חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MobileLand סלולאר ואביזרים

MobileLand
אתר אינטרנט:
בעלים:
ל.מ.ד גרופ גולד בע"מ
כתובת אימייל:
noaz@prepaid.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.2 כוכבים מתוך 5)
70%
אחוז חוות דעת חיוביות
538
חוות דעת בשנה האחרונה
538
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 538 חוות דעת על החנות MobileLand

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
nick
שם:
nick
תאריך:
07/02/2019
דירוג:
הדירוג של nick: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי אייר פודס לפני כחודשיים היית לי תקלה אז התקשרתי לחנות וקיבלתי מענה מצוין אני מאוד מרוצה מהרמה של השירות והנכונות לעזור באמת לא מובן מאליו מאוד מהר עזרו לי מול האחריות ותיקנו לי את התקלה
המוצר שנקנה בחנות
Airpods
Yuval
שם:
Yuval
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
הדירוג של Yuval: 1 מתוך 5
חוות דעת
להזהר מהחנות הזו. קניתי אוזניות של אייפון ב-130 ש"ח. לפני כן היה לי דגם זהה במשך שנה והייתי מרוצה. האיכות של האוזניות הייתה גרועה באופן חשוד. לקחתי מחבר את האוזניות שלו שגם הן מדגם דומה וערכתי השוואה. היה הבדל של שמים וארץ בין שני האוזניות. בשלב הזה התחילה מסכת של פניות מהצד שלי לחנות - בפנייה הראשונה שלי הלכתי עם האוזניות שלי ושל החבר והשמעתי לאחד המוכרים את ההבדלים. הוא לא הודה שיש הבדל אבל הציע להשאיר את האוזניות ושיבדקו מול הספק. כעבור שבוע חזרתי, מתברר שאף אחד לא בדק שום דבר, הם בכלל שכחו מכל הסיפור. בשלב הזה בקשתי שיחליפו לי באוזניות חדשות. המוכר הסכים, ועל המקום בדקתי את האוזניות החדשות - וגם כאן האיכות הייתה גרועה מאוד. בקשתי זיכוי, אבל המוכרים טענו שהאוזניות מקוריות ושאין להם אפשרות לתת לי זיכוי. עזבתי מיואש את החנות.

אחרי יום החלטתי לחזור לחנות ולבקש לדבר עם המנהלת. בבוקר העובד אמר לי שהמנהלת לא נמצאת ושאחזור יותר מאוחר. חזרתי בשעה 15:30 והמנהלת לא הסכימה לראות אותנו. המוכרים שוב הציעו לפתוח אוזניות חדשות. פתחנו אוזניות (פעם שלישית) - ושוב פשוט איכות איומה. הפעם נתנו שוב למוכר\טכנאי לשמוע והוא כבר לא יכלו לחלוק עלינו - האוזניות שמוכרים בחנות באיכות גרועה באופן חשוד. בסופו של דבר המוכרים הסכימו להחליף לי לדגם של סמסונג, שהוא פחות טוב, ולא נתנו לי זיכוי על ההפרש (טענו שזה אותו מחיר, אבל אני בספק).

במקרים כאלו, שלקוח מגיע ויודע בידיוק מה הוא רוצה ומה הוא אמור לקבל, ובפועל הוא מקבל בלוף שאפילו המוכרים הודו שיש פער משמעותי באיכות, החנות צריכה לספוג את זה ולקחת אחריות ולתת זיכוי מלא בלי להתווכח.
חוסר הנכונות של המנהלת לראות אותי, למרות שהגעתי לחנות 3 פעמים והדבר היה חשוב לי, ולמרות שהוכח שכל האוזניות מהדגם הזה שנמכרו בחנות הן מזויפות או שנפל פגם חמור בייצור שלהן, היא מקוממת. למנהלת צריך להיות אכפת שחנות ש"מוכרת 200 אוזניות כאלו בשבוע" (כדברי המוכר) - פשוט מוכרת 200 בלופים ללקוחות.
החנות הזו איבדה אותי כלקוח. לא אחזור לשם יותר.

קחו אחריות חברים.
המוצר שנקנה בחנות
אוזניות In-ear מקוריות של Apple
shaym4008
שם:
shaym4008
תאריך:
03/02/2019
דירוג:
הדירוג של shaym4008: 5 מתוך 5
חוות דעת
חיפשתי לקנות a2 של שיואמי , נכנסתי לזאפ ומצאתי את מוביילנד
הגעתי ביום שישי היה מפוצץ אנשים וקיבלתי שירות מצויין מאיציק הנחמד וגם ניק שעזר לי עם הסים. חנות מומלצת !!!!
המוצר שנקנה בחנות
שיואמי a2 64
hanifr10
שם:
hanifr10
תאריך:
01/02/2019
דירוג:
הדירוג של hanifr10: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר , מקצועי וטוב.
רכשתי שואב אבק אלחוטי. למרות התור , הצוות היה יעיל ומהיר. משהגיע תורי תוך דקות , קיבלתי את השואב.
המוצר שנקנה בחנות
שואב אבק אלחוטי דגם roidmi f8
מור
שם:
מור
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
הדירוג של מור: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה נוראית קודם כול תסירו את התג של אמון הציבור רבותיי קניתי אייפון 8 פלוס 64gp ושילמתי תוספת על ערכה מקורית ובסוף כן קיבלתי אריזה מקורית אבל למזלם נפלו על הלקוח הלא נכון שגיליתי שהעטיפה החיצונית (הניילון) לא מקורי יש סימנים של אפל לחדשים ואני מ 2007 לקוח של אפל אז לא קשה לי לזהות זיוף ואחרי שפתחתי את הקופסה לאט לאט גיליתי שהמכשיר מחודש וזה אמור לעלות פחות באלף שקלים ממה ששילמתי יום למחרת אני מבקש הסבר אך לא קיבלתי תשובה הולמת ובאותו רגע לא רציתי למשוך עם העניין ונסעתי ישר לחנות שלהם בהרצליה וביטלתי את העסקה אחרי שבזבזתי שעתיים מזמן העבודה שלי ועוד שם התברר לי שכל המכשירים אצלם מחודשים במחיר של חדשים ולא דרשתי פיצוי כל שהוא פשוט ביקשתי שיציינו באתר שלהם וגם בזאפ על זה שהם מחודשים והמקרה לפני שבוע ועדיין לא ציינו ולא עודכן אנא לטיפולכם ומען הציבור הקניה ב 21/1/19
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8 פלוס 64gp
תגובת החנות
בקצרה - הוסבר ללקוח שיש ערכה מקורית וערכה לא מקורית וההבדל ביהם הוא 199 ש"ח , בחר ערכה מקורית - מכיון שמתגורר בכפר ליד קלנסוואה נשלח לו המכשיר בups כי דואר ישראל לא מגיע לשם... קיבל את המכשיר אחרי יומיים - הגיע לחנות אחרי 5 ימים והרים פה צעקות שאמרו לו שזה יבואן רשמי וזה לא יבואן רשמי - מכיון שהשתמש במכשיר - לא ניתן היה לבצע ביטול עיסקה ובכל זאת למרות הכל - באנו לקראתו ( למרות שהתנהג פה ממש בבריונות ) וזיכו אותו זיכוי מלא על המכשיר כולל עלות המשלוח ... גם אחרי כל כך הרבה שנים בתחום הסלולאר - לא נפסיק להתפלא איך אנשים יכולים לעוות את המציאות כשהם יושבים אחרי מקלדת בבית ולספר מה שבא להם ולהכפיש שם של עסק בגלל חוסר הבנה שלהם... מילא אם היה מספר מה באמת קרה - אבל להגיד שמכרנו לו מכשיר מחודש..? יש גבול!!!! .. אולי פעם הבאה אנשים ילמדו לספר את האמת... !!!
idanka48
שם:
idanka48
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
הדירוג של idanka48: 5 מתוך 5
חוות דעת
מכשיר שני שאני מזמין מוביילנד בחצי שנה האחרונה וחייב לציין את השירות המהיר והאדיב שלהם. התבלבלתי במכשיר הזמנתי 32 ג’יגה בטעות ואחרי שקיבלתי אותו צלצלתי לחנות ואמרתי שהתבלבלתי - ישר אמרו לי תבוא תחליף ותוסיף את ההפרש בלי בעיה ובלי חוק ביטול עסקה הגעתי אחרי 3 ימים לחנות והחלפתי את המכשיר והיו ממש נחמדים גם בטלפון וגם פרונטלי . ההמלצה שלי - מוביילנד הרצליה
המוצר שנקנה בחנות
J7 pro
miraaba4
שם:
miraaba4
תאריך:
28/01/2019
דירוג:
הדירוג של miraaba4: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי טאבלט מצויין וקיבלתי שירות מצויין מנועה מנהלת הרשת מרגע ההזמנה ועד שקיבלתי את המכשיר עם שליח עד הבית . עשיתי הזמנה בבוקר , דיברה איתי עוד באותו היום ותוך 3 ימים הגיע עם שליח עד הבית עם תאום מראש בדיוק כפי שהובטח. ממליצה על מוביילנד ועל נועה המקסימה !
המוצר שנקנה בחנות
טאבלט t585
suzidaya
שם:
suzidaya
תאריך:
28/01/2019
דירוג:
הדירוג של suzidaya: 5 מתוך 5
חוות דעת
הבטחתי שאכתוב תגובה חיובית אם יגיע תוך יומיים לפני היומולדת של הילדה. אז אכן הגיע במהירות הבזק , תודה רבה למוביילנד על השירות הנפלא !
המוצר שנקנה בחנות
רדמי נוט 6 פרו 64
aharon
שם:
aharon
תאריך:
23/01/2019
דירוג:
הדירוג של aharon: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מהם טאבלט של סמסונג. סכום החיוב באשראי היה נמוך מגובה סכום העסקה באינטרנט. התקשרתי לברר וענו לי ביושר והוגנות שבגלל שהרחבה שרכשתי אינה שווה את העלות, זוכתי. זו הוגנות!!!
המוצר שנקנה בחנות
samsung tab a 2016
Uri
שם:
Uri
תאריך:
22/01/2019
דירוג:
הדירוג של Uri: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מזעזעת,למען ההגינות המוכרים בריצפת החנות עשו ככל יכולתם לתת שרות טוב אך לצערי סמכוויותהם מוגבלות.האחרון שטיפל בי בחור בשם איציק)
רכשתי מכשיר :p20 lite HUAWEI . למחרת הקניה מנגנון סיבוב התמונה לא עבד. התקשרתי לחנות ,והמנהלת ( נועה) הפנתה אותי לגבעתיים ל"גייטסייל" מעבדות .אני גר בהרצליה...וכשרכשתי הוצע לי יבואן רשמי עם אחריות משופרת ומעבדות בפריסה ארצית תמורת כ 100שח.הפריסה הארצית עבורי מסתבר נסיעה לגבעתיים.
הגעתי לגבעתיים ובדלפק הצהירו : יקח כמה ימים מכיוון שטלפון חדש איין חלקים ולכן כמה ימים....לא יכולתי להשאיר את הטלפון ( צריך אותו לעבודה ).חזרתי הביתה והתקשרתי למנהלת החנות שאמרה....לא היתה צריך להשאיר את המכשיר אלא רק להביא מכתב שאיין נזק ואצלנו בחנות נחליף לך. וכך היה נסיעה שניה לגבעתיים המתנה של שעה מכתב חזרתי לחנות והחליפו.
חלפו יומים ואותה התקלה חזרה ! התמונה לא הופכת למאוזנת ! 10 !!1 שיחות טלפון למעבדות ועוד 10 לחנות 3-4 אימיילים . ואיין מענה ולא חוזרים אלי.
נסעתי לגבעתיים פעם שלישית !! הפעם נאמר שצריך להשאיר את המכשיר - לא יכולתי וחזרתי הביתה . שוב נסיונות להשיג את המנהלת נעה ואת המעבדות , אך התעלמות !!! נסעתי פעם רביעית !!!!!!! למעבדות והתחננתי למכתב שהמכשיר ללא נזק....התקבלו תחינותי וברחמיהם הרבים של גיי סייל קיבלתי מכתב זה.
חזרתי לחנות בהרצליה,נעה המנהלת מוכנה בטובה להחליף לי את המכשיר אך ללא אחריות על תקלה זו ! החלפתי ל שיואמי תמורת 130 ש" ח נוספים.
היבואן התעלם ממני ,יבואן וואי ,מעבדות גייט סייל ומוביל לנד יודעים לקחת כסף יפה מאד אך שרות זה לא מעיניינם . בושה של שרות !!!!!
המוצר שנקנה בחנות
p20 lite HUAWEI
תגובת החנות
קודם כל - לקוח קנה מכשיר באחריות הוט מובייל - צלצל אחרי כמה ימים לחנות הסבירו לו שאין תקלה כזו ויכול להיות שזה משהו בהגדרות המצלמה ( טוען שהתמונה לא מלאה... לא מבינים עד עכשיו ) נסע לגט סל בתל אביב ( אין גט סל בגבעתיים ) שם בדקו את המכשיר ואמרו לו גם שהם לא מבינים מה התקלה - התעקש שיש תקלה אז הפנו אותו חזרה לחנות - אצלנו בחנות לפנים משורת הדין ורק בגלל שהבנו שלא נצא איתו ראש החליפו לו מכשיר חדש בניילונים במקום, אחרי שבוע וחצי צלצל שוב עם אותה תקלה הפנו אותו שוב לגט סל -- שוב אמרו לו בגט סל שהמכשיר תקין ואין שום תקלה כזו - שוב התעקש על החלפה - שוב שלחו אותו אלינו לחנות ופה החליט הלקוח שהוא מעדיף דגם אחר... קיבל שירות נפלא ולמרות שפעמיים לא נמצאה תקלה במכשיר הוחלפו לו שני מכשירים. אז מה הבעיה עכשיו ולמה חוות הדעת השלילית...? לקוח כזה רק מלמד אותנו שהיינו צריכים להתעקש איתו ולא להחליף לו ... בסוף גם החליפו לו שני מכשירים וגם רשם חוות דעת שלילית בלי קשר לעובדות ...