SuperLang כלי עבודה, גינון ואביזרים
בעלים:
superlang@hotmail.com
כתובת אימייל:
superlang@hotmail.com
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(5 כוכבים מתוך 5)
100%
אחוז חוות דעת חיוביות
נמצאו 99 חוות דעת על החנות SuperLang
הדירוג של nimrodk2:
5 מתוך 5
חוות דעת
אנשים נפלאים, ציוד מעולה ושירות מהיר.
האספקה הגיעה תוך שלושה ימים יותר מהר ממה שציפיתי
המוצר שנקנה בחנות
גלגלת אוטומטית עם צינור מים איכותי 30 מ
חוות דעת
ב"ה הזמנה בקלות , מחיר טוב וקבלת המוצר תוך זמן קצר מאוד . ישר כח
המוצר שנקנה בחנות
מחשבון השקיה
הדירוג של kachlondor:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מצוין, ענו לכל הדרישות שלי ועשו עבודה טובה. נגישים מאוד בוואטסאפ מה שעזר מאוד לתהליך.
תודה לכם.
המוצר שנקנה בחנות
הרבה מוצרים
חוות דעת
קניתי חבילה של חוט לחרמש. המחיר היה טוב, האתר עבד בצורה חלקה, והמוצר הגיע בזמן וללא תקלות.
המוצר שנקנה בחנות
חוט לחרמש גינה
הדירוג של zvika.guresh:
5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי נעלי בטיחות דרך האתר. הגיעו נעליים עם שליח שלא לפי התקן שביקשתי.
פניתי לשירות הלקוחות, שלחו שליח שוב עם התקן שביקשתי עם התנצלות.
מודה להם מאוד על השירות.
המוצר שנקנה בחנות
נעלי בטיחות לגברים Rhino G9951 – S3
הדירוג של roi kraus:
5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מקטפה בסופרלנג, הייתה לי שאלה טלפונית, האחראית טיפלה בי בצורה מדהימה,
תודה רבה על השירות!
המוצר שנקנה בחנות
תפסן פרי
חוות דעת
בצד המאוד חיובי - המחיר מעולה והמשלוח סופר מהיר. תוך יומיים גג המשלוח היה אצלי (בצעתי שתי רכישות).
בצד הפחות חיובי - לא הצלחתי מעולם לתפוס את החנות בטלפון ואין דרך לשנות הזמנה. היה לי פריט שקניתי בטעות ולא הצלחתי לבטל.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב השקיה גלקון 9001BT
חוות דעת
רכשתי מחשב השקיה דרך האתר של החנות
המחשב הגיע אלי למחר יום ההזמנה באמצעות שליח. הופתעתי לטובה ממהירות הביצוע.תודה רבה. בהחלט אחזור לבצע רכישות בחנות זו
המוצר שנקנה בחנות
מחשב השקיה 9001BT Galcon
חוות דעת
הזמנתי ציוד לגינה מכמה אתרים, כאן מצאתי מחירים הוגנים ומשלוח מהיר בטירוף 24ש, 48גג. שליחים נחמדים.
המוצר שנקנה בחנות
משאבת דשן olimpia
חוות דעת
הזמנתי צינור השקיה ב- 109 ש"ח. קיבלתי במייל אישור הזמנה ולאחר יומיים חשבונית. לאחר 3 ימים קבלתי מייל: "לצערנו - מארז הצינור שהזמנת אזל ממלאי החנות ואף אזל ממלאי היבואן".
ביטלו לי את ההזמנה, לא טרחו להתקשר או להציע חלופה. בדקתי באתר ומצאתי צינור עם תאור ***זהה*** שעולה 10 ש"ח יותר. הייתי מצפה שישלחו לי את הצינור הזה, או שיציעו לי להוסיף 10 ש"ח. מרגיש לי שרוצים להרוויח יותר על המוצר ולכן ביטלו לי את ההזמנה. בזבזתי זמן יקר על ביצוע ההזמנה והמתנה לצינור שאני זקוק לו בדחיפות. עכשיו צריך לבזבז עוד פעם זמן ולהזמין במקום אחר.
זאת לא פעם ראשונה שקורים לי דברים שכאלו בזאפ. לפני חודש הזמנתי צינור בחנות אחרת דרך זאפ. המוצר לא היה במלאי ועשו לי "תרגיל" ובסוף קבלתי צינור גרוע, ולכן כעת אני קונה צינור אחר. אני תוהה האם זו שיטה של החנויות שעובדות עם זאפ, או צירוף מקרים חריג...
המוצר שנקנה בחנות
צינור השקיה
תגובת החנות
להלן תגובת החנות-
הלקוח רכש קיט של צינור גן במהלך סוף השבוע ואכן הקיט אזל בסוף השבוע ממלאי החנות וממלאי היבואן, הנוהל של החנות הוא שכאשר מוצר אזל ממלאי החנות ישר מזכים את הלקוח ומשיבים לו את כספו (בניגוד להמון חנויות אחרות). לא ברורה לנו טענתו של הלקוח....