חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bradex רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית

Bradex
אתר אינטרנט:
בעלים:
sales@bradex.co.il
כתובת אימייל:
sales@bradex.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
4
חוות דעת בשנה האחרונה
68
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 68 חוות דעת על החנות Bradex

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
sharon.zagoory
שם:
sharon.zagoory
תאריך:
13/05/2024
דירוג:
הדירוג של sharon.zagoory: 1 מתוך 5
חוות דעת
גוררים אותי שלושה חודשים, כל פעם ממציאים סיפור אחר למה המוצר עדיין לא סופק. זמן האספקה היה אמור להיות שבוע.
המוצר שנקנה בחנות
כוננית כוורת
תגובת החנות
שלום שרון, עודכנת על כך שהמוצר לא במלאי וביקשת מרצונך להמתין לחידוש המלאי. לא ברור לא את רושמת שממציאים סיפורים הרי מלכתחילה הצענו לך לבטל את ההזמנה.
doradovdevani
שם:
doradovdevani
תאריך:
06/05/2024
דירוג:
הדירוג של doradovdevani: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שתי מיטות נוער וקיבלתי את המיטות ארוזות כי ביקשתי ללא התקנה. בממטה אחת היו חסרים חלקים ולכן מ3.4.24 ועד היום הבן שלי ישן על מזרון .החברה לא לוקחת אחריות ומשליכה זאת על החברת שליחויות שירות פשוט גרוע!!!
המוצר שנקנה בחנות
מיטה יחיד מרופדת אפורה
תגובת החנות
שלום, נשמח לקבל מס' הזמנה מאחר ופניות שאנו מקבלים מלקוחות נענות ומטופלות. אנחנו לא יודעים האם רכשת אצלנו או לא. נשמח למענה
yigalbo53
שם:
yigalbo53
תאריך:
13/03/2024
דירוג:
הדירוג של yigalbo53: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מזרון זוגי בתאריך 17/02/24 וקיבלתי רק היום. כמעט חודש עבר הבטיחו 14 ימי עסקים. לא עונים בטלפון בכלל ניסיתי עשרות פעמים. שרות גרוע ביותר מעולם לא נתקלתי בשרות גרוע וללא מענה טלפוני. רק במייל עונים.
המוצר שנקנה בחנות
מזרן זוגי 160 על 200 vigo organic
פרח
שם:
פרח
תאריך:
11/12/2023
דירוג:
הדירוג של פרח: 1 מתוך 5
חוות דעת
המוכר בחנות תל אביב נחמד, מסביר פנים ומנסה לעזור אבל לא תמיד נמצא שם או עונה לטלפון, שירות הלקוחות מזעזע לא עונים כלל לטלפון, לא חוזרים לפניות, היה איחור של מספר חודשים! בקבלת המוצר שהזמנתי אז בסוף החלפתי למשהו אחר ולא החזירו לי את ההפרש הכספי. עצתי: אל תקנו שם!
המוצר שנקנה בחנות
ספה נפתחת satis deluxe
תגובת החנות
ערב טוב פרח, צר לנו מאוד לשמוע. ההחזר בוצע מזמן. שוחחנו איתך ושלחנו את האישור של ביצוע ההחזר עבור הפרש במחיר של הספה. טענת בפנינו שלא ראית את ההחזר אך הוסבר כיוון שביצעת את ההזמנה בתשלומים,לעיתים חברת האשראי לא מורידה תשלום אחד מבין כל התשלומים ועוד נאמר כי את מוזמנת לאמת זאת ולבדוק עם חברת האשראי שלך ובמידה וישנה בעיה אנחנו כאן. אנחנו כאן לכל שאלה,יש לך את המייל שלנו ואת הטלפון ויש מענה תמיד לכל פניה שלך. בשורות טובות צוות BRADEX
sniroffer
שם:
sniroffer
תאריך:
04/04/2023
דירוג:
הדירוג של sniroffer: 1 מתוך 5
חוות דעת
לפני למעלה משבועיים רכשנו שידת לילה ושילמנו גם על הרכבתה. סיפקו לנו שידה ללא מגירה ולא ניתן לעשות בה כל שימוש. כמו כן, יש פגם השידה (קילוף). הפניות שלנו נענות באיחור ובהתחמקות ובתירוצים שונים מבלי לקחת אחריות. אנחנו ממליצים להתרחק מהם ולא לסמוך על התמונות היפות באינטרנט, מדובר במקסם שווא.
המוצר שנקנה בחנות
שידת לילה almaria
תגובת החנות
שלום רב, במידה ויש בעיה במוצר שהתקבל יש לנו שירות טכני-אפשר לצלם ולשלוח תמונה בצירוף מס' הזמנה כדי שנוכל לטפל 053-5731186 בשורות טובות צוות BRADEX
נוי
שם:
נוי
תאריך:
22/03/2023
דירוג:
הדירוג של נוי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנת ספה כולל הובלה והרכבה, והאספקה תאמה לשעות 9-12 בערה 1 נתבל טלפון מהמוביל שהוא מאחר בשעתייים.
לאחר שנאמר לו כי לא יהיה מי שיקבל את ההזמנה וכי הנני מצפה לתיאום מחדש ולפיצוי על יום העבודה שבוטל.
אמרו שבדקו ויחזרו אליי בהקדם. כמובן שלא טרחו ליצור קשר. ביום למחרת יצרתי קשר בעצמי, עם נציגה בשם דיאנה.
הנציגה טענה כי המוביל אמר שיאחר בחצי שעה, מה שאינו נכון. וציינה כי אין בכוונתם לפצות על יום העבודה שבוטל. הסברתי לה את חוק ההובלות שהורחב גם לאספקת טובין ב2019, היא התווכחה ואמרה שאינם מתכוונים לפצות על הזמן שעבר ויתאמו אספקה חדשה- מה שאומר לבטל יום עבודה נוסף. כאשר הסברתי לה שארצה לבחון את האפשרות של ביטול, היא אלה "אז לבטל?, התחלתי להסביר לה כי מדובר בשירות לא איכותי ובתגובה הטלפון נותק לי בפנים. שירות מתחת לכל ביקורת.
המוצר שנקנה בחנות
ספה פינתית נפתחת
ronen.levinshtein
שם:
ronen.levinshtein
תאריך:
19/10/2022
דירוג:
הדירוג של ronen.levinshtein: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו דרך האתר ספריה וארון שירות. בהרכבת הספריה התגלה שרוב החורים לא נקדחו כראוי והיה צורך לקדוח כדי שיהיה ניתן להרכיב. הארון שירות הגיע כביכול כמו ארונות להרכבה עצמית שקיימים בשוק, עם חוברת הוראות הרכבה וברגים מתאימים. אבל איכות חלק מחלקים פשוט נמוכה מזו שהורגלנו אליה, ההוראות לא היו מדויקות וזה גרם לקריסה של הארון ללא יכולת להרכיב אותו שוב.
כשפנינו לשירות הלקוחות של החברה, נתקלנו ביחס מחפיר והיינו צריכים לרדוף אחריהם במשך יומיים על מנת לקבל תשובה. הגדילו לעשות והתשובה שנתנו הייתה שזו אשמתנו ושלא ניתן לספק ארון אחר, לא בעלות מופחתת ובטח שלא בחינם. לא טרחו אפילו להקשיב לנו ולהבין מה הייתה הטעות בהוראות.
חבל שחברה שמפעילה אתר כזה אינה מתחשבת בלקוח ובחווית הקניה שלו. יש להם עוד הרבה מה ללמוד בכל הנוגע לשירות ואיכות.
אנחנו בטח שלא נרכוש שוב מוצרים דרך האתר הזה!
המוצר שנקנה בחנות
ספריה וארון שירות
תגובת החנות
שלום רונן, מבדיקה שערכנו המקרה שאתה מתאר לא מוכר לנו. נשמח מאוד אם תפנה אלינו באימייל sales@bradex.co.il או לווטסאפ שלנו בהודעה 053-5731186 בצירוף מס הזמנה ונשמח לבדוק ולסייע. כל טוב BRADEX
רותם
שם:
רותם
תאריך:
16/10/2022
דירוג:
הדירוג של רותם: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא ממליצה לקנות מהם, שירות לא טוב
רכשתי שולחן ומזנון ב-18.9.22 (לפני חגי תשרי)
בתקנון היה רשום שזמן האספקה מצוין ליד כל מוצר
שולחן - 7 ימי עסקים, שילמתי 50 ש"ח דמי משלוח
מזנון - 14 ימי עסקים, שילמתי 100 ש"ח דמי משלוח
התקשרתי לאחר 7 ימי עסקים ושאלתי איפה השולחן, הופתעו שאני מחכה לשולחן וענו שזה מובן מאליו שהמוצרים יגיעו ביחד
למרות שלא מצוין בתקנון שלהם שאם רוכשים מוצרים עם זמני אספקה שונים - מקבלים אותם ביחד עם התחייבות של זמן האספקה הארוך מבין השניים
בהתכתבות איתם במייל הציעו לי לפצל את ההזמנות ואמרו שזה יאריך את זמן האספקה של השולחן בשבוע-שבועיים,
רשמתי להם שישאירו אותם ביחד, שלא יפצלו, הרי מה הטעם לפצל אם זה מאריך את זה האספקה?
ביקשתי מנהל, אמרו שהוא יחזור אליי אחרי כיפור
התקשרתי אחרי כיפור, אמרו שאין להם בכלל מנהל ושהמשלוח נמצא אצל חברת שליחויות חיצונית
כמה ימים לאחר מכן בקשתי שוב מנהל, ואני מעדיין ממתינה לו
ב-14.10.22, יום שישי, הגיע שליח ומסר לי את המזנון
הוא לא התקשר לתאם איתי כפי שהם הבטיחו שיקרה, הוא פשוט הגיע
הוא לא ידע לומר איפה השולחן, הציג לי שרשום על השליחות שהוא צריך לספק מוצר 1 מתוך 1
אני עדיין מחכה שיענו לי, עדיין מחכה לפיצוי כפי שהם הבטיחו בתקנון שלהם (איחרנו-שילמנו), עדיין מחכה שמנהל יחזור אליי
וכמובן עדיין מחכה לשולחן שזמן האספקה שלו עבר מזמן.
תעשו לעצמכם טובה, למען הבריאות שלכם, אל תזמינו מהם
כן יאמר לזכותם שהנציגות בטלפון חמודות ממש, אבל הן לא כל כך סייעו לי בפועל, רק היה נחמד לדבר איתן
ואל תשלחו מייל, התשובות שמתקבלות שם מנוסחות בטון מגעיל ולא שירותי בכלל
עדיף לחפש חברה אחרת לקנות ממנה רהיטים.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן סלון LENNY עם מדף, מזנון טלוויזיה PORTO מודרני מגוון צבעים רוחב
תגובת החנות
שלום רותם, מבדיקה שערכנו אני רואה שקיבלת שיחה מאחראית בו הוסבר כי ביצעת הזמנה עם זמן אספקה של 14 ימי עסקים. המוצרים סופקו בנפרד מאחר ומדובר במשלוחים נפרדים שיוצאים ממחסנים שונים. בעקבות אי ההבנה שנוצרה ועל מנת שתהיה לך הרגשה טובה וגם לנו הוחלט לזכות אותך ב 10% מגובה עלות המוצרים. הזיכוי בוצע ואישרת לנו שהכל סופק לשביעות רצונך. נשמח לראותך שוב בעתיד.
nachoxbaldi
שם:
nachoxbaldi
תאריך:
20/09/2022
דירוג:
הדירוג של nachoxbaldi: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ספפה, הגיע אליי במצב לא טוב עם מכות. שילמתי על הובלה והרכבה והגיע חצי מורכב. לא עונים לטלפונים אף פעם. אמרו שיחליפו לי בהקדם, אחרי שענו לי בוואטסאפ במחלקה הטכנית וזה לאחר ששלחתי במייל ואמרו לי לשלוח להם תמונות בוואטסאפ. עבר כמעט שבועיים ועדיין לא דיברו איתי ולא עונים כדי לדעת מה קורה עם זה.
המוצר שנקנה בחנות
ספת נוער sagan
תגובת החנות
שלום רב, נשמח אם תפני אלינו עם פרטי הזמנה על מנת שנוכל לבדוק את פנייתך. אפשר לפנות בווטסאפ שלנו או במייל sales@bradex.co.il יום נעים
Lina
שם:
Lina
תאריך:
30/05/2022
דירוג:
הדירוג של Lina: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מיטה דו קומתית ושני מזרנים תואמים למיטה אמרו לי שזה במלאי ושמספקים לי את זה תוך 14 יום
מה שקרה שקיבלתי את ההזמנה אחרי 21 יום בכלל הזמנה חסרה קיבלתי רק את המיטה ומזרן אחד
השליח אמר לי ששכחו להביא לו את זה ושסיפקו את זה בדואר
ניסיתי להתקשר אין בכלל מענה בשירות לקוחות שלהם שלחתי מאיילים אמרו לי שיספקו את זה תוך כמה ימים עד עכשיו עברו 14 יום וזה בכלל לא סופק ו שביקשתי החזר כספי אמרו לי שיזכו אותי ב 100 שקל ואני שילמתי 229 שקל על המזרן
עובדים עלינו בעיניים לא לקנות מהם בכלללללללל
אני לא הולכת לוותר להם
המוצר שנקנה בחנות
מזרן premium
תגובת החנות
שלום לינה, צר לנו על הרגשתך,עודכנת בחוסר במזרן אחד ונאמר כי יסופק לך תוך כמה ימים,לאחר מכן פנית אלינו בבקשה לביטול המזרן. ביטלנו את המשלוח ונאמר שתקבלי החזר בדיוק לפי מה ששולם. יצרנו איתך קשר לבדיקת פרטי האשראי לזיכוי,ביקשת שנשלח לך בכל זאת את המזרן. הוצאנו משלוח חדש ואת צפויה לקבלו בשבוע הבא כפי שנמסר לך. בכל פניה שלך קיבלת מענה,באימיילים וגם טלפונית צוות BRADEX