חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

R-K מכונות תפירה, מגהצים

R-K
אתר אינטרנט:
בעלים:
info@r-k.co.il
כתובת אימייל:
info@r-k.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(1 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
2
חוות דעת בשנה האחרונה
13
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 13 חוות דעת על החנות R-K

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
zeraviv000
שם:
zeraviv000
תאריך:
29/11/2023
דירוג:
הדירוג של zeraviv000: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק כמו מאש!!!! עובדים שמאיימים עלייך בטלפון, שירות נוראי מכונות תקולות והם לא מוכנים לשאת באחריות של התיקון!
המוצר שנקנה בחנות
Jack F4
תגובת החנות
הלקוחה ניסתה לתפור אפודים לצבא. עבודה שלא מתאימה לסוג המכונה שנרכשה. הלקוחה לא "אהבה" את העובדה הזו והתחילה להתלהם ולנבל את פיה תוך כדי איומים כי תשמיץ אותנו ברשתות וזה מה שעושה ולא בצדק. אנחנו חברה שנוסדה בשנת 1934ובעלת מוניטין רב שנים עם מאות אלפי לקוחות מרוצים. צר לנו שהלקוחה בחרה בדרך זו לנסות ולפגוע בשמינו הטוב.
nehama674
שם:
nehama674
תאריך:
07/08/2023
דירוג:
הדירוג של nehama674: 1 מתוך 5
חוות דעת
מצאתי את המוצר באתר כללי ובזאפ
ראיתי מחר כולל משלוח
כשפניתי לחנות ענו לי שאני חייבת לשלם דמי משלוח בנוסף
לא חושבת שזה ראוי בחנות כזאת מכובדת
המוצר שנקנה בחנות
שולחן גיהוץ מקצועי תוצרת איטליה
תגובת החנות
הפרסום בזאפ נוצר כתוצאה מטעות אצל מנהל האתר ועל כך הועברה פנייה לתיקון הטעות כבר בתאריך 6/8. באתר שלנו ו דף המוצר לפני הרכישה מצוין בפירוש שדמי המשלוח הם 49 ש"ח. הלקוחה ביצעה את העסקה טלפונית לאחר שנאמר לה שיש לשלם על דמי המשלוח ועל כך נתנה את הסכמתה. לכן לא ברור לנו מהות התלונה.
amossar
שם:
amossar
תאריך:
14/07/2021
דירוג:
הדירוג של amossar: 1 מתוך 5
חוות דעת
יחס משפיל ומעליב
לא מוכנים להחלפה לדגם אחר תמורת תשלום
חזרנו בבושת פנים פעם שניה וללא תוחלת
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה זינגר 3205
תגובת החנות
הלקוחה הגיעה לחנותינו לאחר 7 חודשים מאז שנרכשה בטענה שהמכונה לא תקינה. המכונה נבדקה על המקום ונמצאה תקינה לחלוטין והבעיה נובעת משימוש לא נכון. הצענו ללקוחה לקבל הדרכה נוספת, אך היא סרבה, לקחה את המכונה ויצאה בכעס. צר לנו שמתוך תסכול בחרה להשמיץ אותנו ולייחס לנו "יחס משפיל ומעליב" לאחר שנהגנו בה באדיבות רבה. אנו נמשיך להעניק לכל לקוחותינו יחס אדיב ומקצועי כפי שאנו נוהגים כבר 87 שנים!
barmazuzebay
שם:
barmazuzebay
תאריך:
06/11/2020
דירוג:
הדירוג של barmazuzebay: 1 מתוך 5
חוות דעת

,חוויתי שירות מאוד לא נעים בלשון המעטה!!
כתב באתר דברים שלא יכול היה לקיים במציאות וכשפניתי לסיוע התייחס אלי בצורה מאוס מתנשאת ולא נעימה. מלחיץ לחזור. התעודת אחריות לא שווה כלום אם לא נעים לשוחח עם המוכר. אחכ כתבתי חוחת דעת בגוגל ואיים עלי שיתבע אותי על הוצאת דיבה למרות שכתבתי דברים מדויקים ויש ליצילומי מסך שמוכיחין...
המוצר שנקנה בחנות
KD144s brother
תגובת החנות
הלקוחה הזו שמה לנגד עינה לתקוף אותנו בכל פלטפורמה. היא רכשה את המכונה בתקופת הסגר ואספה את המכונה מפתח חנותינו. מיותר לציין כי בתקופה זו הקנייה הייתה טכנית ולא אישית כפי שאנו נוהגים בימים רגילים. אנחנו נמצאים בהכנת כתב אישום נגד הלקוחה שמכפישה אותנו ללא ביסוס כדי שגם היא תבין שמי שמייצר שיימינג ללא ביסוס לא ייצא נקי.
מאיר אפרתי
שם:
מאיר אפרתי
תאריך:
29/01/2017
דירוג:
הדירוג של מאיר אפרתי: 1 מתוך 5
חוות דעת
המוכר היה אדיב במיוחד ועזר לי לבחור את מכונת התפירה המתאימה ביותר מתוך ידע נרחב. המכונה נרכשה ב 1790 ש"ח אך בבדיקה ברשת לאחר הקנייה התברר שמכונה כזו באירופה המתאימה לחשמל בארץ עולה 161 עד 179 יורו שזה כ 800 ש"ח. למרות העובדה שמקבלים 5 שנות אחריות מתקשה להבין את הפער העצום נ.ב. ישנה חנות נוספת באתר בשם sewing שמציעה את המכונה במחיר זהה אך לפי כתובתה נראה שמדובר באותה חנות.. בשיחה טלפונית המוכר הסכים לביטול העיסקה תמורת קנס של 150 ש"ח ושאר הסכום בזיכוי בלבד למרות שחלפו רק יומיים מתאריך הקנייה.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה xn2500
תגובת החנות
חברתנו שנוסדה בשנת 1934 נחשבת ליבואנית הגדולה בישראל למכונות תפירה ופועלת כחוק גם בנושאי החזרת מוצר. באופן גורף אנו מאפשרים החזרת מוצר כחוק תוך 14 ימים מיום הקניה בניכוי 5% או 100 ש"ח הנמוך בין שניהם כאשר המוצר מוחזר שלם ובאריזתו המקורית. נכון לכתיבת תגובתנו זו, הלקוח טרם פנה אלינו להחזרת המוצר. אנו לא מכירים בהפרשי מחירים כפי שטוען הלקוח שכנראה גם לא לקח בחשבון את הוצאות היבוא ושיעור המע"מ בסך 17%. אנו מעניקים 5 שנות אחריות מלאות ובנוסף מציעים מרכז הדרכה מאויש כל יום ע"י מדריכות משעה 08:00 ועד השעה 18:30 ללא תשלום.
שי
שם:
שי
תאריך:
03/01/2017
דירוג:
הדירוג של שי: 5 מתוך 5
חוות דעת
תהליך ההזמנה נח ואדיב מאוד

קבלת הסחורה בזמן ובשירות מעולים ונעימים

בנוסף היה גם הסבר בבית מפורט ועינייני ומפנק.

אין מה לחפש שירות יותר טוב-תודה רבה
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה 1010
einav
שם:
einav
תאריך:
26/04/2016
דירוג:
הדירוג של einav: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב, אמין מאוד ומקצועי ברמה גבוהה מאוד.
חוויית קניה מעולה !!
ממליצה בחום לבצע רכישות בחנות הזו
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה NV950
hilao
שם:
hilao
תאריך:
31/01/2016
דירוג:
הדירוג של hilao: 5 מתוך 5
חוות דעת
נכנסתי לחנות בכדי לרכוש מכונה מתקדמת לתפירה. השירות היה אדיב חם ומקצועי.
התאימו לי מכונה שתענה בדיוק לצרכי השימוש שלי.
רם, הבעלים של החנות, אדם מקסים ומקצוען אמיתי.
קיבלתי שירות מעולה והמחיר היה הוגן.
בנוסף, קיבלתי הדרכה במקום על המכונה לפני וגם אחרי הרכישה.
מבחינתי, מצאתי את החנות שלי לכל נושאי התפירה :)
אשמח מאוד לחזור ולקנות בחנות
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה 4120
ma
שם:
ma
תאריך:
08/08/2015
דירוג:
הדירוג של ma: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מכונת תפירה באינטרנט בערב, למחרת בבוקר כבר התקשרו לתאם את המשלוח ובערך 12 ש' משעת ההזמנה כבר קיבלתי את המכונה! הייתי מופתעת מהשירות המהיר. בנוסף השירות שקיבלנו הן מרם קרינסקי בטלפון והן מהשליח היה אדיב, יעיל וענייני.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת תפירה 3321
Dennis
שם:
Dennis
תאריך:
24/02/2015
דירוג:
הדירוג של Dennis: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מקרר מיני 140 ליטר נפח
הדיע מקרר 88 ליטר נפח ברוטו 10 ליטר תא ההקפאה וכל השאר 78 לא מוזכר בשום מקום על המקרר 140 ליטר .
דיברתי עם הבנאדם והוא לא מוכן להודות שטעה ולספוג את הטעות ! משקר בפנים ומנסה לגרום להאמין שהמקרר בנפח 140 ליטר .
לא מספיק זה .. גם הדגם לא תואם, על המקרר כתוב ef138b ובחשבונית כתוב ef138
***לא ממליץ בכלל על החנות***
המוצר שנקנה בחנות
מקרר מיני ef138b
תגובת החנות
הלקוח הזמין מקרר משרדי לפי מפרט באתרנו. במפרט מוצוינים מידות המקרר ותמונה אותנטית. הלקוח קיבל את המקרר בדיוק לפי פרסומנו, אך נראה שהתחרט ולכן ניסה למצוא כל מיני טענות לגבי סימון המקרר. חברתנו מוכרת אלפי מקררים בשנה, מעולם לא קיבלנו טענות מהסוג הזה. כמדיניות קבועה בחברתנו, לקוח שלא מרוצה מהמוצר רשאי להחזיר אותו וכך גם הוצע ללקוח. יתרה מזאת, הסכמנו לבוא ולקחת את המקרר בחזרה ולא לחכות שיחזיר אותו אלינו כמקובל.