חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

PaynGo מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

PaynGo
אתר אינטרנט:
בעלים:
מחסני חשמל
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.9 כוכבים מתוך 5)
30%
אחוז חוות דעת חיוביות
713
חוות דעת בשנה האחרונה
713
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 713 חוות דעת על החנות PaynGo

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
צגאי
שם:
צגאי
תאריך:
13/01/2019
דירוג:
הדירוג של צגאי: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי למחסני חשמל בבאר שבע עם אשתי על מנת לקנות מוצר חשמלי
שירתה אותנו בחורה בשם אורטל , רוצה להודות לה
על השירות האדיב והמקצועי נשוב לרכוש אצלכם
המוצר שנקנה בחנות
מיחם 68ג.ליין
beitmashiach770
שם:
beitmashiach770
תאריך:
10/01/2019
דירוג:
הדירוג של beitmashiach770: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשנו מסך ממחסני חשמל קידם אותנו בברכה נתי הנציג עם שירות מעולה לאורך כל הרכישה ממליצים בחום על חנות זו שירות יוצא מן הכלל. תודה.
המוצר שנקנה בחנות
Led גט פויינט jtv 5505
יאיר
שם:
יאיר
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
הדירוג של יאיר: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מחשב מחודש ועכבר מאתר האינטרנט של מחסני חשמל, את העכבר קיבלתי למחרת ולאחר מספר ימים קיבלתי מסרון שאמר "לקוח נכבד הזמנתך למחר מבוטלת עקב חוסר במלאי", בעקבות זאת הזמנתי מחשב נוסף. לאחר מכן ראיתי שההזמנה של המחשב הראשון עדיין מופיעה באתר התקשרתי לשירות הלקוחות וביקשתי לבטל את ההזמנה הזאת, לאחר מספר ימים התקשרתי שוב ואמרו לי שהביטול ב'טיפול' ושאיני צריך לדאוג.
את המחשב הראשון הזמנתי ב11/12 ונכון להיום הוא עדיין בטיפול - כלומר למרות שמחסני חשמל הם אלו שביטלו את ההזמנה הכסף עדיין לא חזר אלי.
את המחשב השני הזמנתי ב14/12 ולפני כמה ימים שלחתי בקשה לבטל את ההזמנה כיוון שמחסני חשמל לא יצרו איתי קשר. נכון לעכשיו לא קיבלתי תגובה על הבקשה הזו ולא קיבלתי את הכסף על המחשב הראשון או השני חזרה.

בנוסף בכל פעם שאני מתקשר לשירות הלקוחות אני מתחיל במקום העשרים - פעם אחת אחרי חצי שעה המתנה ענתה לי מוקדנית וביקשה שהשאיר מספר על מנת שיחזרו אלי, סירבתי וביקשתי לדבר עם לשירות לקוחות ובתגובה היא ניתקה את הטלפון, פעם נוספת לאחר מספר דקות הודיעו לי שלא נמצאה מוקדנית ונתקו את השיחה.
לסיכום לא נראה לי שאקנה שוב ממחסני חשמל, ובטח שלא אזמין שוב מאתר האינטרנט שלהם.
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד מחודש dell מחשב נייד חדש lenovo
Mark
שם:
Mark
תאריך:
07/01/2019
דירוג:
הדירוג של Mark: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מקלדת דרך האתר, כחודש מאז ההזמנה המקלדת עדיין לא הגיעה!
בנוסף, אני לא מצליח להשיג אף נציג שרות כבר כמה ימים, לא בטלפון, לא ב"נציג חוזר" ולא במייל.

בקיצור, השירות הכי גרוע שקיבלתי מעולם. אם הייתי מזמין מסין זה כבר היה אצלי.
המוצר שנקנה בחנות
מקלדת גיימינג כולל תאורה MARVO K616
ארי
שם:
ארי
תאריך:
06/01/2019
דירוג:
הדירוג של ארי: 1 מתוך 5
חוות דעת
השירות על הפנים. אחרי המכירה לא מתיחסים לקונה.
עשיתי טעות, יותר לא נכנס אליהם !!!
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה ומיבש
תגובת החנות
צהריים טובים ארי, תודה לך על פנייך ואנו מתנצלים על חווית השירות. בהמשך לשיחתך עם נציגה מהסניף בו רכשת, הוסבר לך שמוביל דואג לאספקת המוצרים, ולאחר מכן יש צורך בהזמנת טכנאי מטעם נותן השירות להתקנת המוצרים. המוביל והטכנאי הם שני אנשים נפרדים ולכל אחד מהם יש תפקיד אחר. לגבי בקשתך לשים את המייבש על מכונת הכביסה - הנציגה הסבירה לך שהמכונה עדיין לא הותקנה ובמידה והמוביל היה מניח את המייבש על המכונה הטכנאי של נותן השירות לא יוכל לבצע התקנה של המכונה. בברכה, סולי קשרי לקוחות
חיים
שם:
חיים
תאריך:
06/01/2019
דירוג:
הדירוג של חיים: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי רדיאטור לפני שבוע וחצי
היה כתוב אספקה תוך שבוע
כשלא הגיע ניסתי להתקשר אליהם
זה סיוט מתמשך כשמשום מה עליהם לא חל החוק של 3 דקות
ופעמיים אחרי יותר מחצי שעה המתנה כשהגיע תורי
פתאום נותקה השיחה
לבסוף קיבלתי נציגה שהבטיחה לי שבודקת ומיד חוזרת אלי
כמובן שלא חזרה למחרת התקשרתי שוב והנציג אמר שהוא רואה שפניתי
וזה נשלח לבדיקה מול הספק ואחכ מול היבואן וביינתיים אני מחכה
הקור מגיע לדבר איתם גם ממש לא שייך לאור ההמתנה הממושכת
אז רק נשאר להזהיר לקוחות הבאים שלא יפלו כמוני
המוצר שנקנה בחנות
רדיאטור 9 צלעות
ELAD
שם:
ELAD
תאריך:
05/01/2019
דירוג:
הדירוג של ELAD: 1 מתוך 5
חוות דעת
אני אדם שלא מתלונן בדרך כלל אבל זה דבר כבר לא יכולתי לשתוק לגביו .
אשתי קנתה לי מתנה טלוויזיה LG SMART 55 דרך האתר בעיקר בגלל אפליקצית סלקום ובגלל השלט MAGIC הטלוויזיה סופקה ללא השלט MAGIC
פנית למחסני חשמל במייל ואד היום לא חזרו אליי פניתי טלפונית נאמר לי שהם לא יודעים לפנות ישירות לספק לא ניסו לעזור ואילו במגביל חבר קנה את אותו דגם מסך 49 לא ברשת גדולה הטלוויזיה לא סופקה עם השלט אבל המוכר שידרג לו את השלט במחיר סמלי לא התנער ממנו ושלח אותו לספק .
למרות זאת שאמרתי שלא אחזור יותר למחסני חשמל חזרתי לסניף שקרוב לביתי בכדי לקנות סאונד בר הכנתי שיעורי בית כשניגשתי לבדוק אם הוא קיים במלאי הבחור אמר שהוא קיים אך אמר לי מחיר שונה ממה שמפורסם באתר אז זה אומר אם לא הייתי בודק מראש הייתי משלם יותר
המוצר שנקנה בחנות
טלוויזיה LG SMART 55
תגובת החנות
בוקר טוב אלעד, תודה לך על פנייתך. המסך לא מגיע עם שלט MAGIC וניתן לרכוש אותו בנפרד דרך יועצי המכירות שלנו. לא ברור מפנייתך לאן פנית ועם מי דיברת לגבי השלט, במידה ואתה מעוניין ניתן לפנות ליועצי המכירות שלנו בטלפון 5018* והם ישמחו לבצע הזמנה עבורך לשלט MAGIC. חשוב לציין שכרגע אין את השלט במלאי, צפי ההגעה שלו לארץ כשבועיים אך כדאי לבצע הזמנה היום מאחר והשלט נמצא היום במחיר מבצע. בברכה, סולי קשרי לקוחות
Assaf
שם:
Assaf
תאריך:
02/01/2019
דירוג:
הדירוג של Assaf: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביום ראשון 30/12 רכשתי טלוויזיה LG 65 היה רשום במפורש שהאספקה עד 4 ימי עסקים ולכן רכשתי את המוצר
לצערי הרב עדיין לא סופקה הטלוויזיה ואתם לא עומדים בהתחייבויות שלכם באתר , לא ניתן להשיג אתכם בשירות הלקוחות ואינכם חוזרים להודעות שמשאירים
במילה אחת אכזבה!!
המוצר שנקנה בחנות
טלוויזיה LG 65
תגובת החנות
בוקר טוב אסף, תודה לך על פנייתך. המסך סופק לך בתאריך 3/1/19 כלומר 4 ימי עסקים בדיוק מיום הרכישה שלך ובהתאם להתחייבות שלנו כלפיך. נשמח לעזור בכל בעיה נוספת. בברכה, סולי קשרי לקוחות
צדוק
שם:
צדוק
תאריך:
02/01/2019
דירוג:
הדירוג של צדוק: 5 מתוך 5
חוות דעת
אני רוצה לציין לשבח את השרות שקיבלתי מנציג בשם איתי בעת הרכישה שלא עזב אותי עד שבחרתי את המוצר שמתאים לי
המוצר שנקנה בחנות
מאורר רטורי אלקטרה EFR14 לבן
jibitz
שם:
jibitz
תאריך:
01/01/2019
דירוג:
הדירוג של jibitz: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויית קניה מזעזעת - לא להתקרב.

רכשתי רדיאטור באתר ביום ראשון בערב, כאשר ההתחייבות היא לאספקה תוך 7 ימי עסקים.
ביום שני בבוקר קיבלתי סמס שההזמנה הועברה לספק ניופאן ויצרו איתי קשר על מנת לתאם זמן אספקה.
אף אחד לא יצר איתי קשר וביום רביעי התקשרתי לשירות הלקוחות, אמרו שיחזרו אלי (לא קרה).
ביום ראשון שלחתי פניה בכתב דרך האתר וגם התקשרתי שוב לשירות הלקוחות. בזמן ההמתנה על הקו מציעים לנתק ולהתכתב עם נתיג במקום - ניסיתי גם את זה אבל אף אחד לא הגיב להודעה ששלחתי. בקישור שנשלח אלי לבדיקת סטטוס ההזמנה כתוב שההזמנה סופקה ללקוח.
ביום שני בבוקר יצרו איתי קשר לראשונה (אולי בעקבות הפניה המתועדת בכתב) ואמרו שהשליח יצור איתי קשר לתאם הגעה לאותו יום.כמובן שאף אחד לא יצר איתי קשר. אחרי הצהריים התקשרתי שוב לשירות לקוחות ואמרו שאכן היו אמורים לספק לי באותו היום ויחזרו אלי.
ביום שלישי (יום העסקים ה7 מאז ההזמנה) התקשרתי שוב. לאחר המתנה של 30 דקות עד שענו לי לראשונה, הנציגה נתנה לי להמתין עוד 15 דקות רק כדי לספר לי בסוף שהרדיאטור לא קיים במלאי ונציג מכירות יחזור אלי להציע לי משהו אחר או זיכוי.
נציג מכירות אחרי חזר אלי בהמשך (למכור מענין אותם, לתת שירות קצת פחות), אמרתי שאני לא מעוניינת להוסיף עוד כסף והוא אמר שאין עוד רדיאטור באותו מחיר ולכן הוא יזכה אותי באשראי. זהו - שום פיצוי, שום התנצלות. שבוע שלם של עוגמת נפש (ובלי חימום), רק כדי לחזור לנקודת ההתחלה.
ממליצה בחום להתרחק ממחסני חשמל.
המוצר שנקנה בחנות
רדיאטור 9 צלעות סנבים דגם SOR 900 Sunbeam