רכשתי מצלמה EOS R5 לפני כחודש. שוחחתי מס' פעמים עם נציג החנות בשם אביאל. זכיתי ליחס אדיב, מקצועי, פשוט תענוג. כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה ותשלום המקדמה, לפני שהגעתי לאילת לאסוף את המצלמה, ראיתי שמחיר המצלמה ירד בכ- 1000 ש"ח. התקשרתי לחנות לבדוק אם ניתן לעדכן את ההזמנה למחיר החדש. למען האמת הייתי די משוכנע שאקבל תשובה שלילית היות וההזמנה כבר בוצעה ואף שולמה מקדמה. להפתעתי אביאל עדכן מיד את ההזמנה למחיר החדש ושלח לי הזמנה מעודכנת במייל. רבותי, לא מובן מאליו! כעבור מס' ימים אספתי את המצלמה באילת בדיוק כפי שסיכמנו. בשורה התחתונה - חווית קניה חיובית מאוד, יחס הוגן מעבר למצופה. אין ספק שבקניית ציוד צילום בשנים הקרובות אשמח מאוד, במידת האפשר, לרכוש בקמרה אילת.
התקשרתי לסניף, עוד לפני הקורונה, להזמין את המצלמה והעדשה החדשות שלי, nikon d750 ו- tamron 24-70mm. קיבלתי מהחנות יחס אישי טוב, עם הסברים על מה אני מזמין ועל התהליך ההזמנה עצמו. כשהתחיל הסגר ואי אפשר היה להגיע לאילת, התקשרו אלי מהסניף וביקשו להבהיר לי שהציוד יחכה בכספת. ביום שהיה אפשר להגיע, הם התקשרו להזכיר לי שניתן לבוא ולתאם איתי מסירה. זאת פעם שניה שאני קונה בחנות הזאת בגלל היחס האדיב, המחירים שאין להם תחרות, המקצועיות של צוות החנות וכמובן המבחר העצום שיש שם. אני בהחלט יחזור לחנות הזאת בפעם הבאה שאקנה ציוד חדש. ממליץ ביותר
המוצר שנקנה בחנות
Nikon d750, tamrom 24-70 g2
שם:
Ziv
תאריך:
03/05/2019
דירוג:
הדירוג של Ziv:
5 מתוך 5
חוות דעת
בירור ראשוני עם קאמרה אילת עשיתי בטלון , ענה לי בחור בשם איליה , כבר בשיחה הטלפונית איליה התגלה כמקצוען שירותי ונחמד . אחרי ההסבר המפורט שלו ונועם השיחה ידעתי שאת הרכישה של המצלמה אבצע אצלו באילת וכך היה . כאשר נפגשנו המשיך ונתן לי הסבר מפורט ואמיתי ורציני על כל דילמה שהייתה לי . בהחלט ממליץ ומפרגן
המוצר שנקנה בחנות
קנון 80d
שם:
Idan
תאריך:
28/04/2019
דירוג:
הדירוג של Idan:
5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מצלמת סוני A7III בסניף באילת איליה היה מאוד נחמד ועזר לי בכל מה ששאלתי שירות מעולה!
המוצר שנקנה בחנות
SONY A7iii
שם:
חיים
תאריך:
18/11/2018
דירוג:
הדירוג של חיים:
5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טלפונית מצלמה ואספתי אותה בסניף טיילת שלמה. לאורך כל התהליך , שהיה מלווה בהתלבטויות, זכיתי לליווי מקצועי אדיב, שרותי, ובמענה מהיר מצוות החנות ומאביאל, שליווה אישית את התהליך, טרח לברר איתי את הצרכים והדרישות שלי, והתאים פתרונות לשביעות רצוני המלאה. יש לציין גם את המחיר ההוגן, ואחרון חביב את הלבביות וההומור של הצוות. היה כיף לקנות שם, וסביר שאחזור שנית, כי רכישות בצילום אף פעם לא נגמרות, הן רק נדחות מאילוצי תקציב (צריך מדי פעם גם לאכול) 😀
המוצר שנקנה בחנות
Sony rx10 IV
שם:
שרון
תאריך:
11/11/2018
דירוג:
הדירוג של שרון:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירות ממדרגה ראשונה! מדהים. לא נתקלתי בשירות כזה הרבה זמן, גם לא בסניפים אחרים (חוץ מקניון איילון). שמרו על קשר כל הזמן, היו זמינים ועזרו בכל קושי. המשיכו כך!
המוצר שנקנה בחנות
Leica M10-P
שם:
lior
תאריך:
06/09/2018
דירוג:
הדירוג של lior :
5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי ציוד צילום יקר אצל איליה בקאמרה אילת סניף שדה התעופה . גם מצלמת sony a 7 3 (בודי), וגם עדשת טמרון 28-75 2.8 ל-sony שירות כזה מקצועי ואדיב נדיר לראות במחוזתינו. ניתקלתי באדם בקיא ויסודי ובעיקר ישר והוגן. כשהיה עניין עם זמן הגעה (לארץ) איליה עדכן בזמן אמת ונתן הרגשה שאתה בידיים טובות. את הקניות הבאות שלי אני גם אעשה שם בעזרת השם. ממליץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
sony a 7 3 ו tamron28-75 2.8
שם:
Yoav
תאריך:
22/07/2018
דירוג:
הדירוג של Yoav:
1 מתוך 5
חוות דעת
לא להתקרב לחנות. יחס מחפיר, מוצר דפוק ושירות גרוע. קיבלתי מטען פגום והחנות התנערה שלא באחריותה. בשירות לקוחות התנו שאשלח קודם את המטען הפגום כדי שישלחו מחדש. או שארוץ לאחד מהסניפים הבודדים שיש להם בארץ. אם אתם מוכרים מוצר פגום מן הראוי שתתנצלו ותשלחו מייד חלק חלופי כדי שאוכל להשתמש במצלמה.
המוצר שנקנה בחנות
מצלמת קנון 720
תגובת החנות
מצער שכך מוצגים פני הדברים . המציאות לא תואמת
הלקוחה רכשה מצלמה בחנות בקאמרה בטיילת המלך שלמה באילת .
המצלמה נמכרה ויחד איתה נמסר ללקוח תעודת אחריות של היבואן .
מסתבר שהלקוחה הגיעה לביתה , וביצעה פעולה אגרסיבית במטען ושברה אותו . הלקוחה התקשרה לחנות באילת ממרכז הארץ , וטענה שכך הוסבר לה להטעין .
מילא שזה לא הגיוני , הרי מעולם חנות לא תסביר ללקוח איך לשבור בכוח , עדיין הוצע לה ששירותה לקוחות של היבואן יטפל בה .
ומה קרה ? שירות הלקוחות הזמין את הלקוחה לכל אחד מסניפי הרשת כדי שיבדקו את המטען השבור , ובמידת הצורך יחליפו בו במקום . לקוחה סרבה וצעקה ודרשה שיגיע שליח לביתה מאחר ויש לה ילד תינוק בבית . היבואן נעתר לבקשת הלקוחה , ביקש ממנה למסור לשליח את המטען השבור ולקבל חדש תמורתו , שוב סרבה הלקוחה .
חשוב לציין שהשיחות עם הלקוחה היו מלוות בצרחות שלא ניתן היה לנהל שיחה סבירה .
אז , אם למוצר שנשבר על ידי לקוח שלא אמור לקבל תיקון או החלפה ללא תשלום , מקבל הכל ללא תשלום ובביתו וכל שעליו לעשות זה למסור לשליח את המוצר השבור , נחשב לשירות לא טוב ?
מדובר כאן בהכפשה לשמה , ומצער שכך הדבר .
שם:
Eli
תאריך:
22/07/2018
דירוג:
הדירוג של Eli:
5 מתוך 5
חוות דעת
ממליץ בחום על קניה בקאמרה אילת! איליה ליווה אותי בשיחות טלפון למשך תקופה בהתלבטות לגבי רכישה וייעוץ על סוגי במצלמות והעדשות שיתאימו לצרכיי במסגרת התקציב שלי. תודה רבה!