Emanuel-Online ארנקים, תיקים ואקססוריז
בעלים:
info@emanuel-online.com
כתובת אימייל:
info@emanuel-online.com
כתובות:
חשמונאים 100, תל אביב
שדרות נים 2, ראשון לציון
שנקין 5, תל אביב
המשביר 1, חולון
חוצות המפרץ, צומת וולקן, חיפה
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
נמצאו 4 חוות דעת על החנות Emanuel-Online
הדירוג של idit727:
1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי תיק לפני ארבעה חודשים בערך, ורוכסן אחד הצהיב. בתיק יש המון רוכסנים, ורק אחד הצהיב.
התיק לא היה במגע עם מים ממש שמור.
כשפניתי לשירות הלקוחות, לאחר בירור הם אמרו כי אין אחריות על רוכסן.
באמת??? אתם לא עומדים מאחורי המוצר הפגום שמכרתם??? הרי אם התיק נרטב כל הרוכסנים היו מצהיבים, מה גם שהתיק בקושי 4 חודשים אצלי.
חבל שאתם לא לוקחים אחריות על המוצרים שלכם, וזו הסחורה שלכם.
לא ממליצה לקנות ממקום שלא לוקח אחריות.
אני גם מבינה מהביקורות שאני קוראת שיש לכם בעיה עם הרוכסנים שלכם.
המוצר שנקנה בחנות
תיק גב/צד דגם צהלה
הדירוג של Anastasia :
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות לוקה בחסר. אחרי שמזמינים מוצר מגלים שהוא לא במלאי.התעסקות ארוכה וזמני תגובה ארוכים בווטסאפ. אפס התיחסות למה שמציינים בעת ההזמנה.
בתגובה קבלתי משירות שהם עובדים במתכונת מצומצמת ולא מבינים מה אני מבקשת בכלל. אם אתם רוצים לקנות מוצר של עמנואל תעשו זאת באחד הסניפים ולא דרך האתר. תחסכו עצבים מיותרים התגובות לא נעימות משירות לקוחות.
אני בטוח לא עושה עוד הזמנות דרכם, היחס שמקבלים תמורת סכומים של מאות שקלים לא שווה את זה!
המוצר שנקנה בחנות
תיק גב עמנואל
הדירוג של Daniel:
5 מתוך 5
חוות דעת
חנות נהדרת,
לאחר חיפוש ארוך ומייגע הגעתי לחנות מקסימה עם שאותיות גבוהה.
מבחר עצום של תיקים וארנקים אשר בסופו רכשתי תיק סינגפור איכותי במחיר שווה.
ממליץ בחום !!
המוצר שנקנה בחנות
תיק סינגפור אפריקה לגבר
חוות דעת
מעשה שהיה במוצר שנקנה בחברת “עמנואל תיקים”
קניתי תיק צד של גבר ואחרי שבוע ההאבזם בצד נשבר סתם כך תוך כדי שהתיק עליי ולאחר כמה ימים הרצרץ נשבר
פניתי לשרות לקוחות ושאלתי מה עושים
ולהפתעתי נאמר לי שאני צריך לשלוח את התיק לחברה או לשים אותו באחד החנויות של הרשת ולחכות עד שזה יגיע לחברה והם יבדקו מול התופרים שלהם ונראה מה יהיה
הצעתי להגיע ולהחליף את התיק בחנות ושאני לא יצטרך לחזור חזרה ולחכות עד שהתיק יחזור מהבדיקה שלהם
הגברת התעקשה לא להחליף לי את התיק עד שצוות התופרים שלה בודקים את הנושא
פעם ראשונה שאני נתקל בחברה שלא מחליפה על המקום פגם של מוצר (ואפילו צריכים לבקש סליחה שהסחורה שלהם פגומה)
למה שיש דפקט בחולצה או נעלים או כל מוצר אחר מחליפים את זה במקום
התשובה שלהם “זה מדיניות החברה”
קחו בחשבון שאתם קונים בחברת ”עמנואל תיקים” שבמקרה של תקלה בתיק שאתם קונים לא תקבלו את השירות שמגיע לכם וישגעו אותכם בלשלוח את התיק בדואר או להגיע לחנות ולחכות עד שחליטו מה לעשות אם התיק הפגום ולבזבז לכם זמן יקר ,פקקים ודלק כדי לחזור לקחת את המוצר באם הם יחליטו שמגיע לכם תיק אחר או יתקנו לכם את התיק הדפוק
אני כבר לא יקנה שם שום מוצר של החברה
כי כך לא מתנהגים ללקוח