חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Lab מעבדת סלולר וחנות מכירה

Lab
אתר אינטרנט:
בעלים:
the.lab.work.org.il@gmail.com
כתובת אימייל:
the.lab.work.org.il@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
100%
אחוז חוות דעת חיוביות
2
חוות דעת בשנה האחרונה
17
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 17 חוות דעת על החנות Lab

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
idanmoridan
שם:
idanmoridan
תאריך:
21/08/2024
דירוג:
הדירוג של idanmoridan: 5 מתוך 5
חוות דעת
מקום סופר מקצועי, עובדים מדהימים שרואים שאכפת להם מהלקוחות. הטלפון שלי תוקן ממש מהר והמחיר אחד הזולים שמצאתי. ממליצה בחום!!!
המוצר שנקנה בחנות
Ip 13
shlomilesner
שם:
shlomilesner
תאריך:
07/01/2024
דירוג:
הדירוג של shlomilesner: 4 מתוך 5
חוות דעת
תיקון מהיר , מקצועי ושרותי. הוחלף מסך לאחר הגעתי הצבע של המסך לא תאם את שביעות רצוני בלי לחשוב פעמיים הוחלף המסך בשנית לשביעות רצוני
ממליץ בחום . המקום שירותי מאד ומקצועי.
המוצר שנקנה בחנות
החלפת מסך לנייד Samsung galaxy note 20 ultra
ניסן
שם:
ניסן
תאריך:
13/08/2023
דירוג:
הדירוג של ניסן: 5 מתוך 5
חוות דעת
יש חנויות שאתה פוגש ויש להם גם את המקצועיות וגם את השרות וזו החנות הזו
העובד עם העיניים הכחולות נתן לי יחס מדהים בסבלנות רבה גם כאשר היו לקוחות רבים בתוך החנות
שאפו לכם
המוצר שנקנה בחנות
מטענים לאייפון
roeibarvaz
שם:
roeibarvaz
תאריך:
16/07/2023
דירוג:
הדירוג של roeibarvaz: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי אחלה שרות
גם בטלפון שהתקשרתי עזרו מקצועית, קפצתי למקום.
החליפו לי מסך למכשיר a70 רכישת מגן מסך חדש. נותנים אחריות

ממליץ מאוד - אמין וזריז

המוצר שנקנה בחנות
מסך A70
ניר
שם:
ניר
תאריך:
06/07/2023
דירוג:
הדירוג של ניר: 5 מתוך 5
חוות דעת
תיקנו לי את
הסמסונג נוט 20 אולטרה
שקע טעינה ,חיפשתי בזאפ הם היו הכי זולים
הגעתי לחנות היה אחלה יחס
וסידרו לי תוך פחות משעה את השקע טעינה
אחלה אנשים יש במעבדה
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מכשיר סלולרי
ofer
שם:
ofer
תאריך:
21/06/2023
דירוג:
הדירוג של ofer: 5 מתוך 5
חוות דעת
מקצוענים ואדיבים , איתור ותיקון בשעה אחת , גם המחיר היה כפי שנקבע מראש בהצעת המחיר
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מצלמה בסמסונג S22
aryeshani
שם:
aryeshani
תאריך:
20/06/2023
דירוג:
הדירוג של aryeshani: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לחנות לצורך החלפת שקע טעינה באייפון 13מיני. שאלתי את המוכר: אפשר לתקן את השקע? לאחר בדיקה השיב: לא, חייבים להחליף אותו. שאלתי: אתם שמים לי חלק מקורי? ענה לי: ברור אצלנו רק חלקים מקוריים. מסרתי את המכשיר, כעבור כשעה חזרתי שילמתי 400 שח ויצאתי מהחנות נכנסתי לאוטו ולפני שחיברתי כבל טעינה הצצתי לתוך השקע וגיליתי שהוא מלוכלך בפנים וברור שהוא לא חדש, חזרתי מיד לחנות לא יותר משלש דקות לאחר שיצאתי ושאלתי את המוכר: שמת לי שקע חדש? ענה לי ברור! שאלתי: למה זה מלוכלך בפנים ענה לי: לא, אלו חלקים מפרוק אין חדשים, פרוק זה יותר טוב מחדש. לאחר שנוכחתי באמינותו המפוקפקת ביקשתי שיראה לי את החלק שהוציא מהמכשיר שלי, לאחר חיפוש של כשתי דקות הוא הגיע למסקנה, שמפנה הפסולת הסיני שמגיע אחת לכמה דקות כבר פינה את כל הפסולת ולא ניתן למצוא את החלק.... כאמור חזרתי אחרי שלש דקות ואפילו לא התרחקתי מרחק ראיה מהחנות.. כל מילה מיותרת. לאחר שהתעקשתי ממושכות שיחזיר לי את ה400 שח ויגבה סכום עבור ניקוי שקע, נאות להחזיר לי " לפנים משורת הדין" 150ש"ח
המוצר שנקנה בחנות
שקע טעינה
תגובת החנות
המכשיר לא נטען, והמכשיר יצא תקין לגמרי ! הלקוח הגיע בטענה שיש לו לכלוך בשקע טעינה. לאחר ניסיון של ניקוי שקע טעינה ללא הצלחה נאמר ללקוח כי יש צורך בהחלפת השקע טעינה. הלקוח אישר את התיקון ויצא לאחר שעה לאחר שהשקע טעינה הוחלף עם מכשיר מתוקן ונטען. השם שלנו הולך לפנינו, במידה ויש לקוחות שלא מאמינים למקום אליו הם מגיעים זה לא משהו שאנחנו יכולים לשלוט בו. אנחנו נותנים את השירות הכי טוב שאפשר ומשתדלים להוציא את כל הלקוחות מרוצים עם מכשירים תקינים. בנושא זה המכשיר יצא תקין אך הלקוח לא האמין למקום אליו הוא הגיע לצערי. אנו כאן לתת שירות בשמחה ובאהבה :) ונמשיך לעזור כמה שאפשר לכלל לקוחותינו.
ערן
שם:
ערן
תאריך:
17/03/2023
דירוג:
הדירוג של ערן: 5 מתוך 5
חוות דעת
אחלה שירות, הזמן תיקון היה ממש קצר ובוצע כמו שצריך.
אין ספק שהמון נותן מענה מצוין!
המוצר שנקנה בחנות
A53
משה
שם:
משה
תאריך:
17/01/2021
דירוג:
הדירוג של משה: 5 מתוך 5
חוות דעת
ממליץ עליהם בחום! יום שישי האחרון הגעתי לקבל שירות עקב סדק במסך , בר שעובד בחנות הסביר הכל בצורה מקצועית ובנוסף לכל גבו מחיר ממש משתלם! בהחלט שאחזור ואמליץ לעוד...

המוצר שנקנה בחנות
מסך גלקסי A51
Alex
שם:
Alex
תאריך:
16/11/2020
דירוג:
הדירוג של Alex: 1 מתוך 5
חוות דעת
באתי להחליף מסך לSAMSUNG S9. וודאתי בטלפון שהמסך מקורי וחדש.
1. כאשר באתי לאסוף את המכשיר מסתבר ששברו את הפאנל האחורי ואפילו לא אמרו לי. גיליתי כשקיבלתי את המכשיר לידיים.
2. המסך לא היה חדש. עם שריטות ומכות על המסגרת מסביב. כאשר אמרתי שזה לא חדש הם התחילו לתקוף אותי שאני לא מבין כלום, אבל עם אני רוצה חדש הם יזמינו מהחברה אבל זה יעלה עוד 30%. זאת אומרת הם ידעו שהוא לא חדש, אבל בהתחלה אמרו שהוא כנראה נשרט בזמו ההחלפה.
3. המגע לא עובד טוב. מחמיץ לחיצות.
4. גם כשאמרתי שיחליפו לחדש הם הציעו להשאיר לי את הטלפון עד מחר.
המוצר שנקנה בחנות
החלפת מסך לסמסונג S9
תגובת החנות
הלקוח הגיע להחליף מסך למסך חדש. הלקוח שם לב כי למסך יש שריטות קלות מאוד שרואים אותם רק בשמש שייתכן שקרו במהלך העבודה. ייתכן שתוך כדי העבודה דברים קרו אנו בני אדם והכל יכול להיות. אנו לוקחים אחריות על הנעשה בתוך המעבדה והיינו מוכנים להחליף ללקוח מסך + גב חדש אך הוא לא היה מעוניין להמתין עוד. מאחר והלקוח לא היה מעוניין להמתין עוד הוצעו לו 2 חלופות. החלופה הראשונה לחזור אחרונה ולהחזיר את המסך שלו ואנו נספוג את זמן העבודה ללא כל תשלום מצידו. החלופה השניה הורדה משמעותית במחיר של 30 אחוז . הלקוח החליט לבחור באפשרות השניה ולשלם מחיר מופחת של 30% מערך המסך כך שהפסדנו עליו על מנת שייצא מרוצה. אנו מתקנים עשרות מכשירים ביום ללקוחות פרטיים ועסקיים החל ממסכים ועד לרכיבים. אנו לא מייצרים את המסכים ויכול להיות שמסכים יוצאים פגומים אך אנו לוקחים אחריות גם כשהייתה בעיה כלשהי הגעת וקיבלת שירות מהיר ופיתרון לבעיה. בסופו של יום יצאת עם מכשיר תקין לחלוטין וקיבלת ואתה עדיין מוזמן לקבל שירות אצלנו במעבדה. אנו מתנצלים שזו ההרגשה שיצאת ממנה. ניסינו להוציא אותך מרוצה בכל דרך שהיא. אך יש דברים שאנו לא שולטים בהם.