חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MobileLand סלולאר ואביזרים

MobileLand
אתר אינטרנט:
בעלים:
ל.מ.ד גרופ גולד בע"מ
כתובת אימייל:
noaz@prepaid.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.2 כוכבים מתוך 5)
70%
אחוז חוות דעת חיוביות
567
חוות דעת בשנה האחרונה
567
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 567 חוות דעת על החנות MobileLand

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
גולש
שם:
גולש
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
etom42
שם:
etom42
תאריך:
23/06/2019
דירוג:
הדירוג של etom42: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות מצויינת. מחיר טוב.שירות מצויין. נציג השירות בן עוזר מאוד ומייעץ בהתאם לצרכים
רק מילים טובות בנוסף סידרו לי בעיה קטנה ללא תשלום
המוצר שנקנה בחנות
פוקופון
שי
שם:
שי
תאריך:
13/06/2019
דירוג:
הדירוג של שי: 2 מתוך 5
חוות דעת
בקיצור - אכזבה
השבוע שהייתי צריך לרכוש טלפון לילדה לבת מצוה והחלטתי לרכוש בחנות בה רכשתי עבורי טלפון לפני כחצי שנה ושהייתי מרוצה מהקנייה.
נסעתי לחנות, למרות שהיא לא באזור מגוריי, ןביקשתי לרכוש שיאומי רדמי נוט 7 128G. בתחילה המוכר התבלבל והביא לי 64G, אך מיד כשעלה על זה החליף ל-128. ביקשתי להוסיף מגן מסך וקייס שקוף, את הזכוכית ביקשתי שיתקין ואת הקייס הוא נתן לי. לפני שיצאתי מהחנות שמתי לב שהוא הביא לי קייס לדגם אחר ממה שרכשתי (מי 8), ולאחר שהערתי לו הוא החליף ושם לי בשקית קייס של הדגם שרכשתי.
את הטלפון הבאנו כאמור לילדה בבת מצוה, אך מה היתה אכזבתה שהקייס שהיה בקופסה היה שרוט כולו בגב , והזכוכיות שהותקנה על הטלפון הותקנה עקום ועושה רושם שהיא לא של הדגם שרכשתי שכן היא לא מכסה את כל המסך ואפילו המגרעת בראש הטלפון בתצורה שונה מהמגרעת של הטלפון.
חבל שחווית הקנייה הטובה שהיתה לי שרכשתי את הטלפון שלי, התהפכה ב-180 מעלות. מקווה בשביל החנות שהיא תתעשת ותחזור להיות לחנת עם חווית קניה מובילה כמו שזכרתי אותה מהרכישה הקודמת.
המוצר שנקנה בחנות
שיאומי רדמי נוט 7 128G
תגובת החנות
לא היה יותר פשוט לצלצל לחנות ולפתור את הבעיה מולנו...? לגבי השריטות על הקייס - יש מדבקה שקופה על הכיסוי פשוט צריך להוריד אותה . איך לשבת ולרשום מגילה כזו באינטרנט נהיה פתרון מאשר לצלצל לחנות או לשלוח לנו מייל ולנסות להסביר לנו מה הבעיה ...?
ido.a.singer
שם:
ido.a.singer
תאריך:
12/06/2019
דירוג:
הדירוג של ido.a.singer: 5 מתוך 5
חוות דעת
המוכרים מאוד אדיבים, אפילו שיש לחץ בחנות הם נותנים לך הרגשה שאתה רצוי.
בן עבר איתי על האופציות וכיוונן אותי לסלולרי הרצוי.
אשוב לשם עם הסלולרי הקניה הבאה.
המוצר שנקנה בחנות
xiaomi redmi 6 32GB
ilanit
שם:
ilanit
תאריך:
11/06/2019
דירוג:
הדירוג של ilanit: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מכשיר 5 במהלך ה3 שנים האחרונות. כמו תמיד מחירים טובים, שרות אדיב..ממליצה בחום רב
המוצר שנקנה בחנות
Note 9
ynon.hendin
שם:
ynon.hendin
תאריך:
07/06/2019
דירוג:
הדירוג של ynon.hendin: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית הקנייה שלי הייתה מצוינת, האנשים נחמדים והשירות מעולה, כמו כן גם המחירים. ממליץ בחום לכל אלו המעוניינים בחנות סלולר לכל סוגי המוצרים.
המוצר שנקנה בחנות
Samsung Galaxy A50
moti
שם:
moti
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
הדירוג של moti: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי כבר 4 טלפונים בחנות ועוד אביזרים - השרות אדיב והמחירים סבירים ביותר. ממליץ על קנייה ב-mobileland
המוצר שנקנה בחנות
a9
kzohar
שם:
kzohar
תאריך:
31/05/2019
דירוג:
הדירוג של kzohar: 5 מתוך 5
חוות דעת
לקוחה חוזרת עקב שירות נפלא, מקצועיות, מחירים הוגנים. ממליצה בחום!הגעתי דרך זאפ ולא התאכזבתי .תודה איציק ואבירם
המוצר שנקנה בחנות
S9
אמיר
שם:
אמיר
תאריך:
29/05/2019
דירוג:
הדירוג של אמיר: 5 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי שירות מעולה ואדיב ,בן טיפל בי באופן יוצא דופן ,ממליץ בחום כייף לדעת שאפשר לקבל יחס אישי ושירות הוגן
המוצר שנקנה בחנות
Redmi note 7
Meir
שם:
Meir
תאריך:
24/05/2019
דירוג:
הדירוג של Meir: 1 מתוך 5
חוות דעת
שרות גרוע
ביום 24/05/19 ניגשתי לחנות וביקשתי להחזיר את המוצר, בהתאם להוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה). נתקלתי בסירוב מצדם במספר נימוקים שונים שהשתנו ככל שהתעקשתי כשהנימוק הסופי היה שאריזת המוצר נפתחה ועברו 48 שעות, וזאת בניגוד לחוק הקובע כי :״פתיחת האריזה המקורית לכשעצמה אינה נחשבת שימוש או פגימה בטובין,אלא אם כן יוכח אחרת. חיבור של המוצרים לחשמל, גז או מים יחשב כשימוש בהם״. כאשר כיום אני נמצא בתהליכים משפטים מולם
המוצר שנקנה בחנות
samsung galaxy a20
תגובת החנות
״שכח״ לציין הלקוח שהמכשיר נרכש ב15-5 , הלקוח הגיע לחנות אחרי 9 ימים - צודק הלקוח שפתיחה של האריזה אינה מהווה שימוש במכשיר אבל מה לעשות שהמכשיר הוא יבואן רשמי ואפשר לראות אצל היבואן בדיוק מועד הכנסת סים למכשיר . שום חוק לא מאפשר ביטול עיסקה לאחר 9 ימי שימוש במכשיר , הוסבר ללקוח בסבלנות אין קץ לגבי מה אומר החוק- מאחר שנענה בסירוב לדרישותיו - בחר לכתוב חוות דעת שליליות במדיות השונות כמובן בלי לספר בדיוק את הסיפור כמו שהוא.