חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Scoot קורקינטים ואביזרים

Scoot
אתר אינטרנט:
בעלים:
info@scoot.co.il
כתובת אימייל:
info@scoot.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
4
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 4 חוות דעת על החנות Scoot

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
dudu
שם:
dudu
תאריך:
03/01/2018
דירוג:
הדירוג של dudu: 5 מתוך 5
חוות דעת
חנות מצויינת נחמדים מאוד הגיע משלוח כמו שהם אמרו
אני הזמנתי קורקינט פעלולים מוצר ממש טוב ויפה כמו באתר
המוצר שנקנה בחנות
Mgp vx6 טים
ofir
שם:
ofir
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
הדירוג של ofir: 1 מתוך 5
חוות דעת
ההזמנה בוצעה בקלות ומהירות. כעבור עשרה ימים שבהם לא קיבלתי הודעה על איסוף המוצר מהדואר, התקשרתי לחנות כדי לברר את מצב ההזמנה. לאחר בירור מהיר נאמר לי שאין במלאי את המוצרים (שני סקייטבורדים בתור מתנת יום הולדת לתאומים) ונשלח לי זיכוי. כששאלתי למה אני צריך להתקשר כד לקבל את המידע הזה נאמר לי שיש בעייה עם ה"מערכת". לא נעים. ארבעה ימים לפני יום ההולדת של התאומים...
הנציג היה מאוד נחמד והתנצל. אבל זה לא עוזר לי.
המוצר שנקנה בחנות
סקייטבורד ורולרבליידס 636005
sarit
שם:
sarit
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
הדירוג של sarit: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי נעלי vans לפני כשלושה שבועות. המוצר עדיין לא הגיע אלי וכשהתקשרתי לחנות נאלצתי להמתין כרבע שעה על הקו לחיפוש אחר ההזמנה שלי שנמצאה אך לא ידעו להגיד לי אם היא בכלל יצאה.
לא ממליצה לקנות מחנות זו !!!
המוצר שנקנה בחנות
נעל CHIMA FERGUSON
לנה
שם:
לנה
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
הדירוג של לנה: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי את ההזמנה לפני חודש, נשלח לי מייל אישור מהחנות ומייל נוסף מפייפל. לאחר שבועיים בהם לא קיבלתי את המוצר וגם שום עדכון מהחנות, התקשרתי אליהם על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה. בטלפון נאמר לי כי ההזמנה בוצעה אך פייפל לא העבירו להם איזשהו מספר אישור. ביקשתי שאו שיבררו את העניין ויאשרו את העסקה וההזמנה או יבטלו ואזמין במקום אחר. נאמר לי כי העניין יטופל ויעדכנו אותי טלפונית. שבוע נוסף לא שמעתי אליהם ולכן פניתי שוב, הפעם במייל ושוב לא נעניתי.
למה צריך לרדוף אחריהם? ההזמנה לא בוצעה תקין בפייפל, תבטלו ותבצעו טלפונית או פשוט תבטלו אבל לפחות תשלחו מייל ללקוח שלא ישב ויחכה!!! בחיים לא קרה לי.
המוצר שנקנה בחנות
שני שנורקלים ADS