצרים לא רק עבור היצרנית הקוריאנית, אלא גם עבור מגוון חברות נוספות, מה שמאפשר להם לצמצם את עלויות הייצור. האסטרטגיה החדשה של סמסונג מגיעה נוכח התחרות הגוברת מצד היצרניות הסיניות, וכוונתה של החברה לספק להם תחרות קשה ככל הניתן - וזאת על מנת למנוע מאלו לגבור עליה בפלחי הביניים של שוק הסמארטפונים.
על פי מקורות האתר, לא מדובר בהכרח באסטרטגיה הטובה ביותר החברה, אלא אסטרטגיה בלתי נמנעת, שכן אחרת יהיה ליצרנית קשה מאוד להמשיך ולהתחרות מול שיאומי, וואווי, אופו וחברות אחרות בשוק הנמוך והבינוני. עיקר המכשירים שייוצרו באסטרטגיה זו צפויים להגיע כחלק מסדרת Galaxy A הפונה לשווקים הנמוכים והבינוניים מסביב לעולם.