חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Toyland מוצרי ילדים ותינוקות

Toyland
אתר אינטרנט:
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
כתובת אימייל:
info@toyland.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.4 כוכבים מתוך 5)
20%
אחוז חוות דעת חיוביות
136
חוות דעת בשנה האחרונה
136
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 136 חוות דעת על החנות Toyland

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אבגדהו
שם:
אבגדהו
תאריך:
08/08/2019
דירוג:
הדירוג של אבגדהו: 1 מתוך 5
חוות דעת
מאכזב ביותר.
שאלתי מתי יגיע המוצר, אמרו שעוד כמה ימים מגיעים להזמנה וכבר בתחילת שבוע הבא יגיע.
פתאום, ביררתי שוב ומתברר שהמוצר לא במלאי.
הניסוח היה משהו כמו "הזמנתך טופלה, המוצר לא במלאי". אז מה טופל בדיוק?

ביטלתי את ההזמנה וויתרתי על קנייה מהמקום
המוצר שנקנה בחנות
טיולון צ'יקו
gurevich
שם:
gurevich
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
הדירוג של gurevich: 1 מתוך 5
חוות דעת
יותר משלושה שבועות עברו מאז שההזמנה בוצעה, לא נשלח שום עדכון לגבי סטטוס ההזמנה, כל נסיון לברר דורש המתנה בטלפון. הטענה: הספק בחופש - לא בטוח כמה רלוונטי זה אמור להיות עבור הלקוח שמצפה לקבל את ההזמנה שלו בזמן. אין מענה למיילים.
המוצר שנקנה בחנות
פאזלים לפעוטות
Ilana
שם:
Ilana
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
הדירוג של Ilana: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מאוד לא טובה- המשלוח היה נורא והמוצר הגיע חלוד, באריזה פתוחה ועם חלק חסר. השירות לאחר מכן היה גרוע מאוד, ביקשנו להחליף את המוצר וזה התעכב עד שהתייאשנו וביטלנו את ההזמנה. טרם זיכו אותנו.
המוצר שנקנה בחנות
מעמד לאמבטיה מתקפלת סופר בייבי
Shirley
שם:
Shirley
תאריך:
21/06/2019
דירוג:
הדירוג של Shirley: 4 מתוך 5
חוות דעת
החנות נתנה לי שירות. הבעיה שלא מגיעים תכופות לאילת את זה מבינה הטענות כלפי מוצר לא כלפי חנות. אני ממתינה שיעדכנו אותי לגבי מועד תיקון הקפיץ שאלך למסור להם עגלה
המוצר שנקנה בחנות
Evelite duo
נועם
שם:
נועם
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
הדירוג של נועם: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מנורת לילה מהאתר, אחרי שבוע (!!!) התקשרו להגיד לי שהמוצר לא נמצא במלאי ולבחור משהוא אחר,
אחרי שבחרתי לא הצלחתי במשך ארבעה ימים להשיג את שירות הלקוחות שלהם - שיחות מתנתקות, לא נענות, ועוד שלל טריקים.
לבסוף הם חזרו אלי אחרי שהשארתי הודעות בחנות עצמה, עשינו הזמנה חדשה.
אחרי שבוע, התקשרתי להתעניין מה קורה עם ההזמנה, נאמר לי שכל יום זה נשלח וכבר מגיע אלי,
אחרי שבוע נוסף (חודש ממועד ההזמנה המקורי !) התקשרתי שוב ונאמר לי שכל יום זה נשלח.

חודש עבר בלי שהמשלוח יצא עדיין מהחנות.

לבסוף המשלוח הגיע, ולהפתעתי הוא הגיע בלי המנורה שהזמנתי !!!

פשוט בדיחה החנות הזו, אי אפשר להשיג אותם, המענה לקוחות לא עונה, התשובות לא אמינות, לא הייתי מתקרב אליהם בחיים
המוצר שנקנה בחנות
מנורת לילה
Nuritilan
שם:
Nuritilan
תאריך:
16/06/2019
דירוג:
הדירוג של Nuritilan: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מספר מוצרים מחנות זו ויש לציין שאני מאוד מרוצה מזמן ההספקה שהיה מהיר ופחות מהזמן שנקבע מראש, מהמחיר, מאיכות המוצרים ומהשירות.
המוצר האחרון שרכשתי דרכם היה מכונית קופה לילדים.הייתה בעייה בהרכבה יצרתי קשר במייל עם שירות הלקוחות ותוך יומיים הגיע אליי הביתה נציג מטעמם עם חלק חדש וחיזק את כל הברגים.
לא מובן מאילו שירות כזה.
המוצר שנקנה בחנות
מכונית קופה 8451
חנוך
שם:
חנוך
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
הדירוג של חנוך: 1 מתוך 5
חוות דעת
כבר 50 יום שאני מחכה למיטה שהזמנו.
למענה טלפוני לוקח הרבה מאוד זמן לענות וגם אז מבטיחים לחזור אליך עם תשובה, וזה לא קורה.
רק אתמול 3 פעמים
הכסף שולם. לא הגיע הפריט שהוזמן.
ואין שירות לקוחות. זלזול בצרכן.
המוצר שנקנה בחנות
מיטת תינוקות
miri
שם:
miri
תאריך:
11/06/2019
דירוג:
הדירוג של miri: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות לקוחות גרוע!!! לא עומדים בזמנים. מבטיחים אספקה שבין 7-14 ימי עסקים שבפועל זה לקח כפול זמן בטענה שקודם המוצר מגיע אליהם ורק אז שולחים ללקוח
חודש אני ממתינה למוצרים והם לא הגיעו.
אכזבה קשה מאוד
תתרחקו מהם!!!
המוצר שנקנה בחנות
מצעים סמי הכבאי. עגלות בובה ועוד
תגובת החנות
שלום מירי, חבל שלא פנית אלינו בשום שלב. הזמנתך נשלחה ב- 30.5 ולפי מס' המעקב הגיע לסניף הדואר ב- 5.6 כך שאנחנו אכן עומדים בזמנים. מס' החבילה נשלח אליך במייל ונשמח לספק לך אותו גם טלפונית. תוכלי לגשת ולאסוף את ההזמנה שלך מסניף הדואר. חבל שאינך נותנת לבית העסק הזדמנות לטפל לפני שאת מעבירה מידע שגוי. תודה
yishaiauman
שם:
yishaiauman
תאריך:
06/06/2019
דירוג:
הדירוג של yishaiauman: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מגלשה ובית ילדים, המוצרים היו קיימים באתר בזמן ההזמנה ורק לאחר 15 יום נזכרו להודיע לי שאין את הבית. אמרתי טוב לא נורא אז נזמין בית אחר במקום. לאחר שבוע וחצי הודיעו לי שאין את המגלשה. וההרגשה הייתה שמרחו אותי, לא הציעו לי פתרון. בכל מקרה הבטיחו שהבית שאני כן הזמנתי יהיה בואתו מחיר כמו הבית הראשון שהזמנתי. וכמובן שהם גבו עליו עוד 50 ש"ח עם כל הפאדיחות שהם עשו. יחס ללקוח שואף ל-0. ללא ספק צריכים לעבור קורס בשירות לקוחות. ממליץ להתרחק מהחנות האינטרנטית.
המוצר שנקנה בחנות
בית חצר
Barak
שם:
Barak
תאריך:
03/06/2019
דירוג:
הדירוג של Barak: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות ברמה הגרועה ביותר!
חרגו באופן מוגזם מזמן ההספקה המצויין באתר ( שהוא לא קצר! 15 ימי עסקים).
לא התקשרו לעדכן בנוגע לסטטוס ואפילו כאשר אני פניתי אליהם אחרי 15 ימי עסקים, נציגה בשם בוסמת נתנתה לי תשובות קצרות וחסרות סבלנות.
חווית שירות מהגרועות ביותר. יש מספיק אלטרנטיבות טובות, לא ממלץ כלל לקנות בחנות הזאת. בזמן כתיבת ביקורת זאת עברו 17 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את המוצר כך שבנוגע למצב המוצר אין לי אפשרות לתת חוות דעת.
המוצר שנקנה בחנות
מיטת תינוק דגם גבריאל (תקן חדש) עם אנטי בייט עם מזרן נומו וסדין למיטה
תגובת החנות
אכן חרגנו בימי המשלוח עקב מחסור במוצר במחסנינו והמוצר הוזמן מהספק, הלקוח לא עודכן על כך ועל כן אנו מתנצלים. לאחר האזנה לשיחת הלקוח עם הנציגה, השיחה הייתה נעימה ואדיבה, הלקוח נענה ואפילו נשמע כי היה מרוצה בסוף השיחה. אין ספק שהייתה לנו תקלה בחרגיה בימים, אנחנו מטפלים בנושא ומנסים לצמצם עד כמה שניתן. תודה