חוות דעת
שלום , כאשר רכשתי את הבושם וגיליתי בעיה (הבושם לא נשאר על הגוף, רכשתי את הבושם לא את הטואלט , אמרתי להם שפתחתי וכאשר בעלי ניסה את הבושם , הבושם לא נשאר עליו כמו שהבושם אמור להשאר לאורך זמן) , שלחתי מייל לחברה באופן מסודר , ביקשתי שיבדקו זאת, יכול להיות שיש בעיה ספציפית בבושם זה . התקשרו אלי ואמרו שאין מה לעשות כי פתחתי את הבושם , ביקשתי שוב מנציגת שירות הלקוחות שתבדוק אם אפשר לשלוח לבדיקה , כי שילמתי ממיטב כספי על בושם יוקרתי שאף פעם לא התאכזבתי ממנו, התעקשה לא לשרת אותי ואמרה שאין מה לעשות , לאחר שהתעקשתי היא שלחה את הפניה למנהל. המנהל חזר אלי טלפונית ואמר שהוא מתנצל על הדיבור של הנציגה והוא כמובן יאסוף ממני את הבושם לבדיקה ויבדקו האם יש בעיה כלשהי , זה היה לפני שלושה שבועות! לאחר שהוא הבטיח ונשבע שהוא רוצה שאני יצא מרוצה והטיפול הסתיים איתי עם חיוך, אף אחד לא יצר איתי קשר, אף אחד לא אסף ואף אחד לא בדק האם הטיפול עימי הסתיים, מתנת היום הולדת של בעלי הייתה מבאסת , והחווית קניה אכזבה עוד יותר עם תוספת של שירות לקוחות ירוד , לא ממליצה
תגובת החנות
אנו מקבלים את הבושם ישירות מהמפעל של שאנל, לכן הבושם מקורי ולא יכולה להיות אופציה אחרת, שכן המותג עצמו לא ימכור בשמים מזוייפים שלו.
לטענתה, שיכול להיות שהבושם הספציפי הזה פגום - הדבר לא ייתכן היות ושאנל היא חברת ענק ובעלת סטנדרטים של ייצור ממעלה ראשונה בעולם. במפעל שלהם קיימים פסי ייצור, שכל פס ייצור מייצר בושם ספציפי. לכן, הבשמים הינם אחידים במראה ובריח ולא יכול להיות מצב שיחידה אחת מאותו בושם שונה ממשנהה.
יש לציין, שלשאנל שני מפעלים בצרפת ובארה"ב. ייתכן והבשמים שהלקוח השתמש בעברו, יוצרו בארה"ב שכן יש להם ריח מעט שונה.
כמו כן, כעת אנו בתקופת הקיץ בה אנו מזיעים, לכן הבושם נודף מהגוף מהר יותר ומשך הניחוח של הבושם על הגוף פוחת.
למרות שנציגת השירות הסבירה לה באדיבות, שהבושם מקורי בלבד ושלפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן להחזיר בושם שנפתחה אריזתו ונעשה בו שימוש (על אחת כמה וכמה שהבושם מקורי ותקין), הוחלט שנזכה את הלקוחה לאחר שתשלח לנו צלום תמונה המתארת בצורה נאמנה את מצב הבושם כפי שהוא. הלקוחה איננה יצרה קשר על-מנת לשלוח תמונה כפי שהבטיחה.
אנו עושים הכל כדי שחווית הקנייה תהיה חיובית.