חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Shekem-Electric חשמל ואלקטרוניקה

Shekem-Electric
אתר אינטרנט:
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
כתובת אימייל:
support@shekem-electric.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
82
חוות דעת בשנה האחרונה
82
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 82 חוות דעת על החנות Shekem-Electric

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
הניה
שם:
הניה
תאריך:
15/07/2019
דירוג:
הדירוג של הניה: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שואב רובוטי בחנות בסניף ירושלים. הבחור ששירת אותי לא ידע שום דבר על הדגם שרציתי אבל כן מכר לי ולא נעזר באחרים.
אחר כך חיכיתי חצי שעה עד שהגיע הבחור מהמחסן.
אף אחד לא ידע להסביר לי איך המכשיר עובד. לא הסכימו לפתוח את הקרטון ולהראות לי את החלקים ,ונתנו לי הרגשה גרועה מאוד
המוצר שנקנה בחנות
ROBOROCK דגם s6 לבן
George
שם:
George
תאריך:
20/06/2019
דירוג:
הדירוג של George: 1 מתוך 5
חוות דעת
עשיתי הזמנה - הבטיחו תיק במתנה.
במשך חודש התקשרתי וטירטרו אותי בהבטחות שהתיק עוד מעט יגיע.
היום אמרו לי שנגמר המלאי ואני לא אקבל כלום.
אכזבה!
המוצר שנקנה בחנות
מקצועה PHO 2000 בוש
בלה
שם:
בלה
תאריך:
15/04/2019
דירוג:
הדירוג של בלה: 1 מתוך 5
חוות דעת
זוועה. לא לקנות. קניתי כיריים. הטעו אותי ומכרו לי כיריים שבכלל אין להם. אחרי רדיפה של שבועיים הועילה אחת הנציגות לספר את האמת שאין כירים אלו והציעה חלופיות. למרות שהסכמתי לחלופה לא סיפקו עדיין את המוצר. אי אפשר לדבר עם שום אחראי. כל הזמן מגיעים למוקד הודעות
המוצר שנקנה בחנות
כיריים סאוטר ste975x
נועה
שם:
נועה
תאריך:
14/04/2019
דירוג:
הדירוג של נועה: 1 מתוך 5
חוות דעת
ממליצה מאוד להיזהר, שילמנו הרבה כסף ורכשנו מוצר תוך הבטחה שיגיע אלינו תוך מספר ימים. לאחר הרכישה נעלמו עקבותיו של מנהל המכירות (שהיה מאוד אדיב במהלך המכירה ונתן לנו את הטלפון שלנו על מנת לעקוב אחר ההזמנה), מאז הוא לא עונה לטלפונים והיחס שניתן בשירות הלקוחות מזלזל וללא שום נכונות לסייע. את המוצר כמובן שטרם קיבלנו ואין עם מי לדבר. ממליצה לחשוב טוב לפני שסוגרים מולם עסקה, לא חסרות חברות אמינות וחבל על עוגמת הנפש.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר האייר
Miki
שם:
Miki
תאריך:
28/03/2019
דירוג:
הדירוג של Miki: 1 מתוך 5
חוות דעת
במהלך רכישה של שייקר מסוג נינג׳ה BL480 ביריד של ״חבר״, הטעו אותנו כאשר גרמו לנו לחשוב שגודל הקיבולת הינו גדול ממה שהוא באמת.
המספר סניף שכתוב על הקבלה בכלל מפנה אותי לחברת ביטוח ולאחר שהגעתי לשירות לקוחות מסתבר שאין שום דרך לדבר עם הסניף שמכר לי את המוצר, אלא רק להגיע לשם פיזית!
שירות הלקוחות מאשים אותנו בצורה מזלזלת שאנחנו התבלבלנו ולא ניסו לעזור לנו בשום צורה או להציע פיצוי.
שירות גרוע. לא מומלץ לרכוש שם מוצרים כי לא יהיה לכם עם מי לדבר במקרה ותיהיה תקלה.
המוצר שנקנה בחנות
שייקר נינג'ה BL480
Elior
שם:
Elior
תאריך:
19/12/2018
דירוג:
הדירוג של Elior: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנה שבוצעה ב7.12 לא הגיעה ולא יצרו קשר עם הלקוח. היום ה19.12
עברו יותר משבעה ימי עסקים והנציגה בטלפון לא ממש מצליחה לעזור. היא מודיעה שזה יגיע מחר עם שליח מ12:00 בהודעה של חצי שעה מראש?
למה אין תיאום מראש עם השליח על שעה מדוייקת? אנשים אמורים לעזוב את החיים שלהם חצי שעה מראש כי השליח מודיע? איזה מין שירות לקוחות זה? גרוע ביותר משלמים ממיטב כספינו והשירות פשוט מתחת לכל ביקורת.

המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה
Ariel Herold
שם:
Ariel Herold
תאריך:
17/12/2018
דירוג:
הדירוג של Ariel Herold: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טלביזיה בחנות שקם אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
הבטיחו שתוך פחות משבוע היא תהיה בסניף ויתקשרו להודיע לי.
8 ימים לא התקשרו.
בסניף לא עונים לטלפון. נאלצתי לסוע שוב לחנות. לא ידעו להגדיר מועד אספקה.
הבטיחו שתוך יומיים מתקשרים, מעדכנים במועד האספקה ומביאים את הטלביזיה לביתי.
לא התקשרו. לא עונים לטלפון.
בשרות לקוחות לא ידעו לעדכן לגבי אספקה, אמרו שיכתבו אימייל לחנות, ואם ברצוני לבטל ההזמנה עלי לסוע שוב לחנות.
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיה סמסומנג 49 אינטצ'
Slavik
שם:
Slavik
תאריך:
27/09/2018
דירוג:
הדירוג של Slavik: 1 מתוך 5
חוות דעת
חברים , לא להתקרב לא לטלויזיה של סמסונג ולא לאחריות של סם ליין .

קניתי טלויזיה QE65Q7FN דגם חדש , עבדה אצלי פחות מיום .

השירות תמיכה גרוע לא נותנים מענה לא נותנים פיתרון משאירים אותי עם ילדים שבוע בלי טלוויזה .....

יצירת קשר עם סם ליין גרוע...

שולחים טכני עבור טלויזיה שעבדה פחות מכמה שעות רק בעוד שבוע .

אם אתם רוצים יותר פרטים תתקשרו - 0544612022

עוד פעם !!!! לא להתקרב ...

המוצר שנקנה בחנות
samsung QE65Q7FN
שקם אלקטריק
שם:
שקם אלקטריק
תאריך:
03/09/2018
דירוג:
הדירוג של שקם אלקטריק: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי טלוויזיה סמסונג חכמה 49' בחנות בביג בצומת ק.אתא. לאחר יומיים המסך שבק חיים.לאחר התשלום הקשר עימם היה רע בקושי קיבלתי חשבונית מס.אין עם מי לדבר.גם השרות אלקטרוניק פרו גרוע מילה זו לא מילה.כבר למעלה משבועיים שאני ממתין בלי הכסף ובלי הטלוויזיה .מאוד מציע לא לקנות שם.
המוצר שנקנה בחנות
49nu7100smart 4k samsung led
imp0ssible22
שם:
imp0ssible22
תאריך:
02/09/2018
דירוג:
הדירוג של imp0ssible22: 1 מתוך 5
חוות דעת
שלום,

ב-09.08 סיפקתם לי מקרר סמסונג שרכשתי ממכם. *המוביל של המקרר חיבר אותו לחשמל מיידית ועל דעת עצמו*. זאת בניגוד לנהלים, כפי שמנהלת שירות הלקוחות מסרה לי בטלפון (אסור למוביל לחבר את המקרר לחשמל בלי רשותי, ובטח שלא לפני שעתיים מרגע האספקה. זאת מכיוון שהמקרר מובל בשכיבה וצריך לחכות שעתיים לפחות לפני החיבור לחשמל).

לאחר מכן שמתי לב שדלת המקרר רועדת בצורה בלתי סבירה. תיעדתי את זה בוידאו ועדכנתי אתכם בנושא.

לאחר שלא קיבלתי מענה מקצועי ומספק, ב-22.08 (13 ימים לאחר מכן) שלחתי לכם בקשה לביטול עסקה, ללא חובת מתן סיבה, לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע״א-2010.

עד לרגע זה, אתם מסרבים לבטל את העסקה בטענה שהמקרר היה בשימוש. עפ״י חוק, המקרר נחשב כמשומש ברגע שמחברים אותו לחשמל.

אבל אתם חיברתם אותו לחשמל, אתם הוצאתם אותו מהאריזה ואתם מתכחשים לעובדה שהוא תקול.

לא נתקלתי מעולם בהתנהלות בזויה כזו של עסק שמכבד את עצמו. הגשתי נגדכם תלונה ב״אמון הציבור״.
המוצר שנקנה בחנות
מקרר סמסונג rt46k6330sp