חוות דעת
הוספתי מוצרים במיוחד כדי לקבל את המשלוח תוך 3 ימי עסקים. במקרה של עסקה כמו שלי שנעשתה ביום חמישי, 3 ימי עסקים כולל את שישי-שבת אלא אם צוין אחרת (ולא צוין). כלומר, הייתי צריך לקבל את המוצרים עד ראשון בחצות, לפי חוק.
השירות שלהם נוראי- קודם כל לא עונים לטלפונים, גם במרווח של שעה.
גם הסמסים לא זכו למענה, רק אחרי שעה ורק בגלל שהמשכתי להציק.
שאלתי מתי יגיע המשלוח, והתשובה שקיבלתי היא "שני-שלישי". כאמור היה צריך להיות בראשון.
ביקשתי לקבל את כל פרטי העסקה למייל, וגם ציינתי שלא קיבלתי שום מייל מלכתחילה על אישור ההזמנה, אז בבקשה בוא נוודא שכתובת המייל שמוזנת נכונה.
לא התייחסו ורק התעקשו פעמיים שאקבל מייל "עד סוף היום" (זה כבר היה בסביבות שבע בערב), למרות מה שכתבתי.
עד עכשיו לא קיבלתי שום מייל, ושום התייחסות לווידוא כתובת המייל.
כמו-כן, היו מאוד לא אדיבים ולא נראה שעשו שום מאמץ שהמשלוח יגיע בהקדם, גם כשהבהרתי להם שהם עוברים על החוק.
כמובן שהפנו אותי לחברת השליחויות. חברת השליחויות שהם עובדים איתם (לפחות כרגע) היא KINGS DELIVERY.
גם שם לא היו מודעים למשמעות של 3 ימי עסקים לפי חוק, ענו בחוצפה, לא הודו בטעויות שלהם, ובסוף עוד העיזו לומר שהמשלוח יגיע "בערך בשלישי".
בקיצור, יחס נוראי, חוויית קנייה נוראית, הסחורה לא מסופקת בזמן- לא להתקרב.
תגובת החנות
משעשע שלקוח מזמין ביום חמישי בערב ומצפה לקבל את המשלוח ביום ראשון, במיוחד שמצויין במעמד ההזמנה אספקה תןך 3 ימי עבודה.
ספירת ימי עבודה בכל עסק ובכל חברת שליחויות לא כוללת שישי שבת, כמובן.
הלקוח,שהציף את המערכות שלנו בפניות, קיבל מענה ל-5 מיילים ול-9 פניות בווטסאפ ובנוסף קיבל קישור ישיר לחברת השליחויות, וגם להם הוא הצליח להציק ללא סיבה.
הלקוח קיבל את המשלוח ביום שני,לאחר 2 ימי עסקים, בדיוק ואפילו לפני הזמן הנקוב כמקסימום.
כפי שציין בתלונה,הלקוח טעה ברישום כתובת המייל שלו ובנוסף טעה שוב כשניסה להעביר כתובת מייל תקינה שגם היא היתה טעות - זאת הסיבה האמיתית מדוע לא קיבל עדכוני מייל.
לסיכום,תלונה מגוחכת,שיקרית ומתריסה - כל טענות הלקוח מופרחות ולא באות בקנה אחד עם נהלי סחר אלקטרוני בסיסיים.
אנחנו כמובן נמשיך לספק שירות מעולה לכלל לקוחותינו.