חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

EndlessRoll מוצרי ספורט אקסטרים

EndlessRoll
אתר אינטרנט:
בעלים:
info@endlessroll.com
כתובת אימייל:
info@endlessroll.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
17
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 17 חוות דעת על החנות EndlessRoll

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
David
שם:
David
תאריך:
09/11/2021
דירוג:
הדירוג של David: 1 מתוך 5
חוות דעת
ממש ממש לא מומלץ. שירות לקוחות נוראי. קשה מאוד להשיג אותם ולתקשר איתם.
לא החזירו כסף על עסקה כפי החוק, וכל זאת על מוצר שהם אמרו שמתאים לסקייטבורד, ובכלל לא התאים.
חוסר מקצועיות ושירותיות. חבל מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
מחיר Hardcore Barrel Bushing 85A Set for 2 trucks
דר מרקוביץ
שם:
דר מרקוביץ
תאריך:
17/02/2021
דירוג:
הדירוג של דר מרקוביץ: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי היום עם בני לקחת שני זוגות רולרבליידס שקניתי באמצעות האתר.
כיוון שלא הייתה חנייה בחניון העירוני נאלצתי להמתין בצד במקום בו אסור לחנות. שלחת את בני (10.5) לחנות ושלחתי לבעל החנות ווצאפ בשעה 13:20 שאנחנו מחכים בחוץ. לאחר שבני עמד שם ללא מושיע, זנחתי את האוטו והגעתי למקום. כתבתי להם שוב ווצאפ שאנחנו בחוץ חצי שעה.
להלן התשובה שקיבלתי מבעל החנות: "זה לא נכון. זה אפילו קצת חוצפה"
אני: "כתבתי לך ווצאפ ב-13:20 שאני מחוץ לחנות" (השעה הייתה כבר 13:46)
בעל החנות: "וכבר אז זה לא היה נכון"
בשלב זה עובד בחנות יוצא עם הרולרבליידס. פניתי אליו בכעס רב ושאלתי אותו למה הוא טוען שאני משקרת.
בתגובה בעל החנות מגיח - מול הילד השלי - חוטף את הרולרבליידס צרח עלי ונועל את דלת החנות.
הבן שלי היה המום (לקח לי זמן רב להרגיע אותו).
אני: "תספר לבן שלי למה אין לו רולרבליידס. אתה איש רע".
בעל החנות: "את צריכה טיפול".
בעל החנות: "מסכן הילד".
אני: "אני מצטערת על כל הפעמים שקנינו מכם"
בעל החנות: "לא נורא. יש עוד מקומות".
אני: "תתבייש. אני אם חד הורית לילד עם צרכים מיוחדים".
בעל החנות: "מעניין למה את חד הורית, זה מדבר בעד עצמו".
מעולם, בכל החיים שלי, לא הרגשתי כל כך מבוזה ומושפלת. ישבתי שם בחניון ובכיתי דקות ארוכות. הילד המסכן שלי לא ידע את נפשו.
מקריאה בביקורת של אנשים אחרים אני לא רואה שזו אינה תופעה חדשה. חבל.
המוצר שנקנה בחנות
רולרבליידס
תגובת החנות
אכן הפניה שלך הייתה בהודעת וואצאפ בה הסברת שרשת מוצר ושאלת האם ניתן לאסוף אותו ואמרת אנו מחוץ לחנות 13:20 מיד נענית שכן, כמה דקות מכינים לך, ובנתיים סרקו את כל איזור הרחבה במצלמות הרבות שיש ולא ראו אף אחד וגם לא ילד קטן( אגב בדקנו כרגע שוב את הסרטונים) ובנתיים הזמינו אותך לגשת לגזיבו יצא נציג מטעם החנות החוצה גם מספר פעמים לבדוק האם המצב השתנה, ושוב לא היה אף אחד. בשעה 13:30 יצא אחד העובדים לתפילת מנחה ושוב ניסה לבצע מסירה לאדם שלא נמצא. בשעה 13:37 שלחת הודעה "אנחנו כאן" (בבדיקה במצלמות הגעתם רק ב 13:43) הבחור שעונה בוואטצאפ כבר לא היה בחנות אבל הוא ענה לך "תחייגו בבקשה לחנות" ורשמת שלא עונים הבחור הציע לך להקיש על 0 ולהמתין עד שיענו והסביר שכרגע ישנו עובד אחד בחנות. במקום לעשות זאת שלחת שוב הודעה לאחר מספר דקות 13:45 "בבקשה תוציאו לנו את זה. אנחנו חצי שעה עומדים פה בשמש." הבחור ענה לך שזה לא נכון. ורשם לך שזה אפילו קצת חוצפה. רשמת "כתבתי לך ווצאפ ב-13:20 שאני מחוץ לחנות." ההחור הגיב על זה "וכבר אז זה לא היה נכון" וזה באמת כך. ורשמת אני הולכת, תודה. למרות שלפי המצלמות רשמת זאת לאחר שהעובד יצא למסור לך את המוצרים, אבל את התחלת לצרוח עליו והוא ממש נלחץ ממך ונכנס בחזרה פנימה. בכל מקרה זאת הייתה בחירה שלך לרשום שאת הולכת, לא היה נסיון מצדך לאסוף את המוצרים לאחרי זה, אנחנו לא עומדים מול לקוחות ומנסים לעזור להם כאשר הם צורחים עלינו, כל התקשורת עימנו היא בטלפון ואו בהתכתבות במיוחד בשביל למנוע תוקפנות של לקוחות אשר לא מצליחים להחזיק עצמם ולהגיב בצורה שתואמת פרופורציה.
zz
שם:
zz
תאריך:
31/01/2021
דירוג:
הדירוג של zz: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי 2 גלגלים לרולרים עם משלוח. המשלוח היגיע תוך ימים ספורים. אחרי שפתחתי גיליתי ששלח לי 8 גלגלים במקום 2. בברור מתברר שאכן הייתה טעות ומגיע לי רק שני גלגלים. החלטתי לשלם על שאר הגלגלים במקום החזרה על חשבונם. כשהתקשרתי חזרה לעדכן ולשלם את היתרה הם הודיעו לי כי החליטו להעניק לי שני גלגלים על חשבונם.
המוצר שנקנה בחנות
גלגלי fila100mm
אורי
שם:
אורי
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
הדירוג של אורי: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות נוראי! גבו ממני עמלות ביטול עסקה באשראי לאחר שלא היה במלאי כי מישהו קנה את המוצר 3 שעות אחרי שדיברתי איתם
המוצר שנקנה בחנות
קארבר
תגובת החנות
זה לא נכון, ביצעת רכישה מוקדמת למוצר מסויים באמצעות האתר, המוצר שהזמנת ירד מהמלאי ושוריין במיוחד בשבילך במשך מספר ימים. לאחר שקיבלת החלטה מה לרכוש ורכשתה אותו התחלת להתייעץ עם חברים וזאת זכותך, קיבלת החלטה לשנות את ההזמנה למוצר אחר בדקת זמינות שלו ושל מוצרים אחרים אבל לא ביקשת לשריין אותו/ם, אנו מקבלים עשרות טלפונים ביום לבדוק זמינות מלאי, לא ייתכן שבכל פעם שלקוח שואל האם זמין במלאי המוצר ירד מהמלאי ויחכה שיבוא לרכוש אותו. במקביל מישהו רכש אותו. הגעת כעבור מספר שעות בלי לעדכן אותנו והמוצר שאתה רוצה לקבל(בלי שאנו מודעים לכך) במקום כבר לא היה במלאי. כעסת. אז מה שאתה מתאר זה לא נכון. אף אחד לא גבה ממך כסף בעבור ביטול עסקה על מוצר שרכשת, והמוצר שרכשת לא נמכר למישהו אחר, כך שאין מה להתלונן ולהכפיש. למעשה המוצר שרכשת עדיין משוריין בעבורך ולא נמכר ונמסר לאף אדם אחר כך שמה שאתה עושה זאת הוצאת דיבה.
Bili
שם:
Bili
תאריך:
15/01/2021
דירוג:
הדירוג של Bili: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב!!!!! מוצרים ברמה ירודה שמתקלקלים תוך חודש (בשימוש של ילדה בת 9). יחס מחפיר מהחנות (התחזו למשטרה כשהתקשרנו ושאלו למה חייגנו 100...ראיתי למטה באחת התגובות שעשו לו את זה גם).
זילזול תהומי בלקוחות. תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו שם אפילו בורג.
המוצר שנקנה בחנות
Choke skateboard big jim
Natush
שם:
Natush
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
הדירוג של Natush: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלנו ייעוץ מקצועי וסבלני ורכשנו לבת שלנו סקייטבורד שהרכיב הצוות בחנות - גם מהמם וגם מצויין! מומלץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
סקייטבורד
Yakov
שם:
Yakov
תאריך:
30/12/2020
דירוג:
הדירוג של Yakov: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות ברמה הנחותה והנמוכה ביותר. ניתן לי יחס מזלזל שאינו הולם בית עסק. אני לא ארכוש מהם בעתיד .
המוצר שנקנה בחנות
קארבר
תגובת החנות
החליפו לך גלגלים בחינם לסט חדש בעלות של חמש מאות שח מיד לאחר הפניה הראשונה שלך. לא ברור מהי טענתך המחודשת, ואם ישנה כזו נשמח לשמוע
rinat
שם:
rinat
תאריך:
25/12/2020
דירוג:
הדירוג של rinat: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי רולרבליידס והגעתי לאסוף..מדדתי לבת שלי את הרולר ואחת הלשוניות לא הייתה נוחה לה, התקשרתי לחנות וביקשתי שמישהו יצא להראות לי איך שמים נכון- נענתי בתשובה שאף אחד לא יצא לעזור לי למרות שהתחננתי שאני לבד עם 2ילדים ושיצאו לרגע לעזור. בקיצור שירות הכי גרוע שחוויתי בחיים...לאחר ששילמת לך לחפש את החברים שלך! לא להתקרב לחנות! שירות גרוע!!!!
המוצר שנקנה בחנות
Flying eagle k7
תגובת החנות
רינת חוסר דיוק. הוצא לך שירות אבל לא הסכמת לקבלו ודרשת שנצא אליך ונעמוד מולך ונלמד אותך הכיצד לסדר לילדה את הלשונית על הרגל. הציעו לך שניקח את הרולר פנימה לבדוק האם הכל תקין ואם לא וסירבת, הציעו לך אפילו לשלוח סרטון שמדגים כיצד נועלים ושורכים רולר על הרגל, אבל התעקשת שאנו צריכים לכופף את הנהלים שלנו ולצאת ולהעניק לך שירות פרונטלי. או שאת פשוט כועסת שאין שירות פרונטלי ואת לא מוכנה לקבל את זה? ומשתמשת בפלטפורמה זו בכדי להעניש אותנו? בכל מקרה מקווים שהצלחת להסתדר עם הלשונית ואם לאו אזי את מוזמנת לפנות אלינו בכדי שנשלח אליך סרטון המסביר כיצד נועלים נעליים במקום לכעוס אולי נכון לא לרכוש אצלנו? הרי זה נאמר בתקליט כשאת מחייגת אלינו וזה נאמר לך מפורשות לפני שרכשת בשיחה טלפונית, וזה גם רשום באתר. אז גם את מצפצפת על האופציות וגם את כועסת על כך שאנו מקפידים על הנוהל שאותו אנו מפרסמים לפני הרכישה שלך. ודורשת שכולם יתכופפו בהתאם להנחיה שלך? את יודעת שהשיחות מוקלטות? הניסיון שלך כאן גובל בהוצאת דיבה, את בטוחה שזה הכיוון? אם כן אז בהצלחה.
עינב
שם:
עינב
תאריך:
30/11/2020
דירוג:
הדירוג של עינב: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות גרוע, ללא כל התייחסות לבעיה.
דיבור מזעזע ללקוח
לא ארכוש שם לעולם.
תתרחקו כל עוד אתם יכולים.
תזמינו מחול, זול יותר ושירותי יותר
המוצר שנקנה בחנות
Ao maven pro
תגובת החנות
עינב זכית ליחס מועדף במשך מספר שנים, ובכל תקלה ובעיה קיבלת מענה ללא יוצא מן הכלל, וגם כאשר היה צריך להיות לפנים משורת הדין. אבל צריך להבין שלא כל רצון שלך תואם את המציאות. הילד שלך רוכב על קורקינט ומבצע פעלולים וקפיצות למרות שאת אומרת שלא, המוצר שהבאתם אלינו שחוק ורואים בו סימני שימוש אגרסיבי. גם אם לא היו סימני שימו את צריכה להבין ובכלל כל אחד צריך להבין שהגדרת אחריות והגדרת פוליסת ביטוח אלו הגדרות שהם לא חופפות. ואין אנו חברת ביטוח אנו חברה אשר משווקת מוצרי ספורט אקסטרים וכאשר ישנו פגם בייצור אזי ישנה אחריות יצרן על פגם בייצור, והיצרן הוא זה שסופג את העלות הזו ולא אנו בתור בית עסק, לכן צריך להבין בראש ובראשונה שאין לנו שום אינטרס להתנער מאחריות להפך אנו רוצים לשמור על הלקוחות שלנו אבל לא בתגובה לסחטנות של וכאשר היצרן באופן ברור לא מכיר באחריות אז אנו בתור בית עסק לא יכולים להתערב. ההגדרה במקרה שלך היא ברורה מאוד: אחריות על פגם בייצור אשר כולל ניתוק בריתוכים בלבד (במקרה של הכידון) במקרה שלכם הכידון עבר עומס וכולו עקום כאשר מדובר בצינור פלדה שמצליחים לכופף זה לא פגם בייצור, אנו מוגב
sharonicon73
שם:
sharonicon73
תאריך:
31/07/2020
דירוג:
הדירוג של sharonicon73: 5 מתוך 5
חוות דעת
מחליפים לי סט גלגלים למרות שהחברה בארה"ב לא נתנה אישור לכך
שאפו לאנדלסרול על הרגישות היחס והאכפתיות
המוצר שנקנה בחנות
34