נטפליקס מציגה: מנוי עם פרסומות בשיתוף מיקרוסופט
Netflix תשתף פעולה עם Microsoft בתוכנית מנויים מוזלת, הנתמכת במודעות. ההכרזה מגיעה לאחר שהחברה חשפה ירידה במספר המנויים לראשונה מזה עשור ברבעון האחרון
נטפליקס הודיעה אתמול בערב, שהיא תשתף פעולה עם מיקרוסופט בתוכנית מנויים חדשה הנתמכת במודעות. בהודעה הרשמית נכתב:
"באפריל הודענו כי אנו מציגים תוכנית מנוי חדשה מבוססת פרסומות במחיר נמוך יותר לצרכנים, בנוסף לתוכניות הבסיסיות, הסטנדרטיות והפרימיום הקיימות שלנו ללא פרסומות. היום אנו שמחים להכריז שבחרנו במיקרוסופט כשותפת טכנולוגיית הפרסום והמכירות העולמית שלנו.
למיקרוסופט יש את היכולת המוכחת לתמוך בכל צרכי הפרסום שלנו כאשר אנו עובדים יחד לבניית הצעה חדשה הנתמכת בפרסומות. חשוב מכך, מיקרוסופט הציעה את הגמישות לחדש לאורך זמן הן בצד הטכנולוגיה והן בצד המכירות, כמו גם הגנת פרטיות חזקה עבור המנויים שלנו."
למרות שנטפליקס לא הכריזה על תאריך רשמי להשקת התוכנית, לפי השמועות היא תהיה זמינה ללקוחות בסוף 2022. חדשות על התוכנית משולבת בפרסומות של נטפליקס, הופיעו לאחר שהחברה חשפה ירידה במספר המנויים לראשונה מזה עשור ברבעון האחרון, והגיע ל-222 מיליון ברחבי העולם. החברה גם בוחנת סטרימינג בשידור חי ודרכים לצמצם את שיתוף הסיסמאות כדי לעזור לצמצם את הירידה במספר המנויים וההכנסות.