חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

XiStore מוצרי שיאומי

XiStore
אתר אינטרנט:
בעלים:
קריסטלינו
כתובת אימייל:
info@xistore.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
55
חוות דעת בשנה האחרונה
55
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 55 חוות דעת על החנות XiStore

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Linoy
שם:
Linoy
תאריך:
23/10/2019
דירוג:
הדירוג של Linoy: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב!!!! שירות מזעזע, יודעים רק לקחת את הכסף וכשנתקלים בבעיה במוצר הם מתנערים מאחריות.
המוצר שנקנה בחנות
Dreame v9
תגובת החנות
הי לינוי, אנו נשמח לקבל פרטים על האירוע, ולטפל בהתאם. אנא פני אלינו טלפונית במספר 03-6459808. בברכה, צוות אתר ושירות הלקוחות.
michaha
שם:
michaha
תאריך:
22/10/2019
דירוג:
הדירוג של michaha: 2 מתוך 5
חוות דעת
חווית שירות לקוחות מהגרועות שראיתי. יחס מקומם ופוגעני. המוכרת הרימה את קולה ואימה כשלקוח ביקש לראות את התיקון לפני תשלום.
המוצר שנקנה בחנות
Xiomi scooter
תגובת החנות
הי michaha, אנו מצטערים על חוויה הרעה אשר חוויתה, ומנסים לעשות תמיד את הכל לטובת הלקוח. הקורקינט נרכש מלפני חודש, ולכן מגיע לך הנחה של 50% על תיקון ראשוני, שהוצע לך בנדיבות במקום. עם זאת הסברנו שהאחריות תקפה על בקר, סוללה ומנוע בלבד, לא כולל שברים או נזק פיזי כלשהו. לצערנו הבורג המדובר הגיע שבור, ולכן לא עומד תחת תנאי האחריות. יחד עם זאת, חשוב לציין את רמת האיפוק של הנציגים במקום, שגם לאחר האמירות הפוגעניות של הלקוח כלפי נותני השירות, הלקוח יצא מהחנות לאחר תיקון "קומפלט" של קורקינט המדובר. במידה והינך לא מרוצה מהשירות, אתה מוזמן להגיע אלינו לחוייה מתקנת. בברכה, צוות שירות לקוחות.
טאובר
שם:
טאובר
תאריך:
06/10/2019
דירוג:
הדירוג של טאובר: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה, אדיבים, הסבר על הקורקינט ומוצרים נלווים בסבלנות רבה גם בחנות ע"י עדי וגם בטלפון ע"י שי וליאוניד.
חנות נקייה ומסודרת.
בהחלט שווה וממליץ.
המוצר שנקנה בחנות
קורקינט שיאומי ומוצרים נלווים
talsdot
שם:
talsdot
תאריך:
02/10/2019
דירוג:
הדירוג של talsdot: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את השואב של רובורוק אבל לצערי לא היה במלאי ולא כל יכולתי לחכות עד שיגיע (המוכר שיגיע בפחות משבועיים ואיך שיגיע הוא יתקשר אלי).
לבסוף ביטלתי את העסקה וענה לי לאוניד שהיה מנומס ופשוט קסום למרות שביקשתי לבטל ואפילו חשב איתי ביחד על פתרונות כמו דגם אחר בגלל שהיה לי קצת דחוף להשיג את המוצר לחגים, אין ספק שאקנה שם שוב, שירות מעולה, חזרו אלי לכל שיחה, ענו מאוד באדיבות, והיו מאוד מאוד מקצועיים, מאוד הופתעתי לטובה
המוצר שנקנה בחנות
Roborock s502
Eran
שם:
Eran
תאריך:
21/09/2019
דירוג:
הדירוג של Eran: 5 מתוך 5
חוות דעת
הכל היה מעולה. משלוח בזמן. המוצר טוב מאוד מרוצה. אקנה שוב. תודה רבה. הכי זול שמצאתי.
המוצר שנקנה בחנות
מאורר חכם
Yuval
שם:
Yuval
תאריך:
15/09/2019
דירוג:
הדירוג של Yuval: 5 מתוך 5
חוות דעת
זמן אספקה נוח, שירות טוב למרות שלוקח להם הרבה זמן לענות לטלפון.
הגעתי לקחת את המוצר והמקום היה נראה נקי מסודר ואנשים שמבינים על מה הם מדברים
המוצר שנקנה בחנות
Dreame v9 pro
יונתן
שם:
יונתן
תאריך:
10/09/2019
דירוג:
הדירוג של יונתן: 1 מתוך 5
חוות דעת
לברוח כמו מאש. שירות לקוחות נוראי - ברגע שהם מקבלים כסף הם לא שמים על הלקוח.
לדוגמא- לוקחים דמי ביטול של 5% גם אם זה 2 דקות אחרי שבוצעה עסקה ב**אינטרנט** שזמן האספקה שלה הוא 21 יום!
למה? סתם לגנוב איפה שאפשר.
אני קונה המון באינטרנט ולא ראיתי שום חנות שמתנהלת ככה.

תקראו גם את הביקורות שיש עליהם בגוגל ותבינו במה מדובר- הר של ביקורות שליליות על כמה שהם מרמים אנשים.
המוצר שנקנה בחנות
Dreame v9
גולש
שם:
גולש
תאריך:
23/07/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
XI
שם:
XI
תאריך:
04/07/2019
דירוג:
הדירוג של XI: 1 מתוך 5
חוות דעת
באפריל רכשתי שעון כושר בחנו שבאבן גבירול לכאורה למוצר יש אחריותשל שנה כפי שמוטיע על החשבונית
חודשיים לאחר מכן הופיעה פתאום עננה על הצג.
בעת הרכישה לא ידעתי שחנות זו הינה " יבוא מקביל " כלומר בשום צורה לא קשורה ליבואן הרשמי.
חזרתי לחנות ולאחר בדיקתם טענו שהשעון " קיבל מכה " למרות שכל הצילומים של מכות ע"ג הצג בשעון זה באינטרנט מראות סדקים ברורים.
מובן שזו התחמקות מאחריות.
איני מאמין להם, זו פשוט התחמקות ולכן אסור לקנות אצלם מוצרי כלשהם
ראו - הוזהרתם
המוצר שנקנה בחנות
שעון כושר AMAZING
תגובת החנות
אנו מתנצלים על החוויה הלא הנעימה שקיבלת אך עם זאת יש לציין מספר דברים: 1.המקרה שלך טופל ע"י מנהל החנות בעצמו - כלומר אף אחד אינו "התחמק" מאחריות. 2.השעון שרכשת היה בתאריך 25/04/19 כלומר היה בשימוש אצלך יותר מחודשיים - כלומר קיבלת מוצר חדש מהקופסא אשר יצא מהחנות תקין לחלוטין! 3.לגבי נושא היבוא המקביל / הרישמי - ישנו שלט לא קטן מחוץ לחנות עם לוגו החברה וכיתוב ענק " יבוא מקביל " - אין קשר בין יבוא מקביל לרישמי מבחינת המוצר,המוצר הוא אותו מוצר בדיוק (שעון Amazfit BIP) 4.לגבי נושא האחריות - שברים אינם מכוסים באחריות, מצויין זאת גם בתקנון החברה:" אחריות החברה לא תחול במצבים בהם הקלקול נגרם כתוצאה מ: מקרי שבר, שימוש לקוי או תחזוקה לקויה או כל הפרה אחרת של תנאי השימוש או האחריות של המוצר" לגבי ההערה האחרונה שכתבת "אסור לקנות אצלם מוצרים כלשהם, ראו - הוזהרתם" - יש לנו עשרות אלפי לקוחות מרוצים אשר חוזרים אלינו מידי יום ביומו, בין אם זה לקנות מוצרים חדשים ובין אם זה להפעיל אחריות על מוצרים כלשהם - כאשר התיקון הינו אפשרי ולא נובע מחוסר אחריות של הלקוח או משימוש לקוי אנו מתקנים זאת בשמחה וללא עלות!
Jay
שם:
Jay
תאריך:
10/06/2019
דירוג:
הדירוג של Jay: 5 מתוך 5
חוות דעת
פעם שנייה שאני רוכש מוצר בחנות.
שירות אמין ומעולה. מחירים זולים ושירות לקוחות מצויין.
ממליץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
שואב שיאומי