חוות דעת
קניתי את המוצר: Samsung galaxy S20 Ultra 5G, ואכן הגיעה קופסה ארוזה עם ניילון, שעל גבה מצוין שמו של טלפון זה.
לאחר פתיחתו, נוכחתי לדעת כי זה לא באמת הטלפון שהזמנתי, אלא טלפון אחר, שאינו תומך ברשת 5G המתקדמת. הדבר עורר בי תדהמה רבה, היות והאריזה הייתה סגורה לחלוטין, ללא שום סימנים לכך שמישהו פתח אותה, והחליף את תכולתה.
פניתי לחנות המדוברת, ומכיוון שלא יכולתי להחזיר את הטלפון הנ"ל, היות ואז, אשאר ללא טלפון חלופי, מכיוון שהישן התקלקל לחלוטין.
הוצע לי כפיצוי, מטען מהיר ומקורי של הטלפון. המוכר אף שלח לי תמונה של ראש המטען שהוא מתעתד לשלוח. בפועל, הגיע רק חצי מטען, ללא קופסתו המקורית! לאחר פניה נוספת לחנות, המוכר צחק ואמר כי זה מה שנהוג, ואם ברצוני להלין על כך, עליי לפנות ליצרן בעצמי, ולהפנות אליו את התלונה.
מסקנות מהאירוע:
א. כשפותחים את הטלפון, לשים לב כי מה שהתקבל, זהה למה שנקנה.
ב. במידה ויש שוני בין הסחורה שנקנתה, לבין מה שהגיע בפועל, לא לעשות שום שימוש בטלפון, ולהחזירו לחנות, תוך התעקשות שדמי ההחזר יוטלו על החנות.
ג. להקפיד לקבל בנוסף לטלפון הנכון, פיצוי הולם.
תגובת החנות
אכן רכשת S20 ULTRA 5G ובטעות שלחו לך S20 ULTRA 4G
הצענו לך להזדכות על המכשיר זיכוי מלא או להחליף ל 5G או פיצוי למרות שהשתמשת בו . (לידיעה המכשירים זהים לחלוטין ההבדל זה 4G או 5G וקל לטעות בניהם.)
החלטת שאתה מעדיף פיצוי כלשהו הצענו ראש מטען שזה רק הראש ושלחנו תמונה של המטען לפי דרישתך .בתמונה רואים שהמטען ללא כבל.
לאחר שאישרת שנשלח את המטען שלחנו אותו על חשבוננו וקיבלת אותו .
התקשרת לבדוק למה אין כבל . הסברנו שהמטענים מגיעים ללא כבל .
ובזה הסתיימה השיחה . לידיעה המטענים אצלנו לא מגיעים בקופסאות אלה באריזת שקית בדיוק לפי התמונה שקיבלת ולכן לא קיבלת קופסה והחצי מטען הכוונה שלך שאין כבל אבל יש ראש מטען ככה זה מגיע .
שלחת חוות דעת שלילית למרות שהוצע לך זיכוי מלא או החלפת מכשיר או פיצוי . נכון זו טעות שלנו. .
(למרות שלא ראינו את המכשיר וקיבלנו את מה שאמרת בטלפון לגבי ההבדל במכשירים )
גם אנחנו טועים החשוב הוא לנסות לתקן את התקלה ולהיות הוגן .
ו