CameraCity מצלמות, עדשות וציוד צילום
בעלים:
info@CameraCity.co.il
כתובת אימייל:
info@CameraCity.co.il
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
86.7%
אחוז חוות דעת חיוביות
נמצאו 412 חוות דעת על החנות CameraCity
הדירוג של gilkoval:
2 מתוך 5
חוות דעת
המוצר הוזמן ב18.11 והגיע לאחר 3 שיחות ו2 מיילים ב8.12 !
באחת השיחות מהחנות לאחר ההזמנה הסתבר שהמוצר לא במלאי בכלל וזה לא עודכן באתר, אמרתי לה שזה לא בסדר בתגובה קיבלתי ״אנחנו לא מספיקים לעדכן הכל בלייב״ כבפועל זה אמור להיות מנגנון אוטומטי שעובד מול המלאי הקיים.
נאמר לי יגיע תוך מספר ימים, כמובן לא קרה שלחתי שוב מייל התקשרה אותה אישה משירות לקוחות ואמרה שדיברה עם היבואן והוא יגיע ממש עוד מספר ימים. לא קרה. מפה לשם כמעט חודש להספקת 2 מוצרים בשווי של כמעט 2000 ש״ח שהיו לפי ההתחייבות אמורים להגיע אלי תוך 3-5 ימי עסקים לפי הטופס הזמנה.
דברים קורים, אנשים טועים עסקים טועים, מובן. המינימום זה להתקשר ללקוח לאחר זה להתנצל לקחת אחריות ולתת לו הרגשה שרואים אותו, הם כמובן לא רואים ממטר.
פעם ראשונה ואחרונה שלי בקאמרה סיטי.
המוצר שנקנה בחנות
מצלמת אקסטרים ומיקרופון למצלמה
תגובת החנות
הלקוח פנה אלינו בוואצאפ ב 27/02/25 לגבי תקלה במקרופון.
השבנו *תוך יום עסקים* וביקשנו סירטון שממחיש את הבעיה ושיש לו אחריות על המוצר ונשמח לסייע.
הלקוח ענה שהלך לחנות אחרת וקנה כבל על חשבונו כי היתה בעיה בכבל ובנתיים דאג לכפיש בכל הרשת.
מדוע הלכת לחנות אחרת ולא באת לחנות שרכשת ממנה?
מדוע לא התקשרת לחנות על מנת לקבל שירות/פיתרון לבעיה?
לכתוב הודעת וואצאפ ולצפות שדברים יקרו מעצמם תוך שניה - זה לא עובד ככה.
אנחנו דואגים לכל הלקוחות שלנו ונותנים שירות בלב רחב וצר לנו שאתה לא רואה את זה.
לגבי ההזמנה: הלקוח הזמין מיקרופון ומצלמת DJI לפני ארבעה חודשים.
כעת נזכר לכתוב על חווית שירות לא טובה שקיבל?
היינו שקופים וגלויים איתו לכל אורך הדרך, המצלמה היתה חסרה במלאי ארצי והודענו לו על כך מיידית, נתנו לו את האפשרות להמתין למלאי מהיבואן או לבטל, והלקוח בחר להמתין.
כמובן שיכל לבחור גם לא להמתין והזמנתנו לא היתה מחוייבת.
לגבי המיקרופון, שודרג לדגם חדש וללא תוספת תשלום.
החזון שלנו כחברה מובילה בתחומה הוא להעניק את השירות הטוב ביותר, גם במעמד הקנייה וכמובן לאחר מכן, כך פעלנו וכך נמשיך לפעול בעתיד.
הדירוג של yonco:
5 מתוך 5
חוות דעת
חוויית הרכישה בקאמרה סיטי הייתה מצוינת. ביצעתי הזמנה מקוונת באתר האינטרנט, ולמחרת קיבלתי שיחת טלפון מנציגה חביבה שביקשה לוודא שהזמנתי את הפריט הנכון עבורי — משום שאותה עדשה נמכרת בשלוש גרסאות שונות (עם תושבת שונה בהתאם ליצרן המצלמה). היא גם המליצה באופן מקצועי על מוצר משלים עבור העדשה שרכשתי (פילטר UV). ההזמנה הועברה לחברת המשלוח תוך יום עסקים אחד. הכול עבד לשביעות רצוני ולכן ממליץ בשמחה על החנות.
המוצר שנקנה בחנות
עדשה Viltrox 75mm f/1.2 AF Lens for Fuji X
הדירוג של LiorP:
5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי תיק מצלמה איכותי, מחיר הכי טוב בשוק. משלוח אקספסרס תוך יומיים אצלי (בצפון)!!!!!
ביצירת הקשר הראשוני כבר קיבלתי את כל המידע
המוצר שנקנה בחנות
Shimoda Designs 520-138 Action X50 v2 Backpack
חוות דעת
קניתי היום a6700 .מצלמה שסימנתי כחובה לפני כמה חודשים. בדקתי בימים האחרונים דרך זאפ 3-4 חנויות מובילות באזור ת״א, פ״ת, רמה״ש. מכיוון שאני מחפש גם עדשה הופתעתי מאוד לטובה מקלות החיפוש ואפשרויות הסינון בקאמרה סיטי. גם המחיר התאים כמובן. התהליך היה סופר ידידותי למשתמש והבוקר הגעתי לחנות עצמה וגם בחנות הנציג היה מעולה. הציע גם מטען תואם לסוללה וגם עדשה. עם עדשה אני אבדוק שוב מה בדיוק הצורך שלי ובינתיים אצלם עם העדשות שיש לי.
המוצר שנקנה בחנות
Sony a6700
הדירוג של shneorphotography:
5 מתוך 5
חוות דעת
חייב להגיד שאין שום חנות צילום שמתקרבת לרמת שירות שלהם, של כל החברה המדהימים שעובדים שם
אני בכל הזדמנות יודע שהם המקום שאליו אפנה כשאני צריך משהו והם תמיד משמחים ומחממים לי את הלב כל פעם מחדש
מקצועיים. מבינים בהכל. נעימים. אין מילה אחת רעה.
אין כמוכם❤️
המוצר שנקנה בחנות
Nikon z6ii
הדירוג של isaac.levy.22:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירות ומחיר מעולים, אספקה מהירה לקצה הנגב המערבי. מומלץ ביותר, חווית קניה אינטרנטית מעולה. איציק.
המוצר שנקנה בחנות
עדשת 70-210 , סוני
חוות דעת
רכשתי מהחנות כמה פעמים כבר. הציוד איכותי. הגיע מהר. מה עוד אפשר להגיד. מומלץ ביותר.
המוצר שנקנה בחנות
סוללות נטענות
הדירוג של shaikan2:
5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מהם המון פעמים ואני מאוד מרוצה! ואני כמובן אחזור ואקנה מהם שוב, הגיע מהר! וארוז מצוין!
המוצר שנקנה בחנות
ZOOM F3 FIELD RECORDER
הדירוג של tomnashyt:
1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי 2 יחידות של ATOMOS NINJA. התברר לי שאני צריך רק 1 בסוף. התקשרתי והסברתי להם את המצב ואמרו שאשלח חזרה את היחידה שאני לא צריך באריזה המקורית שלא נפתחה. שלחתי להם עם שליח והכל הגיע אליהם חלק. הבטיחו לזכות את האשראי. התוצאה: לא נחמדים כמו בקניה, מורחים את הזמן, אין זיכוי, אין תשובות וזה אחרי שניסו לשכנע אותי לקחת זיכוי לחנות עצמה ואמרתי שאני לא מעוניין. מאוד מאוד מבאס ומאכזב, אני משם לא אקנה יותר ולא ממליץ להתקרב אליהם. זו דעתי האישית, אולי לאחרים היו חוויות אחרות אבל לדעתי עסק נמדד ביכולת להתמודד עם זיכוי והחזר ולא רק במכירות. חבל מאוד.
המוצר שנקנה בחנות
NINJA ATOMOS
תגובת החנות
היי כל כך חבל לנו לקבל חוות דעת כזאת ועוד אחרי שבאמת השתדלנו לרצות אותך והבאנו לך מוצר שלא היה במלאי וכל זאת תוך שעה מהרגע שהתקשרת.
יחד עם זאת צר לנו שאלו התחושות שקיבלת במעמד ההחזר.
אם היית מגיע פיזית עם כרטיס האשראי שלך היו מזכים אותך על המקום, אך היות ושלחת אלינו שליח ללא אמצעי תשלום, אנו מבצעים זיכוי יזום מול חברות האשראי.
הזיכוי מופיע תוך 7 ימים וכך גם הסברנו לך בשיחת הטלפון.
בשיחה גם איימת שתכחיש את העסקה מול חברת האשראי, למרות שרכשת שתי יחידות מאותו מוצר והחזרת רק אחד. זה מעשה שלא יעשה ולא מכבד אף אחד.
אנו רואים בחומרה רבה ניסיונות הונאה של בית העסק.
מיותר לציין שהזיכוי התבצע בזמן וכספך הוחזר באהבה.
בסופו של דבר אתה הלקוח ואנו מכבדים את כלל לקוחותינו ובוחרים להודות על שבחרת לרכוש אצלנו ומרגישים שיש כאן אי הבנה וחוסר סבלנות מצידך.
לו היית מגלה סבלנות מידתית, אין לנו ספק שלא היית יוצא מאוכזב אלא ההפך. החזון שלנו כחברה הוא להעניק את השירות הטוב ביותר שיש גם במעמד הקנייה וגם לאחר מכן, כך פעלנו וכך נמשיך לפעול בעתיד.
צוות קאמרה סיטי ישמח להיות לשירותך בכל עת.
הדירוג של Michael:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירותיים, מקצועיים וקשובים לבקשות הלקוח. שלחו את המוצר יום למחרת לבקשתי. כל מילה נוספת מיותרת