חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

OrMobile מעבדת סלולר

OrMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
אור מובייל
כתובת אימייל:
ormobile18@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4 כוכבים מתוך 5)
75%
אחוז חוות דעת חיוביות
4
חוות דעת בשנה האחרונה
4
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 4 חוות דעת על החנות OrMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
kaitana
שם:
kaitana
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
הדירוג של kaitana: 1 מתוך 5
חוות דעת
ב-4 לאפריל הזמנתי טלפון. ב-5 לאפריל בבוקר קיבלתי שיחה מאור כדי לוודא פרטים.
ב-11 לאפריל התקשרתי לאחר שהטלפון לא הגיע. ב-14 התקשרתי שוב ותפסתי את אור. אור טען שהטלפון חזר לחנות (עקב בלבול עם הכתובת) ושעוד באותו היום הטלפון נשלח\יישלח מחדש. היות והיה ערב חג הפסח, מסרתי לאור שאין לי בעיה לחכות עוד שבועיים שהטלפון יגיע (בין היתר כי הייתי סקפטי אם הטלפון נשלח).
ב-3 למאי התקשרתי, לאחר שהטלפון עדיין לא הגיע. אור טען שזה מאוד מוזר מאחר (לטענתו) בדואר מסרו לו שהחבילה התקבלה, אבל בכל מקרה שאין מה לדאוג כי המשלוח מבוטח. על הדרך אור גם ניסה לגשש אם בעצם אולי בכל זאת כן "קיבלתי את הטלפון"... לא.
בין ה-4 לאפריל ל-24 למאי התקשרתי מספר פעמים לחנות, כל פעם שתפסתי עובד מסרו לי שאור יחזור אליי עוד באותו היום (וזה לא קרה, עד שהתחלתי "לאיים" בפתיחת תביעה) וכל פעם שתפסתי את אור הוא מסר שיחזור אליי "עוד יומיים" ולא חזר. ב-24 הודעתי לבחור שענה (לא אור), שאם אור לא חוזר אליי עוד היום (היה שישי), שפשוט אפתח תביעה בפייפאל ושנמשיך בהתקשרות דרך שם. אור חזר זמן קצר ומסר שביום ראשון ייתן החזר. בשיחה אור הסביר לי שזה לא אשמתו - ושאדע שזו אשמת הדואר שייאלץ לספוג הפסד (היות ולדברו הם טוענים שהחבילה התקבלה). בשורה התחתונה אור מסר שחד משמעית בראשון הקרוב ייתן החזר (ב-26 למאי, לכאורה).
ב-2 ליוני (לאחר שהחזר לא קיבלתי) אור התקשר למסור שהאבידה נמצאה ושהטלפון מצא דרכו חזרה לחנות, ושהיה רוצה לשלוח לי את הטלפון. הפעם בדואר שליחים. תחילה אמרתי לא, ואז אמרתי לעצמי - מה עוד יכול להשתבש?
ב-5 ליוני (היום) הגיע "הטלפון". חלקו המרכזי של הטלפון שנשלח (לפחות) נראה חדש - אבל רואים בבירור שחלקו התחתון של הטלפון (בדגם שהזמנתי התחתית מתנתקת) שחוק, שרוט ומלא אבק וללא ספק היה בשימוש (רב). אין שום סיכוי בעולם שמדובר ברכיב חדש.

אוסיף שגם לא קיבלתי מהחנות/אור מספר משלוח בשום שלב, למרות שהחבילה נשלחה מספר פעמים, וגם לא קבלה.
שילמתי בפייפאל כך שאני שוקל אם לפתוח תביעה, כאשר הנטייה כרגע שלא - עד כדי כך נמאס לי מהחנות.
המוצר שנקנה בחנות
LG G5 H850
שרה
שם:
שרה
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של שרה: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מושלם! אווירת הקניה היתה לי טובה, וזה המחיר הכי טוב שמצאתי לאייפון הזה עם אחראיות של יבואן רשמי.
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8 פלוס 256GB
pinkobn
שם:
pinkobn
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של pinkobn: 5 מתוך 5
חוות דעת
פעמיים תיקנתי את המסך - שירות מהיר ואדיב ! מומלץ מאוד !
אור נותן שירות אישי לכל מי שמגיע אליו.
המוצר שנקנה בחנות
Google pixel 1
Rotem
שם:
Rotem
תאריך:
15/04/2019
דירוג:
הדירוג של Rotem: 5 מתוך 5
חוות דעת
אווירה טובה אנשים נחמדים וסבלניים מאוד , מחירים טובים וצוות מתחשב ואכפתי, ממליץ מאוד בחום
המוצר שנקנה בחנות
אייפון x