בצל ההכרזות המשמעותיות שהביאה אלינו תערוכה CES 2019 שהתרחשה בשבוע שעבר, הצליחה לחמוק מתחת לרדאר הכרזה אחת מעניין ומשמעותית למדי שהגיעה אלינו ממספר כיוונים שונים: ענקית הטכנולוגיה אפל, יחד עם יצרניות טלוויזיה שונות, סוף כל סוף מביאים את פלטפורמת הזרמת המדיה, AirPlay 2, לטלוויזיות חדשות מסדרות 2018 ו-2019.
את הדברים חשפו היצרניות השונות במסגרת הודעותיהן לעיתונות במהלך תערוכת CES 2019, כאשר אפל מצידה הגדילה לעדכן את אתר האינטרנט שלה בנושא זה. ראשית, חשפו סמסונג ו-LG כי כל טלוויזיות ה-QLED ו-ה-OLED החדשות שלהן בסדרות 2019, אלו שיגיעו למדפי החנויות מאוחר יותר השנה, יצויידו כולם בתמיכה בטכנולוגיית AirPlay 2. מלבד זאת, גם דגמי ה-OLED 2018 ו-QLED 2018 יקבלו את התמיכה בפיצ'ר, ככל הנראה כעדכון גרסה מרחוק.
מלבד זאת, מסכי ה-LG NanoCell SM9X ו-SM8X, כמו גם מסכי LG UHD UM7X - דגמי 2019 למסכי ה-LCD של היצרנית הקוריאנית, יקבלו גם את התמיכה בפרוטוקול הזרמת המדיה של אפל. ומצידה של סמסונג, יהיו אלו מסכי סדרות 8 עד 4 בשנים 2019 ו-2018 שיזכו גם כן לתמיכה ב-AirPlay 2. עוד עולה מאתר האינטרנט של אפל כי הטלוויזיות הבאות מבית סוני לשנת 2019 יתמכו בפיצ'ר גם כן: Z9G, A9G, X950G, ו-X850G.
פלטפורמת AirPlay 2 הינה למעשה טכנולוגיה בלעדית של אפל המאפשרת הזרמת מדיה באופן אלחוטי. כל הטלוויזיות התומכות בה, יאפשרו לבעלי מכשירי אייפון, אייפד ומק התומכים בפיצ'ר, להזרים מדיה מסוגים שונים - וידאו, אודיו, תמונות ועוד, מן המכשיר אל מסך הטלוויזיה באופן אלחוטי וללא כל צורך בציוד ייעודי. באמצעות הפיצ'ר, תבטל אפל את הצורך שהיה קיים עד היום בשימוש במזרים המדיה שלה, ה-Apple TV, על מנת להזרים מדיה אל הטלוויזיה. ניתן להניח כי בשנה הקרובה נראה עוד ועוד יצרניות תומכות ב-AirPlay 2, זאת כחלק מהאסטרטגיה החדשה של אפל בשוק הטלוויזיה.