חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Pompa מוצרי חשמל

Pompa
אתר אינטרנט:
בעלים:
אלקטריק פומפה סחר בע"מ
כתובת אימייל:
Sherut@pompa.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
1615
חוות דעת בשנה האחרונה
1615
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,615 חוות דעת על החנות Pompa

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
ehudro3
שם:
ehudro3
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
הדירוג של ehudro3: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי אליהם דרך האינטרנט. נחמדים בזמן הרכישה. גרועים במתן שירות. מתנערים מאחריות. מפנים ליבואן. אני מחברה כזו לעולם לא אקנה שוב. לא שווה לקנות מחברה שלא נותנת שירות ללקוחותיה ומפנה אותם לייבואן.
המוצר שנקנה בחנות
2 כסאות מנהלים
תגובת החנות
הלקוח רכש 2 כסאות מנהלים בדצמבר 2018 לפני שנה, אחריות על כסא מנהלים שרכש היא נגמרה מזמן וכשיש בעיה יש שרות לקוחות של החברה "אוהב ציון" יש להפריד בין מכירה של מוצר מחנות ובין שרות לקוחות של מוצרים שלהם יש מערך שרות תיקונים עבור מוצרים שהם מייבאים אלקטריק פומפה תמשיך למכור מוצרים במחירים אטרקטיביים ולתת את השרות שבאחריותה לכלל לקוחותיה
יצחק
שם:
יצחק
תאריך:
26/11/2019
דירוג:
הדירוג של יצחק: 3 מתוך 5
חוות דעת
אתר אמין. מטפלים בתקלות במהירות. זאת בתנאי שמתקשרים איתם דרך הודעה באתר. מהודעות טלפוניות הם מתעלמים לגמרי.
המוצר שנקנה בחנות
אגרן מטלי 4 קומות מבית PLANERO דגם 1071
יוסי
שם:
יוסי
תאריך:
18/11/2019
דירוג:
הדירוג של יוסי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי רדיאטור המילטון מהחנות, מוצר שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. לאחר 5 ימים נכנסתי לאתר וראיתי שכתוב על סטטוס ההזמנה: בהמתנה. זה היה נראה לי קצת מוזר אז התקשרתי לחנות והם אמרו לי שהמוצר מגיע מחר לחנות וישלחו אותו בדואר מהיר אליי. למחרת התקשרתי שוב ואמרו לי שהוא עדיין לא הגיע אבל תוך יומיים הוא יוצא. לאחר יומיים התקשרתי, אמרו שהוא לא יגיע לחנות והציעו לי לבטל את העסקה. לאחר שהמתנתי למוצר שבועיים החלטתי לבטל אותו, אך גם לאחר הביטול היה עליי לעשות טלפון נוסף כדי לוודא שביטלו כיוון שלא קיבלתי מייל שמאשר את הביטול.
מוזר מאוד בעיניי שהמוצר לא נמצא במלאי החנות, ולמרות זאת עליי לרדוף אחרי החנות ב5 טלפונים שונים רק כדי לדעת מה הסטטוס ולוודא את הביטול. הייתי מצפה מהחנות לעדכן אותי אם הוא לא במלאי ובכך לחסוך לי המתנה וטלפונים במשך שבועיים לריק.
ההזמנה בוטלה בסוף אך שירות הלקוחות לא טוב לדעתי...
המוצר שנקנה בחנות
רדיאטור המילטון 12 צלעות
גל
שם:
גל
תאריך:
16/11/2019
דירוג:
הדירוג של גל: 3 מתוך 5
חוות דעת
הוזמנו שני תנורי חימום לאמבטיה עם משלוח של 7 ימי עסקים.
למחורת היום התקשר נציג לוודא שאכן הזמנתי שני תנורים.
לאחר 9 ימים משלא הגיעו המוצרים ולא התקבל עידכן אני התקשרתי רק כדי לקבל תשובה שהמוצר לא במלאי והצפי החדש הוא בעוד מספר שבועות- הגיע לאחר 3 שבועות.
המוצר שנקנה בחנות
תנור אינפרא לאמבטיה COBRA 98745
chen.alon
שם:
chen.alon
תאריך:
12/11/2019
דירוג:
הדירוג של chen.alon: 1 מתוך 5
חוות דעת
המוצר לא הגיע בזמן והתקשורת עם החנות לא הייתה נעימה. הזמנתי את המוצר כשבועיים וחצי לפני שאני טסה לחו"ל למספר שבועות. המוצר היה אמור להגיע אליי לפני טיסתי לפני זמן אספקת המוצר (7 ימי עסקים). אחרי שחזרתי מחו"ל נאמר לי שהמיקרו יגיע כל יום אך הוא הגיע לאחר יותר משבוע של ציפייה וגם התקשורת עם שירות הלקוחות היה לא נעים בכלל. לא ממליצה, אי אפשר לסמוך עליהם.
המוצר שנקנה בחנות
מיקרוגל
אורי
שם:
אורי
תאריך:
10/11/2019
דירוג:
הדירוג של אורי: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי קומקום באתר לפני חודש וחצי, הגיע הצבע הלא נכון. דיברתי עם שירות לקוחות 5 פעמים והם הודו בטעות, מבטיחים להחליף אבל כלום קורה. עדיף לקנות במקום יותר רציני
המוצר שנקנה בחנות
קומקום חשמלי לה קיצ'נטה
gadi.hon
שם:
gadi.hon
תאריך:
09/11/2019
דירוג:
הדירוג של gadi.hon: 2 מתוך 5
חוות דעת
היזמנתי טוסטר אובן, לא היגיע, היתקשרתי, אמרו שאין, הציעו אחר, הבטיחו אספקה מהירה, היזמנתי. לא הגיע, צילצלתי אמרו מחר, לא הגיע. צילצלתי, אמרו מחר, לא הגיע. באתי לחנות לקחתי הטוסטר, ביקשתי החשבונית, אמרו תישלח אלי, פניתי באתר לקבל החשבונית, עד היום לא קיבלתי החשבונית וגם לא תשובה.
המוצר שנקנה בחנות
טוסטר אובן מרפי ריצ'ארדס
Tomer
שם:
Tomer
תאריך:
06/11/2019
דירוג:
הדירוג של Tomer: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי את המוצר סיר טיגון HEM225 בתאריך 28.9.2019, בהזמנה היה רשום 10 ימים למשלוח.
רק בתאריך 22.10.2019 נשלח אליי אימייל שציין כי המוצר הועבר לדואר ישראל.
כעבור חודש מיום ההזמנה ניסיתי ליצור איתם קשר, אך ללא מענה, סגרו את הפנייה שלי בלי לכתוב דבר (באתר שלהם).
כעבור 5 שבועות עדיין לא הגיע המוצר ואין עם מי לדבר.
המוצר שנקנה בחנות
סיר טיגון HEM225
il.avizemer
שם:
il.avizemer
תאריך:
06/11/2019
דירוג:
הדירוג של il.avizemer: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות ברמה נמוכה מאד.
הזמנתי מוצר ושילמתי על משלוח אקספרס עם שליח. רק כעבור מספר ימים התקשרו להגיד לי שהמוצר אזל מהמלאי והציעו לי מוצר חלופי במקום. ביקשתי שישלחו לי תיאור של המוצר החלופי ושלחו לי במייל רק תמונה. ביקשתי פעמיים שישלחו לי מפרט טכני ולא רק תמונות אך בקשתי לא נענתה. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות לבקש את המפרט הטכני נתקלתי ביחס מזלזל. לא רק שהתברר לי שהמוצר החלופי שרצו לשלוח לי אכן פחות טוב מהמוצר המקורי שהזמנתי (והתכוונו לגבות ממני את אותו התשלום), גם הנציג זלזל ברצון שלי לקבל מידע כי "אפשר לחשוב" ולמה אני עושה סיפור. היחס היה כה לא נעים עד כדי שהחלטתי לבטל את ההזמנה רק בגלל זה (במקור פשוט התקשרתי לקבל מידע, לא בשביל לבטל). הנציג, אגב ממש לא התרגש מהבקשה שלי לביטול ההזמנה. עשה את זה תוך רגע כאילו באמת לא מפריע לו שיש לקוחה מאד לא מרוצה.
המוצר שנקנה בחנות
משקל אדם דיגיטלי LEXUS LSC-180
שירי וגיא
שם:
שירי וגיא
תאריך:
30/10/2019
דירוג:
הדירוג של שירי וגיא: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מזעזע!!
זלזול בלקוחות, אין שירות לקוחות בחנות הזאת.
עשיתי הזמנה באתר למוצר שהיה צריך להגיע בתוך 7 ימי עסקים, לאחר כעשרה ימים נאלצתי לרדוף אחריהם, התקשרתי לחנות, אמרו שיחזרו אליי ולאחר שאני התקשרתי שוב, נאמר לי שאם הייתי משלמת קצת יותר על משלוח אז היו מתייחסים אליי ומכיוון שהזמנתי עם משלוח חינם אז זה היחס שאני מקבלת.
תעשו טובה לעצמכם ותברחו!!
המוצר שנקנה בחנות
פטריית חימום חשמלית 25784