סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

GameMobile קונסולות וסלולאר

GameMobile
טלפון:
03-6433334
פקס:
לא צויין
כתובת:
הרצל 13, ראשון לציון
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
support@gamemobile.co.il
בעלים:
מובייל גיים בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.7 כוכבים מתוך 5)
סך כל חוות הדעת:
485
מהירות משלוח:
חוות הדעת בשנה האחרונה:
49
שירות לקוחות:
אחוז חוות דעת חיובית:
40%
נוחות הזמנה:
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 485 חוות דעת על החנות GameMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
דניאל
שם:
דניאל
תאריך:
23/05/2017
דירוג:
הדירוג של דניאל: 5 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
הגעתי לחנות וקיבלתי שירות אדיב ומקצועי
והמחירים מאוד זולים
ממליץ בחום לקנות בחנות הזאת ...............
המוצר שנקנה בחנות
PS4 Injustice 2 PS4
Kesem
שם:
Kesem
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
הדירוג של Kesem: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
החנות מזעזעת ותמונות שיקריות באתר אני לעולם לא יקנה מפה יותר, ואני מציע גם לכם.
המוצר שנקנה בחנות
משחק לסוני Unknown
תגובת החנות
מן הפרטים שרשומים למעלה, לא ניתן לאמת או לנסות להבין מה המקרה. לא ידוע ממה הלקוח התאכזב ועל מה קורא לנו שקרנים. עיצוב החנות הוא לטעמו האישי של כל אחד :)
Valerie
שם:
Valerie
תאריך:
12/02/2017
דירוג:
הדירוג של Valerie: 5 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
מקום נהדר, שירות אדיב וסבלני.
כיף להיכנס, מקנים תחושה של מקצועיות, עונים על כל שאלה, מתייחסים אליך בפרט, ולא בו זמנית עם עוד אנשים. מומלץ
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
shoham
שם:
shoham
תאריך:
25/01/2017
דירוג:
הדירוג של shoham: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
חוויה לא נעימה- זלזול בלקוחות גם כאשר ניתן מענה אנושי.
פרסמו מוצר שקיים במלאי- תכננתי להביא מתנה עבור הבן שלי.
כמובן ששילמתי כבר.
בפועל המוצר לא היה במלאי מעל לחודש...
רק שהתקשרתי לראות מה קורה עם זה הבנתי שהמוצר בכלל לא היה במלאי.
לא אקנה שם יותר מן הסתם.
המוצר שנקנה בחנות
מוצר ל xbox x
תגובת החנות
שלום רב. הלקוח ביצע את הזמנתו בתאריך 09/01 בשעה 07:39 בבוקר. באותו יום כמה שעות אחר כך, נשלח ללקוח מייל כי המוצר שהזמין חסר כרגע במלאי ולא נעשה שום שימוש בכרטיס האשראי/ חשבון הפייפאל של הלקוח !!!! בנוסף, הוא התבקש ליצור עימנו קשר במשך 7 הימים הבאים בכדי להודיע האם מעוניין לחכות למוצר, או לבטל את הזמנתו- אחרת תבוטל. הלקוח לא יצר איתנו קשר במשך שבעה ימים והזמנתו בוטלה, לאחר שלא נעשה שום שימוש באמצעי התשלום שנתן. בברכה, צוות גיים אנד מובייל
Nir
שם:
Nir
תאריך:
15/01/2017
דירוג:
הדירוג של Nir: 1 מתוך 5
מהירות משלוח:
שירות לקוחות:
נוחות ההזמנה:
חוות דעת
הזמנתי בסופ"ש משחק דרך האתר. היום בשעות הצהריים קיבלתי מייל שהמוצר לא קיים במלאי ושעליי ליצור קשר עם החנות. התקשרתי ונאמר לי שלא ידוע מתי יגיע המשחק.
שאלתי את בחורה עימה שוחחתי למה ניתן להזמין מוצר כאשר הוא לא במלאי והיא טענה שהיה במלאי ונמכר ואזל.
אמרתי לה שאם זה כך אז הפריט לא אמור להופיע באתר והיא אמרה שהיא תוריד בהמשך.
טענתי שזו חוצפה מכיוון שזו הייתה אמורה להיות מתנה ואז היא אמרה שזו בכלל לא חוצפה כי לא נגרם נזק.
הזלזול והקביעה שלא נגרם נזק מבלי לדעת שכעת עליי לחפש במקום אחר מכיוון שזו מתנה ולוח הזמנים קריטי הם המכעיסים.
מבחינתם הם היו בסדר.
כאשר הקשיתי וטענתי שהזמנתי כאשר החנות לא פתוחה לקהל אז טענתה שזה היה ונמכר לא תקפה, המוכרת לא ידעה מה לענות מלבד שהיא תוריד את המוצר.
מצפיה בחוות הדעת פה אני רואה שזו תבנית קבועה של התנהלות ולא רק כלפיי כי אם אל מול עוד קונים.
אולי זו שיטת חשיפה ( בעיניי פסולה ). להעלות מוצרים שלא קיימים במלאי במחירים נמוכים תמורת חשיפת האתר לעוד ועוד קונים פוטנציאלים.
חבל. מאכזב מאוד!.
לא אקנה שם שוב.
מחיר נמוך למוצר שלא קיים מבחינתי זו א כ ז ב ה והתנהלות פסולה.
המוצר שנקנה בחנות
משחק לפלייסטיישן. פלייסטיישן 3
תגובת החנות
שלום רב, ברצוננו להבהיר כי הלקוח ביצע את ההזמנה ביום שבת- לא נחשב יום עסקים. ביום ראשון, נשלח ללקוח מייל כי המוצר חסר במלאי, וביקשנו ממנו ליצור קשר עם החנות בכדי לדעת אם הלקוח מעוניין לחידוש המוצר במלאי, או לבטל את הזמנתו. הלקוח יצר קשר עם חנותינו והובהר לו כי המוצר אזל מהמלאי ואנו מתנצלים על כך, וכי ברצוננו לדעת אם מעוניין להמתין להגעת משלוח בימים הקרובים או בביטול העסקה. הלקוח החל להתלהם ולכעוס על המוכרת בטענה ש'לוח הזמנים שלי צפוף ודחיפותו של המשחק גבוהה' למרות שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים ואף לא עברו 24 שעות מהזמנת המוצר. כמו כן, לא נעשה ניצול- הלקוח לא חויב וכרטיס האשראי שהוכנס לא שומש. נוסף על כך,זמן תגובתנו היה קצר וזריז בכדי לא לאכזב את הלקוח ולא לגרום לו לחכות לשווא. בברכה, צוות גיים אנד מובייל