חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

מבט קדימה: אלו הטרנדים שאנו צפויים לראות בשנת 2019

רמקולים חכמים, אוזניות True Wireless והתחלשות (במידה) של המותגים המובילים אל מול יצרניות חדשות בשוק: אלו הטרנדים החמים שצפויים לכבוש את קהל הלקוחות הישראלי בשנת 2019

אלי כהן |  24/12/2018

שנת 2018 כבר מאחורינו, ואחרי שסיכמנו לכם את הטרדנים החמים והמובילים ביותר שראה שוק הצרכנות הישראלי בשנה החולפת, הגיע הזמן לבחון לאן מועדות פנינו. אז מה יהיו הטרנדים החמים והפופולריים ביותר בשנת 2019 שמתקרבת אלינו: האם זו השנה בה סוף כל סוף יקבלו הרמקולים החכמים את הבמה הראויה להם בשוק הישראלי? האם ענקיות הסלולר סמסונג ואפל יפנו את מקומן לטובת שיאומי, וואווי ויצרניות סיניות אחרות בשוק הסלולר? והאם אוזניות ה-True Wireless ימשיכו בצמיחתן? אלו הטרנדים שצפויים לכבוש את לב הלקוחות הישראלים בשנה הבאה.


מבט קדימה: אלו הטרנדים שאנו צפויים לראות בשנת 2019


סמסונג, תפני מקום לשיאומי 

מי שצפוי להמשיך ולהשאר בראש טבלאת הקטגוריות המבוקשות ביותר על ידי הישראלים, זהו שוק הסמארטפונים. השוק הישראלי ממשיך להיות אחד מן השווקים בהם הטלפונים החכמים הם מוצר הצרכנות המוביל, ואנו לא צופים שהדבר ישתנה במהלך השנה הבאה. מה שכן ניתן לראות שעובר שינוי אלו הם הרגלי הרכישה של הקהל הישראלי, שהחל להכיר ולהתחבב על מותגי היצרניות הסיניות, ובוחר לרכוש את מוצריהן חרף מיתוג ותדמית חזקים יותר של המתחרים, כדוגמת סמסונג ואפל.


נכון, על פי נתוני אתר זאפ המותג המחופש ביותר בשנה החולפת היה סמסונג, ובין הסיבות לכך ניתן למצוא את העובדה שהחברה משקיעה מיליוני שקלים בשיווק אגרסיבי ביותר של מוצרי החברה בשוק הישראלי הקטנטן, מה שהפך אותה במרוצת השנים לאחד מן המותגים החזק ביותר בשוק.


מבט קדימה: אלו הטרנדים שאנו צפויים לראות בשנת 2019


אלא שבשנים האחרונות, חרף השליטה המשמעותית והאיתנה של המותגים בגדולים בשוק הישראלי, החלו הצרכנים להפתח למותגים חדשים, גם כאלו שכונו "מותגים סיניים" והוגדרו כטאבו עד לא מכבר. בין אלו בולטת שיאומי, שמכשיר ה-Redmi Note 5 בפיתוחה היה למוצר המבוקש ביותר בזאפ בשנה החולפת. בהתאם לכך, אנו מעריכים כי המגמה שהחלה בשנים האחרונות, במסגרתה מצליחות יצרניות טכנולוגיות סיניות לכבוש את לב הצרכן הישראלי, בין היתר הודות לאסטרטגיית תמחור אגרסיבית, תמשיך גם אל תוך 2019, ואף תהפוך למשמעותית עוד יותר בעודה "נוגסת" בנתח השוק של המותגים המובילים.


סגמנט ה-True Wireless ימשיך בפריחתו

אחת מן הקטגוריות שצפויה להיות מהבולטות והפופולריות ביותר בשוק הישראלי (והבינלאומי) היא ללא ספק קטגוריית אוזניות ה-True Wireless. כבר בשנת 2018. מדובר בפלח שוק טרי למדי, שהחל לצוץ מעל לפני המים רק במהלך השנה החולפת, וכבר הציג נתונים מרשימים במיוחד.


מבט קדימה: אלו הטרנדים שאנו צפויים לראות בשנת 2019


אלא שעבור שנת 2019, על פי הערכותינו, צפוי שוק האוזניות האלחוטיות האמיתיות (True Wireless) להמשיך ולצבור אהדה ופופולריות בקרב הצרכנים הישראלים. בין הסיבות הבולטות שיובילו לכך, להערכתנו, נמצא בראש ובראשונה הצגתן של אוזנית חדשות שיפנו לכל קצוות השוק ויציעו רמות תמחור מגוונות. כמו כן, אל לנו לשכוח שמדובר בשנה המלאה הראשונה בה נמכרות בשוק אוזניות True Wireless. כך, במהלך השנה הקרובה סביר שנראה ירידה במחירי הדור הנוכחי, מה שעשוי לדרבן את הצרכנים לשדרג ולרכוש אוזניות True Wireless גם אם אלו היו לפני כן מחוץ לטווח המחירים הרלוונטי עבורם


רמקולים חכמים בהישג יד?

אל תוך שוק הרמקולים הבינלאומי, החל אט אט להתפתח במהלך השנתיים האחרונות פלח שוק חדש, וזהו כמובן שוק הרמקולים החכמים. חברות מחקר מסביב לעולם מציגות את שוק הרמקולים החכמים כאחד מן השווקים שיזכו להתקדמות המשמעותית ביותר בעולם האלקטרוניקה הצרכנית בשנים הקרובות, כשחלקן אף נוהגות להשוות אותו לשוק הסמארטפונים לפני קצת יותר מעשור. למעשה, כבר בימים אלו צפוי שוק הרמקולים החכמים לחצות את קו 100 מיליון היחידות שנמכרו ברחבי העולם.


מבט קדימה: אלו הטרנדים שאנו צפויים לראות בשנת 2019


בישראל, מנגד, לא זוכה השוק לכל ייצוג משמעותי. ענקיות הטכנולוגיה שמובילות את הקטגוריה - גוגל ואמזון, עם סדרות מוצרי Google Home ו-Amazon Echo, אינן מוכרות את מוצריהן בשוק הישראלי באופן רשמי, כך שמכירות המוצרים בישראל מתמקדות בעיקר בייבוא אישי או רכישה שלא בייבוא רשמי. לא ברור האם 2019 אכן תהא השנה של שוק הרמקולים החכמים בישראל, בעיקר נוכח היעדר תמיכה בשפה העברית והיעדר השקות מוצרים מקומיות. אך בזמן ששוק זה מתפתח בקצב מסחרר מסביב לעולם לא נותר לנו אלא לקוות שהשוק הישראלי יקח חלק במהפכה זו בשנה הקרובה.


מוצרי אלקטרוניקה מסביב לשעון

אין ספק שיהיה זה מעניין במיוחד לצפות בטרנדים השונים של שנת 2019 מתהווים וכובשים את ליבם של הצרכנים הישראלים מחדש. עם זאת, לא משנה איזה פלח שוק יהפוך לפופולרי ביותר, אילו מוצרים יהיו הנמכרים והמבוקשים ביותר ואילו חברות יהיו למחופשות ביותר, ישנו דבר אחד ברור שעולה מתוך נתוני אתר זאפ - הלקוחות הישראלים הינם חובבים מושבעים של מוצרי אלקטרוניקה צרכנית מכל סוג.


החל בסמארטפונים - שנמכרים בישראל בקצב מסחרר שמשאיר מאחור לא מעט מדינות במערב, וכלה בטלוויזיות חכמות, אוזניות אלחוטיות סטנדרטיות או True Wireless, מחשבים וקונסולות, מוצרי בית חכם סטנדרטיים יותר או פחות ועוד. אנו מעריכים כי גם בשנת 2019 ימשיכו הצרכנים הישראלים להתמקד ולהתחדש במוצרי אלקטרוניקה צרכנית מכלל הספקטרום, כשהם ממשיכים להוות למאמצי טכנולוגיה מוקדמים. אין ספק שלפנינו שנה מעניינת במיוחד.



המוצרים המבוקשים בקטגוריית טלפונים סלולריים

מותג:Apple,
גודל מסך:6.7 אינטש,
טווח מחירים:מעל...,
החל מ- 4,855 ₪
מתוך 41 חנויות
מותג:Samsung,
גודל מסך:6.8 אינטש,
טווח מחירים:מעל...,
החל מ- 4,193 ₪
מתוך 38 חנויות
מותג:Apple,
גודל מסך:6.1 אינטש,
טווח מחירים:מעל...,
החל מ- 3,008 ₪
מתוך 37 חנויות
מותג:Apple, Apple,
גודל מסך:6.1 אינטש,
טווח מחירים:מעל...,
החל מ- 3,646 ₪
מתוך 13 חנויות
אלי כהן - כתב חדשות

אלי כהן - כתב חדשות

כתב וסוקר טכנולוגיה
בן 23 מהעיר באר שבע, יוצא יחידה טכנולוגית בחיל האוויר, בעבר שימש בתפקיד כתב ועורך באתרי טכנולוגיה ישראליים, כיום כתב וסוקר טכנולוגיה המתמחה בתחום המובייל והסלולר ויזם המעורב בהקמת חברת סטארט-אפ חדשה בשוק הסלולר הישראלי.
לפניות: support@wisebuy.co.il
רוצה שנשלח לך סקירות וחדשות למייל?
בהרשמה אני מאשר/ת קבלת עדכונים וחדשות בדוא"ל
.This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply
loader image