אל תתקרבו!! מעל חודשיים חיכיתי לכורסא, ובסוף ניסו לקחת ממני עוד 200 שקל על הובלה! פניתי לעמותה לזכויות צרכנים. עסק לא ישר, נורא חוויה פשוט רעה.
המוצר שנקנה בחנות
כורסא דגם אוראל
תגובת החנות
היי, הלקוחה הזמינה את הלאב סיט והיא גרה בצפון הרחוק שלצערינו הרב באז תחילת המלחמה זה אזור שקשה להגיע אליו ויש עיכובים בהספקה והלקוחה כמובן עודכנה בזה, כמו כן הלקוחה כבר קיבלה את המוצר לשביעות רצונה המלאה ולא חויבה על תוספת 200 שח . כמובן שלמרות שהלקוחה היתה מרוצה מהמוצר היא לא היתה מרוצה מהחוייה ולמדנו גם מהמקרה איזה איך אפשר עוד להשתפר ואנחנו מתנצלים על כך . אני באופן אישי מנסה כל יום לשפר את השירות שלנו ולמרות שיש לנו 99% לקוחות מרוצים גם אנחנו טועים עדיין לצערי . גל הבעלים של האוס דיזיין
שם:
Taliah
תאריך:
14/04/2024
דירוג:
הדירוג של Taliah:
1 מתוך 5
חוות דעת
ממש ממש לא ממליצה חוויה נוראית ומתסכלת אני שונאת את המוצר ברמה שזה עושה לי עוגמת נפש ולא יכולה לחכות עד שנזרוק אותו והאנשים בכלל לא התייחסו אלינו , פשוט מאכזב. לאחר שישה חודשים כבר נשבר , ובכלל התקינו לי את המיטה עקומה
המוצר שנקנה בחנות
מיטה דגם ניו יורק
שם:
talelbushri39
תאריך:
28/12/2023
דירוג:
הדירוג של talelbushri39:
1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליץ בכלל לא הגיעו בזמן ושהגיעו הגיע מוצר לא תואם את מה שהזמנתי ובשביל לתקן את זה דרשו ממני עוד כסף
המוצר שנקנה בחנות
ארון הזזה 2 דלתות
תגובת החנות
הלקוחות הזמינו ארון , אשתו של הלקוח אישרה את סרטוט הארון וטענת הלקוח היא שלא היינו צריכים לאשר מולה כי היא היתה בהריון . אני באופן אישי יצרתי קשר עם הלקוח ולסדר לפי רצונו את הארון ללא תוספת עלות והלקוח עד היום לא חזר אלי . גל הבעלים של האוס דיזיין
שם:
יעל מירושלים
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
הדירוג של יעל מירושלים:
1 מתוך 5
חוות דעת
עבר יותר מחודש והספה לא הגיעה. שירות גרוע מאוד. החנות לא יצרה קשר אלא אני אחרי שעבר מועד האספקה. נאמר לי שיגיע תוך כמה ימים ולא הגיע וכמובן- אף אחד לא עדכן בכלום.
המוצר שנקנה בחנות
כורסת לאבסיט
שם:
עופר
תאריך:
22/10/2020
דירוג:
הדירוג של עופר:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מחפיר עוד לפני שהמוצר הגיע אלינו. מתחיל מאספקה מעבר לחלון הזמן (שגם הוא נקבע ע"י החברה), ועד שירות מזעזע. בשלושת השיחות שהתקשרתי בימים האחרונים, הנציג ניסה להפוך אותי לזה שאינו "מבין את המצב" (וטענת "כח עליון" שאינה נכונה כלל וכלל), וזאת למרות שלא אני קבעתי את מועד האספקה. עבר מעל לשבוע, תוך כדי שאני רודף אחריהם, ועד עתה לא חזר אליי אף אחד מטעמם. שירות ברמה הנמוכה ביותר. נחמדים מאד כשאתה פוגש בהם במשרדים, מזעזעים בשירות שלאחר מכן. בקרוב נפנה למועצה להגנת הצרכן.
המוצר שנקנה בחנות
ארון
שם:
danit.harazi
תאריך:
31/08/2020
דירוג:
הדירוג של danit.harazi:
1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי חדר שינה לפני כשנה ומהיום הראשון המיטה חרקה. הגיעו מספר פעמים לתקן ואחרי מספר חודשים הצלחתי לתפוס את גל בעל החברה שהתחייב והבטיח לספק מיטה חדשה במקום החורקת. עברו 8 חודשים מאז וכמה שיחות טלפון שבאחרונה התחייב שתוך 14 ימי עסקים המיטה החדשה תגיע ומאז לא ענה לי והמיטה לא הגיעה. יחס מזלזל ואיכות ירודה! לא מתקרבת ולא ממליצה לקנות שם בגלל שאינם נותנים שירות.
המוצר שנקנה בחנות
מעיין
שם:
rutanya0
תאריך:
04/08/2020
דירוג:
הדירוג של rutanya0:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מתחת לכל ביקורת. הזמנתי סט שלם של מיטה, קומודה שידות ו 2 ארונות. באו להרכיב, ולא הרכיבו את הארגז מצעים והביאו ראש מיטה שהכרית הלבנה שלו מלוכלכת. התלוננתי, דיברתי עם שירות לקוחות, שהיה מאוד לא רספונסיבי ולא יעיל, ואמרו שיטפלו בזה. חיכיתי וחיכיתי ועד שסוף סוף הגיעו לתקן, תיקנו רק את הארגז מצעים ולא הביאו את הראש של המיטה בכלל. שוב חיכיתי וחיכיתי ונשארנו בבית במיוחד והנה הגיע הראש מיטה, מלוכלך לחלוטין מכל צדדיו! בפעם השניה! ושוב אין עם מי לדבר! ושוב אין מענה! מעבירים את האחריות מאחד לשני בלי שום פתרון.
מיותר לציין שהתהליך כולו לוקח כבר כמעט חודש של תיקונים!!!
פשוט אכזבה. חבל שהזמנתי מכם. שירות נבחן דווקא כשיש תקלות, וכאן נכשלתם בצורה נחרצת.
לא להתקרב אליהם!!!
המוצר שנקנה בחנות
חדר שינה דגם גל
שם:
natcarme
תאריך:
23/06/2020
דירוג:
הדירוג של natcarme:
1 מתוך 5
חוות דעת
זלזול והטרטורים יחס מזעזע- אני בחיים לא נתקלתי בכזו אטימות, כזה יחס מתעלם מנותן שירות. רכשתי מיטת נוער לבת שלי דרך האתר של חברת House Design . בעת ההזמנה ראיתי שתאריך האספקה הוא תוך 21 ימי עסקים. כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי ודיברתי עם מישהי בשירות והסברתי לה שעברנו דירה וביתי בת ה 8 ישנה כרגע על מזרן מתנפח על הרצפה כי אנחנו ממתינים למיטה. היא הייתה מאוד נחמדה, ואמרה שהמחסנים שלהם נמצאים באיזור של ראשון לציון וככל הנראה ההזמנה תגיע מאוד מאוד מהר. כשבוע לפני תאריך האספקה המיועד ביום רביעי (17.06.2020) שוחחתי עם מישהי בשירות היא הבטיחה שתבדוק הכל ותחזור אלי כבר למחרת בבוקר. למחרת אף אחד לא חזר אלי, צלצלתי שוב אחר הצהריים ושוחחתי עם עמוס, שהבטיח שהוא ידאג בעצמו שיחזרו אלי למחרת (ביום חמישי 18.06.2020) לתיאום האספקה. כמובן שלא חזרו. צלצתי שוב, דיברתי עם שירן היא אמרה שהמנהלת של התיאומים לא נמצאת היום ורק היא יודעת מה קורה ואיך קורה ולהפתעתי גם עמוס לא היה באותו היום. היא הבטיחה שיום ראשון על הבוקר תחבור אלי המנהלת לתיאום האספקה. מאוכזבת מאוד מהטרטורים והשיחות החוזרות המתנתי ליום ראשון המיוחל- כשזה הגיע ולא הייתה אף שיחה צלצלתי שוב, והסיפור חזר על עצמו, נבדוק, נחזור וכלום. היום יום שלישי 23.06.2020 יום לפני תום ה 21 ימי אספקה שהובטחו, התקשרתי שוב. כאן פתאום הכל השתנה- מסתבר שניסו להשיג אותי כל היום אתמול!!! על מנת לתאם את האספקה ובגלל שלא הצליחו אז זה נדחה לשבוע הבא. אני זמינה בנייד שלי 24 שעות ביממה בשל אופי העבודה שלי וגם מאובזרת בשעון חכם שמתריע על שיחות ולא הייתה שום שיחה ושום הודעה מהחברה. הזלזול המתמשך והטרטורים פשוט לא יאמנו- אני בחיים לא נתקלתי בכזו ה יחס