רחשתי שני מזגנים עם הפרש כשבוע בינהם. הבטיחו תאריך הובלה. שום דבר. מתקשר למחרת - מבטיחים לברר ולחזור. שקט. הגעתי לסניף עצמו כדי לברר - מבררים מולי ומבטיחים שהמוביל יתקשר היום לאחר שעה - כלום. למחרת מקבל sms שמחר המזגן מגיע. עכשיו עם המזגן השני - אותו סיפור. היו צריכים להביא אתמול, לא הביאו ולא התקשרו. התקשרתי לברר - שוב מחר בבוקר. כלום. שוב התקשרתי - מבטיחים לברר ולהתקשר. שקט. אני חוזר - שוב מחר. אז אם אין לכם מה לעשות ואתם רוצים סיבה נוספת להתעצבן - ממתינים לכם בטרקלין חשמל ביג רגבה!.
המוצר שנקנה בחנות
מזגו האייר buzz inv 21
שם:
גריגורי
תאריך:
11/07/2024
דירוג:
הדירוג של גריגורי:
2 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מזגן תדיראן, נציג יוסי היה בסדר גמור וסגרנו עסקה טובה עם תשלום על התקמה מראש. מאז החלו בעיות עם ההתקנה. החברה עובדת רק עם מתקין אחד שמבטיח לבוא ביום מסוים ומבטל ברגע אחרון. ממש לא מומלץ תשלום מראש על התקנה. כעת אני עדיין לא יודע האם יבואו להתקין ומתי, כנראה בסופו של דבר נצטרך לבטל ולבקש זיכוי על ההתקנה. מכיוון שאחריות על ההתקנה מוטלת על חברה/סניף אינטרנטי 87, אז גם הציון הוא משויך לחברה על השרות הכללי, למרות שבהתחלה רציתי לתת ציון טוב
המוצר שנקנה בחנות
תדיראן מזגן alpha pro inv 28000BTU
שם:
uzi
תאריך:
26/10/2023
דירוג:
הדירוג של uzi:
1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי טלויזיה ושואב רובוטי בסניף קרית אתא ממוכרן בשם ארז. לפני ביצוע העסקה וידאתי עם ארז שהטלויזיה נמצאת במלאי החנות. בכוונתי היה לקחת עמי את הטלויזיה אך ארז שיכנע אותי להזמין הובלה והתקנה מטעמי אחריות ואמר שהמתקין יגיע עוד באותו היום. המתנתי כל אותו אחה"צ והמתקין לא יצר קשר. למחרת, התקשר המתקין ואמר שהאוטו במוסך ואינו יודע מתי יוכל לבצע את ההתקנה. לאחר שהפעלתי עליו לחץ, אמר שינסה להשיג רכב ולהגיע בשעות אחה"צ המאוחרות ואכן הגיע בשעה 17:30. בשעה 20:00 לערך, התקשר ארז המוכרן ואמר שנעשתה טעות והטלויזיה שהותקנה אצלי אינה הדגם שהזמנתי והודיע שהמתקין יבוא להחליף (להבנתי) את הטלויזיה. המתקין הגיע, לקח את הטלויזיה ואמר שהטלויזיה שלי לא ברשותו. צלצלתי לארז שהבטיח שהטלויזה תותקן מחר. הודעתי לו שמחר איני יכול וסוכם לבצע את ההתקנה יום לאחר מכן. החל משעות הבוקר אני מנסה להשיג את ארז בטלפון הנייד ובחנות ואין תשובה, המתקין טוען שהטלויזיה אינה במלאי בחנות. משהצלחתי להשיג את החנות בשעה 12:30, הודיע לי המוכרנית שענתה לי בלשון מעט בוטה, (שמה אסתי כמדומני) שלא ארז ולא המנהל אינם בחנות ושהטלויזיה אינה במלאי ואם אני רוצה אני יכול לבטל את העסקה וכך אכן עשיתי. סוף דבר, חיכיתי ארבעה ימים לקבלת הטלוזיה ומאחר שהוברר לי שהמוכרן לא דיבר אמת באומרו שהטלויזיה נמצאת במלאי החנות, ביטלתי את העסקה. נסעתי לחנות לדרוש את דמי ההתקנה ששילמי במזומן למתקין, פרץ ויכוח סוער ובסופו של דבר לא קיבלתי את דמי ההתקנה. פניתי לשירות לקוחות סוכם שיעבירו את דמי ההתקנה לחשבון הבנק שלי ואף הציעו לי פיצויי מגוחך בדמות תווי קניה בסך 200 שקלים שדורש ממני לבצע קנייה של מוצר שאיני זקוק לו ואף להוסיף כסף עבורו. סופו של דבר: סרבתי לקבל את הפיצויי ובמקום להעביר את דמי ההתקנה לחשבוני כפי שסוכם, הם זיכו אותי בחוסר דרך חברת האשראי בשמונה תשלומים (דמי ההתקנה שולמו במזומן). ממליץ לכולם להימנע מחווית קניה שלילית שכזו ברשת טרקלין חשמל.
המוצר שנקנה בחנות
טלביזיה
שם:
simatelaviv
תאריך:
17/08/2023
דירוג:
הדירוג של simatelaviv:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות גרוע, מתחת לכל ביקורת. ביקשתי לבטל עסקה יום אחרי רכישה וסרבו לבטל בתירוצים שונים ומשונים: "המוצרים שוגרו מהספק"/ " הביטול יתבצע רק מסניף ראשל"צ" שבו בוצעה העסקה, אך מכיוון שהוא בשיפוצים-עליי להמתין שהמחשבים יחזרו לפעול" וכדומה. את משרדי ההנהלה בחיפה- אין להשיג בטלפון. מחכה כבר יומיים לביטול עסקה שמגיע לי כחוק וטרם בוצע שום ביטול/ פנייה לחברת האשראי
המוצר שנקנה בחנות
מזגני אלקטרה
שם:
noa cohen
תאריך:
09/08/2023
דירוג:
הדירוג של noa cohen:
1 מתוך 5
חוות דעת
מחכה כבר שבועיים להתקנת מזגן, מסננים אותי ומעבירים מאדם לאדם. שירות מזעזע לצערי הרב, ממש ממש ממליצה לכם לא להזמין מטרקלין חשמל
המוצר שנקנה בחנות
Master-INV 12 X EU
שם:
r0556788281
תאריך:
19/06/2023
דירוג:
הדירוג של r0556788281:
1 מתוך 5
חוות דעת
גם את הכוכב האחד לא הייתי נותנת! שירות גרועעעע! קנינו מקרר בחמש אלף -המגשים נשברו אחרי חודש כאילו הם עשויים מסוכר. לא שווה לקנות! תחשבו פעמיים, גם אין לכם עם מי לדבר זה . הנציגה לא מקשיבה בכלל!
חבל מאוד שלא קראתי את התגובות פה לפני .
המוצר שנקנה בחנות
מקרר LG
שם:
nilifomenko5
תאריך:
20/02/2023
דירוג:
הדירוג של nilifomenko5:
1 מתוך 5
חוות דעת
קנית פן הגעתי לבית הבנתי שזה מייבש שיער 5 דקות לאחר הרכישה חזרתי והוא אמר לי שהוא יזכה אותי ביום ראשון ( הרכישה בוצעה ביום חמישי) גם לא זיכה אותי ביום ראשון וגם ביקש מימני כסף על זה שהוא זיכה אותי
המוצר שנקנה בחנות
פן
שם:
nirom1975
תאריך:
04/01/2023
דירוג:
הדירוג של nirom1975:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע ביותר . הזמנתי כיסוי לגריל ב 9 לדצמבר . חודש אני מחכה עבר 14 ימי עסקים . היתה טענה שהנייד היה שגוי ואחרי שעדכנתי נייד שבוע אחרי לא הגיע עד עכשיו 4 לינואר .
המוצר שנקנה בחנות
כיסוי לגריל גז 4 מבערים cut
שם:
ניר
תאריך:
28/12/2022
דירוג:
הדירוג של ניר:
1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי רכישה דרך האתר. למחרת התקשרו אליי כי המחיר לא התאים להם ואמרו לי שהם נאלצים לבטל את ההזמנה או שאשלם את ההפרש שהם רוצים. סירבתי לשלם את ההפרש ואמרתי להם שזה לא מקובל ושאם הם מבטלים את ההזמנה זה עניין שלהם. שלחו לי מייל ביטול. ב"תאור סיבת הביטול" הם כתבו "התחרט" בלי בושה. שירות חצוף. בנוסף הם שיקרו כשאמרו ששובר שהשתמשתי בו יהיה תקף שוב אך בפועל הוא לא תקף. סתם חירטטו כדי לבטל את ההזמנה.
המוצר שנקנה בחנות
PS5
שם:
danaza18
תאריך:
15/11/2022
דירוג:
הדירוג של danaza18:
1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי בחודש ספטמבר מוצר מהחנות. וכשהגעתי לביתי הבחנתי שמדובר במוצר שלא עונה על התיאור שלו על גבי האריזה ושניגשתי בחזרה לחנות המנהל התנער מכל אחריות ומיהרו לשלוח אותי ליבואן. מאכזב מאוד. כשמשלמים מקבלים אותך בחיוך וכשיש בעיה מעיפים אותך מהר מהחנות.