Doctor-Toner מדפסות, דיו וטונרים
בעלים:
dr.tonerr@gmail.com
כתובת אימייל:
dr.tonerr@gmail.com
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
87.1%
אחוז חוות דעת חיוביות
נמצאו 95 חוות דעת על החנות Doctor-Toner
חוות דעת
חוויה מצויינת, התקשרו אלי מספר פעמים לוודא שקיבלתי את המדפסת ושהכל בסדר ושאני מרוצה מהחוויה
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת לייזר משולבת Brother MFC-L2827DW
הדירוג של שלומי:
5 מתוך 5
חוות דעת
אני לא נוטה לכתוב תגובות בד''כ, אבל באמת שמגיע להם מכל הלב.
שירות מקצועי מאוד, סבלני למרות ששאלתי הרבה שאלות לא איבדו את הסבלנות אפילו לרגע. המדפסת הגיעה מהר ועובדת מעולה.
רציתי לרכוש דגם מסוים, יותר יקר והם היו שקופים והמליצו לי על דגם אחר טוב יותר ואכן אני מרוצה מאוד.
ממליץ.
המוצר שנקנה בחנות
Brother MFC J6540DW
הדירוג של shai.aharonov:
5 מתוך 5
חוות דעת
רציתי להזמין את הדגם של קנון 623 אך לאחר שיחה והסברים הבנתי שיש דגם משופר וחדיש יותר שהוא ה 633 בהפרש לא גדול במיוחד. היו מאוד סבלניים ונתנו מענה לכל שאלותי, מעריך זאת מאוד המשלוח הגיעה תוך 2 ימי עסקים עם שליח עד הבית ללא עלות. אף יצרו קשר לוודא שהכל הגיע. מרוצה מהקניה והשירות 👍
המוצר שנקנה בחנות
LBP633Cdw מדפסת קנון לייזר צבעונית
חוות דעת
שומר נפשו ירחק מחנות זו!
רכשתי טונר בראדר מקורי והם הציעו לי שדרוג לטונר פרמיום בתפוקה כפולה במחיר של 49₪. בפועל סיפקו לי שני טונרים לא מקוריים! רק לאחר שיחות רבות הודעות ווטסאפ ומכתב מעו״ד הוחזר לי הכסף ונאספה הסחורה ממני.
פשוט חנות שמטעה את הלקוחות!
התנהגות מגעילה ודוחה.
תגובת החנות
לכלל לקוחותינו- כאשר לקוח מבצע באתר רכישה של טונר מקורי ,אזי במדפסות הישנות מופיעה אופציה של שדרוג לטונר גנרי בכמות כפולה.
הסיבה לכך היא פשוטה, מכיון שמדפסות מדגמים ישנים נוטות לשבוק חיים פעמים רבות באמצע עבודת הטונר,ולעיתים ממש בתחילתו, מה שמותיר את הלקוח עם טונר מקורי כאבן שאין לה הופכין.
במצבים כאלו ,מנסיוננו הרב, אנו מציעים באופן דיפולטיבי באתר,את האופציה לרכישה של טונר גנרי בכמות כפולה [שלעתים מגיע כזוג טונרים סטנדרטיים,מה שעולה לנו יותר אבל אנו מתחשבים בטובת הלקוח], כאשר הלקוח מרויח-א.מחיר נמוך יותר בעשרות אחוזים לדף,ב. את האופציה להחזיר את המוצר במקרה והמדפסת שבקה חיים.
הלקוח הנ''ל ביצע הזמנה מעצמו באתר, כאשר הגיע המוצר והוא התלונן והוצע לו במקום אופציית רכישה של מוצר מקורי ו/או החזרת מוצר על חשבוננו, הלקוח בחר בהחלפת המוצר,שנעשתה על חשבוננו בלי ניכוי דמי הובלה+5% עמלת ביטול עסקה,למרו תשמה שסופק היתה ההזמנה שביצע
עם כל זאת בחר הלקוחבאיומי תביעה וכו' לצערנו, עד להכפשת החנות.
לקוחות המעוניינים לקבל חוות דעת יוכלו לקבל מאות חוות דעת חיוביות עלינו בפנייה למייל או לווטצפ.
בברכה
חוות דעת
שירות מעולה ממש התרשמתי.
הזמנתי מדפסת לייזר משולבת כולל פקס.
התקשרו אליי מדר׳ טונר והודיעו שאין במלאי את המדפסת שהזמנתי ושידאגו לי למדפסת זהה אבל מדגם חדיש יותר.
כשהגיעה המדפסת הסתבכתי במשהו טכני, התקשרתי אליהם ובמקום עזרו לי ואפילו שלחו לי הסברים דרך הוואטסאפ.
גם כשהמשכתי לשאול דרך הוואטסאפ הבחור ענה לי בהמון סבלנות עד שהכל הסתדר.
מעולם לא זכיתי ליחס כל כך חם ומקצועי משום חברה שרכשתי ממנה בעבר.
הגדלת ראש ושירות ברמה גבוהה.
וחשוב לציין שקיבלתי מדפסת יותר חדישה ויותר יקרה והם אפילו לרגע לא ביקשו או רמזו שאצטרך להוסיף במחיר.
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת לייזר קנון
הדירוג של finance.invest.porto:
5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מדהימה ונוחה!
שירות אדיב מכל הלב!
הזמנתי משלוח עד הבית והגיע בתוך 24 שעות!
וגם לאחר האספקה, לא הצלחתי להתקין את הטונר במדפסת, ובעל החנות האדיב הדריך אותי דרך הטלפון והסביר בסבלנות מה ואיך לעשות.
ממליצה בחום!
המוצר שנקנה בחנות
טונרים למדפסת קנון קרטון נייר
הדירוג של nirsela4:
5 מתוך 5
חוות דעת
השירות היה מעולה, קניתי שני טונרים ואת הטונר השני שקיבלתי שלא עבד החליפו בטונר אחר תוך יום.
המוצר שנקנה בחנות
, מוצר - טונר ברדר TN2420
הדירוג של עופרה עמרן:
5 מתוך 5
חוות דעת
יופי של שירות, לפני ההזמנה ולאחריה. הטונר הגיע מהר וארוז מעולה. ממליצה בחום ואמשיך להזמין.
המוצר שנקנה בחנות
טונר שחור סלקט דל סמסונג
חוות דעת
מדפסת קנון 655 הגיעה תוך 3 ימי עסקים. הוזמנה באתר החברה אבל קודם לכן הייתה שיחה טלפונית עם שירות הלקוחות. ההסבר היה ממצה ומועיל.
המוצר שנקנה בחנות
מדפסת קנון 655
חוות דעת
לא אמינים בכלל
הזמנתי דיו ובמשך חודש הייתי צריכה לרדוף אחריהם
עד היום לא קיבלתי את הדיו
המוצר שנקנה בחנות
דיו למדפסת ברדר 5330
תגובת החנות
אכן, ההזמנה בוצעה ,הלקוחה הכניסה ''איסוף עצמי'', אך כפי הנראה חשבה שהדיו יגיע אליה לבית.
מכל מקום הטעות מצד החנות אכן היתה שלא קלטו את הטעות בזמן ולכן כל הנושא התעכב.
אנחנו פועלים על מנת לשפר את המערכת ולשפר את הקשר עם הלקוחות על מנת למנוע הישנות של מקרים כאלה.
בברכה