חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MMHashmal מוצרי חשמל

MMHashmal
אתר אינטרנט:
בעלים:
מרכז החשמל
כתובת אימייל:
mmhashmal@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
80%
אחוז חוות דעת חיוביות
217
חוות דעת בשנה האחרונה
217
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 217 חוות דעת על החנות MMHashmal

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Ori
שם:
Ori
תאריך:
10/07/2019
דירוג:
הדירוג של Ori: 5 מתוך 5
חוות דעת
טיפול מהיר הזמנתי מכונה שכבר לא נמצאת, התקשרו טלפון שיש מכונה יותר חדשה באותו מחיר, הגיע בדואר רשום בזמן
המוצר שנקנה בחנות
moser 1661
מיכאל שרפי
שם:
מיכאל שרפי
תאריך:
04/07/2019
דירוג:
הדירוג של מיכאל שרפי: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מכונת תספורת פנסוניק ER 1611
הגעתי לחנות לאחר שנשבר לי הראש ולפנים משורת הדין תיקנו לי את המוצר במקום. יצאתי עם חיוך.
המוצר שנקנה בחנות
ER1611
mishkenot.yl
שם:
mishkenot.yl
תאריך:
01/07/2019
דירוג:
הדירוג של mishkenot.yl: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי בחנות כמה פעמים אביזרים למכונות תספורות.
מגוון רחב של אביזרים שאין בשום מקום.
מחירים הגיוניים וטובים מאוד.
באתי להחליף חלק שלא הייתי זקוק לו השירות היה מעולה ונעים במיוחד. החליפו לי את החלק במקום.
המוצר שנקנה בחנות
מסרק למכונת תספורת מאוזר
giladamram2
שם:
giladamram2
תאריך:
30/06/2019
דירוג:
הדירוג של giladamram2: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי בחנות מכונת תספורת של אוסטר
ואני רוצה לציין לטובה את מר ראובן הבעלים שנתן לי יחס VIP מעל ומעבר תיקן לי את המוצר במקום למרות שהחשבונית לא הייתה עלי
המוצר שנקנה בחנות
אוסטר 956
reut
שם:
reut
תאריך:
29/06/2019
דירוג:
הדירוג של reut: 1 מתוך 5
חוות דעת
שומר נפשו ירחק!
רכשתי את הפן והוא לא עבד כמו שציפיתי. הגעתי לחנות והם החליפו לי לפן של חברת PHILIPS. לאחר שימוש אחד בפן החדש הפן לא עבד. לאחר בדיקת שעות הפעילות באינטרנט (כתוב שפתוח מעשר) הגעתי במיוחד לחנות בתחבורה ציבורית כשאני בחודש שישי להיריון בשעה 10:30. החנות הייתה סגורה. התקשרתי והבעלים ענו לי. הוא שאל מה אני צריכה ואמרתי לו שרכשתי פן שלא עובד. הוא זיהה אותי כבחורה שהחליפה כבר את הפן וכנראה חשב שאני באה לעשות לו בעיות. הוא אמר לי שהם פתוחים משעה 11 ולא מעשר ולבוא עוד שעה. אמרתי לו ש-11 זה עוד חצי שעה ואין לי בעיה לחכות חצי שעה אבל אני לא אחכה שעה לאחר שבאתי במיוחד. הוא שוב אמר לי לבוא עוד שעה ואמרתי לו שאני לא מבינה למה אם הוא פתוח מ-11 כפי שאמר זה עוד חצי שעה, לאחר מכן הוא התחיל לצרוח עליי בטלפון שאני לא אגיד לו מתי לעבוד ושאני חוצפנית ואני אבוא אחר הצהריים ואם אבוא לפני השעה שתיים הוא לא יקבל אותי. התנהגות ביריונית ומגעילה, לא ציפיתי מבעל עסק ככה לצרוח על לקוח בטלפון.
בערב שלחתי את בעלי להחליף את הפן. הבעלים של החנות שוב התעצבן ואמר לבעלי: אישתך הזאת שחושבת שתגיד לי מתי לעבוד מי היא חושבת שהיא ועוד כל מיני דברים הזויים. הוא לא החליף את הפן כמובן אלא שלח את בעלי למקום בו אמורים לתקן לי את הפן.
לא קונה משם יותר וממליצה גם לכם להתרחק מהמקום ההזוי הזה!!!
המוצר שנקנה בחנות
Philips HP8230
תגובת החנות
חברים האם יש גבול לנבזות לחוצפה ולעזות המצח הגברת קנתה פן של זקש בסך 100 שח לפנים משורת הדין וללא תשלום נשלח לה הפן בשליח אקספרס לבית כדי לרצותה. לאחר כשבועיים של שימוש בפן חזרה הגברת ותענה שהפן לא טוב, שוב פעם לפנים משורת הדין הוחלף הפן לפן חדש. לאחר כשבוע חזרה הגברת ותענה כי אינה רוצה את הפן הזה והיא מבקשת פן מחברה אחרת ושוב פעם לפנים משורת הדין הוחלף לה הפן לפן של פיליפס. ועכשיו הגענו לפואנטה כעבור שבועה וחצי מגיעה הגברת לחנות בשעה 10:30 לערך שהחנות סגורה (יצוין כי כתוב במפורש באתר כי החנות נפתחת ב11:00 ועד השעה הנ"ל אנחנו עובדים בשעות הבוקר במחסן החברה) הדבר הוסבר לגברת. הגברת התקשרה צועקת ומשתוללת שהיא דורשת שעכשיו יגיע מישהו לפתוח את החנות ולא מעניין אותה דבר ולא היא תכפיש את שמנו בזאפ. כלומר לא זו בלבד שעשינו הכל כדי לרצות את הגברת, הגברת מכתיבה לנו מתי לפתוח את החנות. בערב הגיעה בעלה לחנות עם פן פיליפס מכוסח ומזוהם ווידאנו כי תעודת האחריות והחשבונית בידו והוא הופנה לאחר כבוד לשרות פיליפס על פי החוק. לא יתכן שהגברת שכנראה נמצאת במצב נפשי קשה תפרוק את תסכולה עלינו. חבל מאוד שפלטפורמת חוות הדעת בזאפ הפכה לאמצעי סקילה ואיום. לכל ציבור לקוחותינו אינינו מעוניינים בלקוחות מסוגה של הגברת ומי שחושב שעל ידיי חוות דעת מטופשות נענה לבקשותיו ההזויות מתבקש לא להיכנס לאתר ולא לקנות בחנות יש גבול לחוצפה!!!
etai.wars
שם:
etai.wars
תאריך:
27/06/2019
דירוג:
הדירוג של etai.wars: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי 2 קטלן יתושים מוסקיטו
עשו לי אחלה מחיר
חברה נחמדים מאוד שירות נעים ממליץ מחום
המוצר שנקנה בחנות
מוסקיטו tp11
idanalima
שם:
idanalima
תאריך:
25/06/2019
דירוג:
הדירוג של idanalima: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לסניף בירושלים על מנת לרכוש מכונת תספורת כלשהי
קניתי מכונת תספורת פנסוניק ER GB60 בהמלצתו של ראובן בעל החנות
בחור נחמד ואדיב מאוד
בהחלט ממליץ לכולם
המוצר שנקנה בחנות
תספורת פיליפס 5115
אליה
שם:
אליה
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
הדירוג של אליה: 5 מתוך 5
חוות דעת
חברה טובים מקצועיים ואמינים, קניתי מקרר קטן לבית מחיר הכי זול שמצאתי בכל ירושלים! חבל שלא הכרתי אותם לפני. ממליץ לכולם..
המוצר שנקנה בחנות
מקרר 260 ליטר
גל
שם:
גל
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
הדירוג של גל: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מהחנות מכונת כביסה בוש 7 ק"ג
ראובן הבטיח שהמוצר יגיע עד 5 ימי עסקים
המוצר הגיע לאחר 2 ימי עסקים בלבד!
זריזות אמינות יושרה ומחיר זול
מי צריך יותר
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה בוש
renana
שם:
renana
תאריך:
15/06/2019
דירוג:
הדירוג של renana: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי בחנות זו תנור משולב - כיריים חשמליות ותנור - CANDY
בשום שלב לא צוייין שיש להתקין שקע מיוחד על מנת שיהיה ניתן להפעיל את כל הפונקציות בו זמנית - עלות התקנה וחיווט של שקע כזה עולה כ- 1200 ש"ח
בשום שלב לא צויין או נאמר שההתקנה של תלת פאזי שחייבת להעשות עי טכנאי תעלה 250 ש"ח.
התנור הגיע לבתי מספר ימים אחרי הרכישה ללא תאום מראש בשעה 20:50 בערב - מכיון שלא הייתי זמינה נלקח חזרה
תאום מחדש של בוא התנור היה כרוך במספר רב של טלפונים לבעל העסק. ביום ההובלה, בעל העסק צלצל לבקש עזרה בהעלאת התנור לביתי - "האם בעלך יכול לעזור או הבן שלך". התנור הגיע ללא אריזה סגורה- עם קרטון פתוח, בעל העסק שהתגייס לעזור לוביל...שלף את הקרטון ובקש מבעלי לראות אם "המוצר תקין", והחתימו על כך, התנור היה מימלא מכוסה חלקית בקלקר, לא ניתן לראותו במלואו.
את הארגז קרטון השליך בעל העסק לפח לבקשת בעלי ולא אמר מילה על כך שהקרטון חיוני להחלפת המוצר במקרה של תקלה, לדבריו בעלי היה צריך לדעת זאת.
בעת הבירור עם בעל העסק מהי מדיניות הביטולים בקש בעל העסק לברר אם יש לנו אריזת קרטון כי ללא האריזה לא ניתן לבטל עסקה.
כל הסברי על השלבים מעלה לא הועילו.
על האפשרות שאחווה דעה על השירות של חנות זו ואפרסם אותה חטפתי מטר קללות וזעם ואיומים שאתבע על הוצאת דיבה.
אם קראתם עד כאן,,,,,,, תודה.
המוצר שנקנה בחנות
CANDY 6525
תגובת החנות
לצערנו הרב הגברת אינה דוברת אמת!!! סילוף 1:הגברת רכשה תנור שנשלח לה תוך ימים ספורים,הגברת סירבה לקבל את התנור מטעמי נוחות ורק לאחר מס' ימים הסכימה לקבלו. סילוף 2:התנור הגיע חדש בקופסה אטומה וסגורה ועל כך יעיד בעלה של הגברת שדרש מהמוביל לפתוח את האריזה ע"מ לבדוק את התנור ודרש לזרוק את האריזה לפח. סילוף 3:הוסבר לגברת כי התקנת תנור קרמי עלותו 250 ש"ח הגברת ידעה זאת היטב ואף הזמינה את השירות שטרם הגעתו מודיע באופן מפורש וחד משמעי על עלות ההתקנה. סילוף 4:חברת החשמל התקינה לגברת לוח תלת פאזי אך הגברת הייתה צריכה לדאוג שגם תשתית החשמל כרי חוטי החשמל יתאימו ללוח החדש כלומר, חוטים עבים וחזקים יותר. סילוף 5:הגברת דרשה שאנחנו אלה שצריכים לדאוג להחליף לה את תשתית החשמל בביתה הפרטי, אבסורד.הצענו לגברת לקחת את התנור ולזכותה אך לצערנו התברר כי התנור נפתח כבר ואף היה ניסיון להתקינו(דבר שעדיין לא ידענו)ולכן לא ניתן להחליפו. סילוף 6:הגברת איימה כי אם לא נענה לדרישותיה כרי החלפת תשתית החשמל בביתה או לקיחת התנור היא תכפיש את שמנו ברבים. אף נציג של החנות לא קילל ולא גידף את הגברת פשוט סיפור מצוץ מהאצבע!