חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Hacontainer חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב)

Hacontainer
אתר אינטרנט:
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
כתובת אימייל:
sales.hacontainer@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
375
חוות דעת בשנה האחרונה
375
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 375 חוות דעת על החנות Hacontainer

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אליהו
שם:
אליהו
תאריך:
09/05/2019
דירוג:
הדירוג של אליהו: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנינו תנור משולב. אמרו שיגיע תוך 4 ימים אבל בסוף לקח קצת יותר. חוץ מזה השירות היה טוב מאוד. היתה כנראה אי הבנה עם חברת המשלוחים והחנות סידרו את זה במהירות, והתקשרו מספר פעמים כדי לוודא שאנחנו מעודכנים בכל הפרטים, ושהכל יסתדר ויגיע לשביעות רצוננו.
המוצר שנקנה בחנות
תנור דו תאי משולב כיריים גז Sauter TSD680W סאוטר
theelita111
שם:
theelita111
תאריך:
06/05/2019
דירוג:
הדירוג של theelita111: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי את המוצר הגיע ממש מהר. שהייתי צריכה מהם שרות חזרו אלי מאוד מהר.שרות טוב זה חשוב מאוד.לחלוטין אחזור לקנות אצלם.מומלץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
רדיאטור 12צלעות זקש
גולש
שם:
גולש
תאריך:
04/05/2019
דירוג:
הדירוג של גולש: 2 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
גדי
שם:
גדי
תאריך:
28/04/2019
דירוג:
הדירוג של גדי: 5 מתוך 5
חוות דעת
זכיתי לייחס מצויין. למרות הלחץ לפני פסח הגיע אלי טכנאי מטעמם והתקין את מכונת הכביסה שהיינו זקוקים לה מאד לפני הפסח.
המוצר שנקנה בחנות
מכונת כביסה בוש
Tidhar
שם:
Tidhar
תאריך:
25/04/2019
דירוג:
הדירוג של Tidhar: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנו תנור גז משולב כיריים גז, וקיבלנו תנור מדגם קצת שונה עם דפיקות בגוף התנור, וכמה מצתים שלא עובדים, כשפנינו לחברה הסוכן ישר הפנה אותנו ישר לבחורה שאחראית על שירות לקוחות.. שנעלמה
המוצר שנקנה בחנות
Lx9060ix
תגובת החנות
הלקוח הזמין וקיבל בדיוק את הדגם אותו הזמין המוצר סופק עם מוביל פרטי שלנו שאף דאג לפתוח את המוצר ,להראות בבירור ללקוח כמו לכל לקוח שהמוצר חדש ללא כל מכה או שריטה ואף להחתים אותו כי קיבל מוצר חדש. 8 ימים לאחר ההזמנה הלקוח התקשר להתלונן כי יש שריטה בתנור. הסברנו לו כי קיבל מוצר חדש שאף נפתח לידו וכי הוא גם חתם על כך. הסברנו לו כי בכך שהתקין את התנור לבד הוא פעל בניגוד להוראות היבואן וכי כל מוצר עם גז חייב להיות מותקן על ידי טכנאי גז מורשה מטעם היבואן. למרות הכל הצלחנו לתאם לו שירות וזאת התודה שלו אלינו. ישנם מקרים כמו אלה שזה ממש הוצאת דיבה ואנו שוקלים צעדנו כנגד הלקוח
alon
שם:
alon
תאריך:
24/04/2019
דירוג:
הדירוג של alon: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי דרכם טלויזיה סמסונג מהיבואן הרשמי (חשוב! תפריטים בעברית + שירות). היו הזולים ביותר. שלחו במהירות אחרי הקבלה נזקקתי לשירות שלהם והיו מאד נחמדים. ממליץ.
המוצר שנקנה בחנות
טלויזיה סמסונג nu7400
eldad82
שם:
eldad82
תאריך:
22/04/2019
דירוג:
הדירוג של eldad82: 1 מתוך 5
חוות דעת
קיבלתי מוצר שלא הזמנתי:
הזמנתי BOSCH SMS25AI02 קיבלתי BOSCH SMS25AI03.
אומנם שינוי שני אותיות בדגם, ובגלל זה איני מבטל את העסקה. אבל שהתקשרתי כדי להבין מה ההבדל ענו לי בזלזול ולא רצו להקשיב לי.
אני לא קונה באתר הזה יותר
המוצר שנקנה בחנות
מדיח כלים רחב נירוסטה BOSCH SMS25AI02
תגובת החנות
הדגם שהלקוח הזמין מגיע עם 2 סיומות שונות לסרוגין. פעם עם סיומת 02 ופעם עם סיומת 03. הסברנו ללקוח בשיא הסבלנות , אך היה קשה לו להבין. הלקוח הזמין מאיתנו מדיח, בתקופה הכי לחוצה - פסח, סיפקנו לו את המדיח תוך יומיים וכבר למחרת האספקה היה אצלו טכנאי להתקין לו את המדיח. במקום להודות לנו על השירות המהיר, הלקוח בחר לכתוב חוות דעת זו, וחבל.
Poter
שם:
Poter
תאריך:
19/04/2019
דירוג:
הדירוג של Poter: 1 מתוך 5
חוות דעת
היום ה 19 ל אפריל 2019 יום שישי ,הזמנתי את המוצר(מכונת כביסה) ב 10 ל אפריל כולל תשלום תוספת הובלת EXPRESS. ב 14 לאפריל לאחר אין ספור טלפונים והתכתבויות ב מייל קיבלתי טלפון מהובלות שניסה לקבועה הובלה ל 22 לאפריל ,לא הסכמתי ,שוב טלפונים ,מיילים .דרשתי לכבל זיכוי על תשלום EXPRESS ,קיבלתי ו קיבלתי הבטחה ש אכבל את המוצר ב 16 לאפריל (יום שלישי), יום שלישי כלום. שוב טלפונים מיילים שוב הבטחות לשבוע הבא.


חווית קניות זוועתית לאין שיעור.

מספר הזמנה :
את חג הפסח אני ומשפחתי נעביר בערימות של כביסה מלוכלכת ו ממש לא שמח הודות ל קנייה ב חברה זו .
המוצר שנקנה בחנות
Indesit IWDE7125 מכונת כביסה פתח קידמי
תגובת החנות
על זה נאמר הפוסל במומו פוסל. כפי שכתוב בתקנון באתר בשבועיים שלפני פסח ולפני ראש השנה במידה ולקוח מזמין באתר עם משלוח אקספרס ולא מקבל תוך 24 שעות עסקים הוא מזוכה מיד. הלקוח התקשר אחרי יומיים וזוכה בו במקום במשלוח אקספרס ששילם. המשלוח יצא ישירות על ידי חברת ניופאן ולטענתם הוא לא ענה להם לטלפון. הוסבר ללקוח גם בטלפון וגם במיילים כי עליו להתקשר לטלפון של חברת הלוגיסטיקה של ניופאן עם מספר ההזמנה שנתנו לו וכי עליו לתאם איתם מועד הובלה גם מניופאן רתחו עלינו למה אנחנו שולחים כל כך הרבה מיילים על לקוח זה הלקוח סירב להתקשר אליהם ושהתקשרנו במקומו והיינו איתם בשיחת וועידה הוא לא ענה לטלפון לכן שלחנו אליו מייל נוסף עם מספר הזמנ וטלפון לתיאום מרות הכל הוא בוחר להכפיש אותנו וממש לא בצדק
סימה ג'
שם:
סימה ג'
תאריך:
18/04/2019
דירוג:
הדירוג של סימה ג': 1 מתוך 5
חוות דעת
ביום 4/419 רכשתי מדיח על השיש באמצעות האינטרנט מחנות הקונטיינר. בחרתי בחברה זו בשל זמן האספקה המהיר. המדיח הגיע ביום 9/4/19 כבר ביום ההגעה נראה היה שמשהו לא תקין - הקרטון של המדיח מטונף, המדיח פתוח ורטוב וכששאלתי ענו לי שיש מספר מדיחים שעוברים ביקורת של מכון התקנים ולכן הוא רטוב - איזו תמימות מצידי..... מאז החלה מסכת ייסורים שעד היום לא ניתן לה מענה וחמור מכך בשרות הלקוחות כבר לא עונים ולא חוזרים להודעות שהושארו. יום לאחר קבלת המדיח התקנו אותו, בהפעלה הראשונה נתגלתה תקלה - טיפטוף מהחלק האחורי- התקשרתי לשרות הלקוחות, הפנו אותי לשרות התיקונים. ביום 15/4/19 הגיע טכנאי שקבע שלא ניתן לתקן את המדיח. הוא פרק אותו לצורך הבדיקה והשאיר אותו מפורק. יצרתי שוב קשר עם שרות הלקוחות וביקשתי שיבואו לקחת את המדיח התקול. בשרות הלקוחות של חברת הקונטיינר אמרו שזה לא הם אלא היבואן. והבטיחו שכבר יוצרים איתי קשר לתאום מועד האיסוף. אני קניתי את המדיח מהקונטיינר ולא מהיבואן. הסברתי והתחננתי שיבואו לאסוף מאחר שזה ערב חג, מדובר בבית קטן שהמדיח עם הקרטון המטונף שלו תקועים באמצע הבית אך עד כה לא ניתן כל מענה וכפימשציינתי גם הפסיקו לענות לטלפונים.
לא ברור לי ממי רכשתי את המדיח מחנות הקונטיינר או מצד שלישי???
אל תתקרבו - כנראה שהכשהכל בסדר אז מקבלים חווד טובה , אבל ברגע שמתגלה בעיה לא נותנים מענה ואף מתעלמים.
חבל
המוצר שנקנה בחנות
מדיח על השיש דיאמלר
תגובת החנות
כפי שברור מדברי הלקוחה היא קיבלה את מה שהזמינה בזמן אספקה הכתוב באתר והכל למרות הטירוף שהיה בימים שלפני חג פסח. מה שהלקוחה " שוכחת " לציין שהיא פעלה בניגוד להוראות היבואן והתקינה את המדיח לבד ולא על ידי טכנאי מטעם חברת השירות. למרות הכל נלחמנו עם היבואן בשביל הלקוחה כדי שבכל זאת יתנו לה שירות . גם ניצחנו במלחמה והסכימו לתאם מועד טכנאי. הלקוחה לא הסכימה ולמרות שגרמה נזק למוצר ביקשה שיחליפו לה לחדש. אנחנו בחנות אחראים לספק ובזמן הכתוב את המוצר שהוזמן. כל ההתנהלות לעניין השירות צריכה להתבצע מול היבואן של המוצר!!! מכיוון שהלקוחה לא מכירה כל פלטופרמה אחרת להתלונן נגד היבואן(מה שגם לא נכון כאמור היא פעלה בניגוד להוראות השימוש) היא מוצאת אותנו כקרובן להוצאת קיטור שאינה נכונה כלל ועיקר. תחליטו לבד הקונטיינר
חיימי
שם:
חיימי
תאריך:
14/04/2019
דירוג:
הדירוג של חיימי: 5 מתוך 5
חוות דעת
בחרתי לקחת אישית
שרות מהיר ואדיב
זיכו אותי על המשלוח
התנהלות מקצועית ואמינה מאוד
ממליץ בחום
המוצר שנקנה בחנות
כיריים אינדוקציה ניידות