חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Yahalom11 ריהוט לבית, ארונות, ריהוט גן

Yahalom11
אתר אינטרנט:
בעלים:
mail@4545.co.il
כתובת אימייל:
mail@4545.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
42
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 42 חוות דעת על החנות Yahalom11

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
mario.l
שם:
mario.l
תאריך:
28/09/2023
דירוג:
הדירוג של mario.l: 1 מתוך 5
חוות דעת
לפני שבוע הזמנתי באתר של "יהלום" שמשיה רגל צד 3X3.
תאום מסירת המוצר היתה מאד בעיתית ולא מתחשבת. בנוסף, כשפתחתי את המוצר, התברר לי שהוא מאד קשה להרכבה, דבר שלא היה כתוב בתאור המוצר.
גם "יהלום" לא יידעו, שמדובר במוצר קשה להרכבה.
כשבקשתי שירכיבו אותו, התנערו מכל אחריות בענין. השיחה עמם היתה לא נעימה, ולא הוצעה לי עזרה. אני מאד ממליץ שלא לקנות בחנות זו.
המוצר שנקנה בחנות
שמשיה רגל צד 3x3 מ' דגם AROM
תגובת החנות
שלום רב. הלקוח הזמין שמשיה וקיבל אותה הרבה לפני זמן ההספקה שמופיע. הלקוח בהזמנה לא ביקש הרכבה ושילם רק על משלוח. התלונה לא ברורה? ברור שאם היה מבקש בהזמנה היינו דואגים גם להרכבה בתשלום כמובן. לכן התלונה לא ברורה.
yogbahar
שם:
yogbahar
תאריך:
31/08/2023
דירוג:
הדירוג של yogbahar: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי תיק טיולים 60 ליטר. שאלתי בחנות האם היו בעיות עם התיק, אמרו שלא.
באמצע השימוש השני שלי בתיק רוכסן אחד נשבר לי פשוט ביד, השני יצא מהמקום. מה שנקרא זול עולה יותר.
שתי הסתייגויות: 1. התיק באמת זול. עלה לי 109. אבל לא שווה את ההתעסקות וזה 109 שח שהלך לפח.
2. אין אחריות על התיק. הם הציעו לי החזר של 50% או מוצר חדש ב50%. כמובן שאני לא מתקרב לחנות הזאת שוב אז סרבתי
המוצר שנקנה בחנות
תיק טיולים מקצועי 60 ליטר לכל מטרה
אפי
שם:
אפי
תאריך:
15/03/2023
דירוג:
הדירוג של אפי: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי ליהלום דרך חיפוש כסא אורטופדי ברשת ולאחר שיחה קצרה עם הבעלים, בצלאל שהיה גם נעים מאוד בטלפון, הומלץ לי על כסא למחשב שאותו גם רכשתי. השירות היה מהיר ומקצועי וכך גם המשלוח תוך יומיים קבלתי את הכסא במשלוח לאילת. חווית קניה מצוינת ונעימה.
המוצר שנקנה בחנות
כסא מחשב
Daniel
שם:
Daniel
תאריך:
08/11/2020
דירוג:
הדירוג של Daniel: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק כמו מאש!!! קנינו ארונית לאמבטיה, הגיעה עם ברגים לא נכונים, אחרי ויכוחים רבים הסכימו להביא לנו את הברגים הנכונים, היינו צריכים לנסוע במיוחד לקחת אותם. בסוף התברר לנו שגם הידית החדשה לא מתאימה בכלל ולא זאת שמגיעה עם הארון. שוב היינו צריכים להתווכח בשביל לסכם שהם יזמינו ידית וישלחו לנו עד כשבוע. לא צריך לציין שידית לא הגיעה אחרי שבוע. קיבלתי מהם צעקות, אם להיות מדוייקת ממשה שמנהל את העסק שיודע שאני בהריון. כל ההתנהלות מולו בזיונית, סינונים, מריחות ושקרים.
המוצר שנקנה בחנות
7200
Customer
שם:
Customer
תאריך:
09/09/2020
דירוג:
הדירוג של Customer: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי ארון 1 דלת דגם 2700
לאחר שהגעתי לאסוף בעצמי , הגעתי הבייתה וגיליתי שחסרים ברגים וכנראה שהברגים שהביאו לי שייכים לארון אחר.
יצרתי איתם קשר , אמרו לי לבוא לחנות וכשהגעתי עם הברגים שהביאו לי אמרו לי שזה הברגים ושאם אני לא מצליח להרכיב לבד אז אני מוזמן לשלם להם 150 שקל על הרכבה.
חזרתי הבייתה שלחתי להם תמונות של הארון, ושהברגים שהם נתנו בכלל לא מתאימים רק אז בחלטורה הם הוציאו לי את הרגים הנכונים וגם עליהם ראו שזה ממקבץ שונה שהם הוציאו כנראה מהמחסן או משהו. ואז הם קראו לי שוב לחנות לקחת את הברגים והמנעולים שלהם.
הגעתי לשלב של הרכבת הידית, כאן שוב פעם הידית אינה מתאימה החורים בכלל לא בגודל הנכון הידית קטנה בהרבה מהחורים שבדלת ובכלל לא דומה למה שיש בתמונה של הארון ושלא נדבר על ההסבר הרכבה של הארון. יצרתי איתם קשר
הם הציעו שאני אשלח להם מדידה של החורים בארון והם ימציאו לי ידית.
פה הספיק לי אמרתי להם שלא יכול להיות שעל כל טעות שהם עושים אני צריך לעשות שעה נסיעה... ומה עם הצירים של הדלת לא נכונים ומה עם הרגליות.
פה דרשתי שיביאו לי את החלקים הנכונים ולא יתקנו לי בחלטורה' או שיקחו את הארון בחזרה.
הם סירבו.
כרגע אין שירות מהם אין מענה ואין יכולת
שירות ברמת החוצפה הכי גבוהה שיש, חושבים שעובדים אצליהם ולא להיפך.
המוצר שנקנה בחנות
ארון 1 דלת דגם 2700
תגובת החנות
לצערי המידע שנכתב כאן מסולף. הלקוח אסף ארון במחסנינו והוא לא הסתדר עם ההרכבה למרות שהיא פשוטה. למרות הכל אנחנו מזמינים אותו אלינו להרכבת הארון ללא עלות. הצענו לו להביא את הארון ונרכיב אצלנו ללא חיוב למרות שהרכבת ארון עולה 120 שקל. לצערנו והוא סירב. הוא דרש שנגיע אליו להרכבה ללא עלות. הלקוח אסף ארון במחסנינו והוא לא הסתדר עם ההרכבה למרות שהיא פשוטה. והחלקים שלטענתו היו חסרים התברר לאחר בדיקה יחד איתו שלא היו חסרים ובכל זאת נתנו לו עוד סט חינם כולל ידית נוספת. למרות זאת הוא לא הצליח להרכיב את הארון למרות הרכבה פשוטה.
forhas
שם:
forhas
תאריך:
16/11/2019
דירוג:
הדירוג של forhas: 5 מתוך 5
חוות דעת
מקום מאוד שירותי, יצרו קשר מיד לאחר הרכישה לוודא את פרטי המשלוח. המשלוח יצא מיידית והגיע תוך ימים ספורים.
יש מענה טלפוני אנושי מהיר ואדיב.
המוצר שנקנה בחנות
מחסן כתר פקטור 3*6
Avi
שם:
Avi
תאריך:
27/10/2018
דירוג:
הדירוג של Avi: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מברגה של SUZUKI ENERGY עם סוללה 20V
בפרסום באתר היה רשום שמסופקת עם 2 סוללות ליתיום.
בפועל סופקה רק סוללה אחת, כאשר פניתי לברר טענו שזו טעות באתר שלהם ודרשו עוד למעלה ממאה ש"ח עבור הסוללה !!!
כאשר אמרתי שאם יש להם טעות זו אחריות שלהם התנפלו עלי בטלפון שאני גזלן והזמינו אותי לתבוע אותם בבית משפט.
יחס ושרות מחפיר ללקוח.
המוצר שנקנה בחנות
מברגה של SUZUKI ENERGY עם סוללה 20V
תגובת החנות
הלקוח הזמין את המוצר הבא: https://4545.co.il/product.php?Id=4772 המוצר נאסף על ידי הלקוח מהעסק והלקוח ראה בדיוק את המוצר ובדק אותו. וקיבל בדיוק את המוצר שהזמין. והתשלום הוא 320 שקל כפי שכתוב וזה מה שהוא שילם. ניתן לבצע רכישה של בטריה נוספת במחיר של 100 שקל.
oscar
שם:
oscar
תאריך:
19/08/2017
דירוג:
הדירוג של oscar: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מאוורר ללא להבים שראיתי בברלין, אבל רגע לפני הקניה שם בדקתי בזאפ וראיתי שבישראל אני יכול לקבל מחיר קצת יותר זול, אצל "יהלום", וזה יחסוך לי להיסחב עם פריט גדול במזוודה.
מיד עשיתי הזמנה דרך האינטרנט עם איסוף עצמי, חזרתי לארץ כעבור כמה ימים והמוצר כבר חיכה לי בחנות בפתח תקוה.
המוצר שנקנה בחנות
מאוורר ללא להבים דייסון
efi
שם:
efi
תאריך:
17/07/2016
דירוג:
הדירוג של efi: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מהם צידנית דרך הטלפון ב158 ש"ח. בטלפון הבטיחה לי המוכרת שהצידנית תגיע לכתובת שמסרתי לה. אחרי שלושה שבועות שהצידנית לא הגיעה, התקשרתי לחנות ואז נאמר לי שהצידנית הגיעה לכתובת אחרת בכלל! ביררתי באותה כתובת (שם היה מעין קיוסק) ונאמר לי שם שהצידנית חזרה לחנות! דיברתי איתם שוב, והמנהל חנות שבחוצפתו סירב להזדהות, התנער לחלוטין מהמקרה וציין שזו בעיה שלי! בלי להציע פיתרון ובלי מינימום של שירותיות! פשוט בושה וחרפה של שירות ויחס!
המוצר שנקנה בחנות
צידנית צידנית רכה מתקפלת 18 ליטר מודן
ענת
שם:
ענת
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
הדירוג של ענת: 2 מתוך 5
חוות דעת
לבצע את ההזמנה לא היה קשה במיוחד והבטיחו לי שהמשלוח יהיה לפני החג למרות שלא יעברו 7 ימי עסקים עד אז.
שאלתי אם יש טעם באיסוף עצמי או שאני יכולה להיות בטוחה. אמרו בביטחון שאין בעיה, יגיע.
בערב החג כמובן לא הגיע וכשביקשתי לבטל את ההזמנה (כדי לנסות לקנות מתנה אחרת לחג ולא להופיע בידיים ריקות אצל המארחים) - נתקלתי חוסר רצון לעזור, ובתגובת "זה מה יש" ותקלות קורות ולא ניתן לבטל למרות שלא עברו 14 יום מהקנייה. התגובה הייתה לא נעימה , והטונים עלו.
המוצר שנקנה בחנות
סט גינה שולחן עגול כולל 2 כסאות קוד הפריט: 5093.