צגי ה-OLED הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי הפאנלים הפופולריים ביותר בעולם - בין אם מדובר בסמארטפונים ובין אם מדובר בטלוויזיות חכמות, בין היתר נוכח יכולת מסכים מסוג זה להציג צבעים עזים במיוחד, רמת שחור אמיתית וניגודיות גבוהה מאוד. אלא שעם הפיצ'רים השונים, הגיחה לה גם בעיה משמעותית ממנה יכול לסבול כל מסך OLED, וזו בעיית הצריבה במסך (Burn In). אלא שכעת, נראה כי לחברת הייסנס יש פיתרון לבעיה המוכרת.
ענקית הטכנולוגיה הסינית, הייסנס, אישרה באופן רשמי כי היא פיתחה טכנולוגיה חדשה שתאפשר לה לדאוג כי מסכי ה-OLED שלה לא יסבלו מתקלת הצריבה במסך. הטכנולוגיה, שמכונה Six Layer After Image Protection, מסוגלת בין היתר, להתאים ולשנות את בהירות המסך באיזורים בהם יש תוכן סטטי (לדוגמה - הצגת לוגו הערוץ מצידו הימני או השמאלי של המסך באופן קבוע), ולסייע בהימנעות מצריבות במסך.
צריבה (Burn In) במסכי OLED עשויה להתרחש כאשר תוכן סטטי מוצג לאורך זמן על גבי מיקום קבוע במסך, ומשאיר מעיין "צריבה" על גבי אותם פיקסלים. וכך, גם במעבר למסכים אחרים שיציגו תוכן אחר, ניתן יהיה לראות את הצריבה על גבי המסך כמעיין כתם של אותו תוכן שהופיע באיזור זהה קודם לכן. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא הלוגו של ערוצי התקשורת השונים, שנותר זהה לכל אורך הצפייה, אם כי הסיטואציה עשויה להתרחש בכל הצגה של תוכן סטטי ללא שינוי על גבי המסך.
השימוש בטכנולוגיות שונות להימנעות ממצבי Burn In במסכי ה-OLED בפיתוחה בהחלט עשויים להוות יתרון משמעותי עבור הייסנס בשוק הטלוויזיות. כיום, מרבית ואולי אף כל טלוויזיות ה-OLED חשופות לתקלה מסוג זה, והיא עשויה להופיע בכל שלב - החל ממספר שבועות לאחר רכישת המוצר וכלה במספר שנים לאחר מכן.
בהתאם לכך, אם מוצרי החברה אכן יוכלו להתגבר על בעיית הצריבה, מדובר יהיה ביתרון משמעותי של החברה הסינית. מסכי ה-OLED הראשונים של הייסנס שישלבו את הטכנולוגיה החדשה יחלו להגיע לחנויות השנה, אם כי מועד השקתן בעולם (ובישראל) אינו ברור או ידוע בשלב זה.