חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Garox ריהוט

Garox
אתר אינטרנט:
בעלים:
לא צויין
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
3
חוות דעת בשנה האחרונה
141
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 141 חוות דעת על החנות Garox

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
naaman.hila
שם:
naaman.hila
תאריך:
10/12/2023
דירוג:
הדירוג של naaman.hila: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות גרוע,חבל שלא קראתי את החוות דעת לפני שרכשתי דרכם!
הזמנו מיטת קומותיים הגיעה עם חלקים לא נכונים וחלקים חסרים.
בחור בשם יניב אמר לי בטלפון שאני יכולה לבוא בעצמי למחסנים שלהם שוב (שפתוחים רק עד 16) לקחת את החלקים החסרים ,או לחכות עד 14 יום לקבלת החלקים הביתה.וחויבתי בהובלה של החסרים הפגומים!
ששאלתי אם אפשר לדבר עם שירות לקוחות כי זו פאשלה שלהם ואני צריכה את המיטה דחוף, אמר לי שאין שירות לקוחות והוא העובד היחיד....
המוצר שנקנה בחנות
מיטת קומותים
תגובת החנות
הילה שלום, אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל. חב' גארוקס הינה יבואנית של ריהוט לבית, ומשכך המוצר מגיע כשהוא ארוז על כל הפרזול המתאים. מאחר שההזמנה שעשית הינה באיסוף עצמי, היה עליכם לאסוף הפרזול ממרלוג החברה. לפנים משורת הדין הציע לכם יניב לשלוח את החלקים החסרים לטענתכם אליכם ישירות, על חשבוננו, בפרק זמן סביר. לפי רישומנו, לא !!! חוייבתם על הובלת החלקים החסרים. אשמח באם תעבירי אלי בחוזר את הוכחת התשלום ואדאג לזכותך מיידית על סכום ההובלה ששלומה לטענתך. נשמח לעמוד לרשותך שוב !!
anna25hai
שם:
anna25hai
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
הדירוג של anna25hai: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות!!!
רכשתי ב13.11 כוננית למטבח ולא קיבלתי אותה.
התשובות שקיבלתי מהם : "אין לי מושג מה קורה עם ההזמנה", "אני לא יודעת מה להגיד לך".
כל שבוע נאמר לי שיגיע ונכון להיום אין שום דבר.
כתוב באתר 7 ימי אספקה אבל אנחנו כבר כפול מיזה והתשובות שהן נותנים פשוט הזויות.
אחרי שנמאס לי לשמוע כל יום שמחר ההזמנה מגיעה והיא לא מגיעה,ביקשתי זיכוי.

המוצר שנקנה בחנות
כוננית למטבח
תגובת החנות
אנה שלום, אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל. יחד עם זאת אנו נמצאים בתקופת מלחמה בה חלק מעובדינו נמצאים במילואים ולכן ישנם עיכובים (מובנים, אני מקווה) בחלק מהאספקות. צר לנו שבחרת לבטל את ההזמנה ולהנות ממוצר איכותי ומחיר אטרקטיבי מאוד. מקווים שנפגש שוב ונעמוד בצפיותיך לרמת שירות טובה יותר !!
anna25hai
שם:
anna25hai
תאריך:
07/12/2023
דירוג:
הדירוג של anna25hai: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא לקנות!!!
רכשתי ב13.11 כוננית למטבח ולא קיבלתי אותה.
התשובות שקיבלתי מהם : "אין לי מושג מה קורה עם ההזמנה", "אני לא יודעת מה להגיד לך".
כל שבוע נאמר לי שיגיע ונכון להיום אין שום דבר.
כתוב באתר 7 ימי אספקה אבל אנחנו כבר כפול מיזה והתשובות שהן נותנים פשוט הזויות.
המוצר שנקנה בחנות
כוננית למטבח
תגובת החנות
אנה שלום, אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל. יחד עם זאת אנו נמצאים בתקופת מלחמה בה חלק מעובדינו נמצאים במילואים ולכן ישנם עיכובים (מובנים, אני מקווה) בחלק מהאספקות. צר לנו שבחרת לבטל את ההזמנה ולהנות ממוצר איכותי ומחיר אטרקטיבי מאוד. מקווים שנפגש שוב ונעמוד בצפיותיך לרמת שירות טובה יותר !!
shaharsudri92
שם:
shaharsudri92
תאריך:
30/09/2023
דירוג:
הדירוג של shaharsudri92: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי שולחן סלון לאיסוף עצמי לפני כמעט שלושה שבועות. לא קיבלתי אישור קנייה במייל, לא קיבלתי הודעה שהוא מוכן, כלום. שילמת- כאן נגמרה המחויבות שלנו כלפיך. מנסה ליצור איתם קשר ולא עונים בטלפון. בוואצאפ הודעות לקוניות ומתעלמות. כששאלתי מה עם השולחן לאחר שבועיים, קיבלתי תשובה 'מחסן ביבנה'. כשאמרתי שהזמנתי מחנות בפתח תקווה ולא מיבנה, ושזה לא כתוב באף מקום שהאיסוף עצמי משם, נותרתי ללא מענה, התעלמות מוחלטת כבר מספר ימים. גם כששאלתי על שעות הפתיחה של המקום, נותרתי ללא מענה.
נכון לעכשיו אני לא יודעת אם לפנות יום ולנסוע ליבנה כי מי בכלל אמר שהמקום אכן יהיה פתוח? שהשולחן אכן שם? שמישהו יכיר בהזמנה שלי? איך אפשר לסמוך על חברה כזו? פשוט מחפיר, לא אקנה משם שוב ואמליץ לכל חבריי להתרחק כמו מאש
המוצר שנקנה בחנות
שולחן סלון פרינדס (עודפים)
תגובת החנות
שחר שלום, אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל. קבלנו את התייחסותך ביחס לרמת התגובה שלנו ואנו נפעל לשפרה. יחד עם זאת, באתר של גארוקס נאמר מפורשות כי האיסוף הינו ממרלוג החברה שנמצא ביבנה. רק אולם התצוגה נמצא בפתח תקווה. מעבר לכך, על פי רישומנו אספת את המוצר יומיים לאחר כתיבת חוו"ד על ידך, כך שאני משוכנע שכל ההתלבטויות שתארת בתלונה התפוגגו. ומן הראוי היה לתקן את חוו"ד בהתאם. בכל מקרה אנו שמחים שרכשת את המוצר בגארוקס עיצובים ומקווים שנהנה מהמוצר, ומבטיחים ללמוד לחוו"ד שהעלת. נשמח לראותך שוב !
שירז1
שם:
שירז1
תאריך:
27/09/2023
דירוג:
הדירוג של שירז1: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי ספה שהגיעה באיכות מעולה
שירות מעולה מובילים אדיבים ונחמדים מאוד
מאוד מאוד מרוצה מהשירות
המוצר שנקנה בחנות
ספה
Tomweiss
שם:
Tomweiss
תאריך:
05/09/2023
דירוג:
הדירוג של Tomweiss: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי שולחן לסלון.קיבלתח מוצר באיכות נמוכה מאוד. רגל אחת של השולחן הייתה סדוקה, 2 רגליים של השולחן לא התאימו לתושבת ההרכבה ואחד המדפים לא היה באותו צבע כמו שאר השולחן.
אחרי כל זה, הם סירבו לבוא לקחת את השולחן ולהחליף אותו החדש, ביקשו ממני להגיע למפעל שלהם להחליף וטענו שהם לא יכולים לקחת אחריות על מה שיוצא להם מהמפעל.

מקום בזיון עם שירות איום.
המוצר שנקנה בחנות
שולחן לסלון דגם Friends
תגובת החנות
תום שלום, אנו מצטערים על חווית הקניה אותה חווית. גארוקס בהנהלה חדשה שמה לנגד עיניה לשפר משמעותית את רמת השירות וחווית הקנייה של לקוחותיה, ומשקיעה משאבים רבים כדי להגיע לאותו שיפור מיוחל. יחד עם זאת אנו לא מאתרים את שמך כלקוח בחברתנו, נשמח באם תפנה אלינו למתן פרטים נוספים כדי שנוכל לחקור וללמוד מהחוויה שעברת.
אסף אהרוני
שם:
אסף אהרוני
תאריך:
30/06/2023
דירוג:
הדירוג של אסף אהרוני: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי פינת אוכל מסוג ניקול והגיעה ללא ברגים וללא הוראות הרכבה,כמו כן כסא אחד מתנדנד.
המוצר שנקנה בחנות
פינת אוכל
Rili
שם:
Rili
תאריך:
20/06/2023
דירוג:
הדירוג של Rili: 1 מתוך 5
חוות דעת
זוועה של שירות. המוצר שרכשתי אמור היה להגיע. עד תאריך
14/06/2023. לא הגיעו, אי אפשר להשיגם טלפונית. הזהרו
המוצר שנקנה בחנות
שולחן מעצבים מודרני לסלון Antonio GAROX
Dana
שם:
Dana
תאריך:
25/01/2023
דירוג:
הדירוג של Dana: 1 מתוך 5
חוות דעת
נורא.
כבר פעמיים הזמנתי את אותה פינת האוכל מתחילת נובמבר ובכל פעם כשמגיע התאריך האחרון להגעה הם לא מעדכנים אם יש עיכוב, אני מתקשרת אליהם ואומרים באפתיות מוחלטת שאין אצלהם במלאי. שוב. מושכים ומושכים.. חווית קנייה ושירות מזעזעת, אל תתקרבו..
המוצר שנקנה בחנות
פינת אוכל מדגם ניקול
Liz
שם:
Liz
תאריך:
21/12/2022
דירוג:
הדירוג של Liz: 1 מתוך 5
חוות דעת
אסור להתקרב מחכה כמעט חודש לשולחן וכיסאות,תאמו משלוח ולא הגיעו ,אין עם מי לדבר לא להתקרב
המוצר שנקנה בחנות
שולחן