Hacontainer חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב)
בעלים:
sales.hacontainer@gmail.com
כתובת אימייל:
sales.hacontainer@gmail.com
כתובות:
בנימין מטודלה 30, תל אביב
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
נמצאו 495 חוות דעת על החנות Hacontainer
הדירוג של a.0543377960:
1 מתוך 5
חוות דעת
עלללל הפניםם מזמנים מוצר מקבלים משהו אחר מנתקים בפנים חצופים מנסיון אישי לא יזמין שוב ולא ממליץ
המוצר שנקנה בחנות
מקפיא 7 מגירות
תגובת החנות
לקוח המין מקפיא אמבסדור ב 1700 שח
המוצר הוסר מזאפ ולא היה ליבואן
הוצע ללקוח ללא תוספת תשלום מקפיא 7 מגירות נורמנדה שעולה עוד 500 שח
לקוח התחיל לצרוח למרות שהוצע לא כפיצוי ללא תוספת תשלום!!!!!!!!!!!!!!!!!
הדירוג של Hofit:
2 מתוך 5
חוות דעת
תהליך ההזמנה של המדיח היה תקין, אבל כל מה שקשור לתיאום עם טכנאי היה מתחת לכל ביקורת ללא לקיחת אחריות. כשפנינו לתאם טכנאי אמרו לנו שיצרו איתנו קשר ביום יומיים הקרובים, בפועל לקח שבוע של המתנה, טלפונים חוזרים ותחנונים כדי שיגיע טכנאי..(שבסוף גם גרם לנזילה) שום לקיחת אחריות.
תגובת החנות
לקוחות צריכים להבין שאנחנו כחנות סיפקנו בזמן וכל תהליך תיאום טכנאי הינו מול חברת השירות
מרגע שהלקוח דיבר איתנו תיאמנו לו טכנאי תוך יום
מכיוון שללקוחות אין פלטפורמה אחרת לכתוב הם מוציאים עלינו כחנות את העצבים שלא בצדק
הדירוג של tssailrs:
1 מתוך 5
חוות דעת
קנה מזגן בחנות. כעבור שעה החלטתי לבטל את העסקה. בקושי קיבל תשובה ברורה ואישור לבטל. בתוך שלוש שעות היה בטלפון בקשר לביטול. (אך בוטל פחות משעה לאחר העסקה.). הם גם דרשו לשלם 100 שקל. (מצב שבעה ימים בשבוע, יש להם את פרטי הוויזה שלי) מאוד לא מרוצים ומוטרדים מהשירות.
המוצר שנקנה בחנות
מזגן נייד Familyline FSAH15
תגובת החנות
שלקוח מזמין מוצר באתר ורוצה לבטל 6 שעות לאחר ההזמנה כאשר המוצר כבר נאסף על ידי חברת ציטה יש דמי ביטול
לבסוף הלקוח לא חוייב ועוד מצא לנכון להכפיש אותנו
חוות דעת
רכשתי מקרר מהקונטיינר בעת ההזמנה הנציג אמר שיש במלאי הוספתי כסף לשירות אקספרס תוך 24 שעות והמקרר לא הגיע גם אחרי שלושה ימים . אפילו לא טרחו להתקשר וליידע ממש כלום ןבסוף מסתבר שאין להם במלאי וסיפורים כאלה ואחרים. לא מומלץ בכלל . שירות גרוע!!!!!
המוצר שנקנה בחנות
מקרר שארפמ4 דלתות
הדירוג של mariasgo:
5 מתוך 5
חוות דעת
המוצר נרכש באתר האינטרנט של החברה GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן . הרכישה הייתה פשוטה וקלה. נשלחו קבלות ועדכונים למייל. הגיע מאוד מהר באריזתו המקורית.
המוצר שנקנה בחנות
GM-3101 מבית תרמי שיאצו עיסוי מזרן
הדירוג של Nettaa:
5 מתוך 5
חוות דעת
שירות אדיב ומצויין, מחיר אטרקטיבי, אספקה סופר מהירה, ומכונת כביסה מדהימה. אני אקנה בשמחה שוב וממליצה בחום!
המוצר שנקנה בחנות
Bosch WAU28PH9GB
הדירוג של valia.sa:
1 מתוך 5
חוות דעת
שירות מתחת לכל ביקורת, עיכובים במשלוחים, מפרסמים מוצרים שלא נמצאים במלאי, נותני שירות שלא יודעים לתת שירות או לשוחח עם הלקוח. המלצה הכי חמה הלא להתקרב.
המוצר שנקנה בחנות
רדיאטור HEMILTON HEM911 המילטון
תגובת החנות
הלקוחה רכשה רדיאטור של המילטון שנאמר לנו שאין במלאי והוא הוסר מיידית מהאתר
הלקוחה קיבלה רדיאטור של זק"ש מוגן שעולה 100 שח יותר מבלי להוסיף כסף ובאותו היום בו הודיעה לנו שלא תואם לה הרדיאטור של המילטון
בשורה התחתונה היא קיבלה תוך 3 ימים רדיאטור במחיר כמעט כפול ממה ששילמה ללא תופסת תשלום
הלקוחה הצליחה גם לריב עם הנהג שסיפק לה את המוצר
נראה שיש לה להלין רק על עצמה ולא על אף אחד אחר
הדירוג של moran.sh:
5 מתוך 5
חוות דעת
חיפשנו מקום בו אנחנו יכולות להזמין מוצרים עם משלוח עתידי. זה היה אחד המקומות הבודדים שאפשרו זאת כך יכולנו להינות גם ממחירי המבצע של הבלאק פריידי וגם לקבל את זה בזמן של מעבר הדירה ישירות לדירה החדשה. גם כאשר הזזנו את תאריך הכניסה היה מאוד פשוט להתקשר ולהודיע על שינוי התאריך להובלה.
המוצר שנקנה בחנות
LAV 705 GB Masimo דגם מ"ס 70 זכוכית להבות 5 גז כיר
הדירוג של Elior:
1 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי לאחר ביצוע ההזמנה (לאור הדחיפות בצורך לקבלו, כפי שהוסבר לנציגה) וזאת אמרה לי ש"לא תהיה בעיה". יום למחרת כבר התקשרו להודיע לי שאין במלאי והציעו לי מוצר חלופי, סרבתי וביקשתי זיכוי מלא. מכאן התחילה מסכת עינויים של שבועיים שמבטיחים לי מידי שיחה כי ה"זיכוי יבוצע בהקדם" ו"תראה את הזיכוי בתוך שעה באשראי". מיותר לציין שעד שלא ציינתי שהשיחה מוקלטת ואני דורש זיכוי באופן מיידי בזמן שאני על הקו, לא העבירו אותי להנה"ח לזיכוי מיידי.
המוצר שנקנה בחנות
תנור בנוי פירוליטי Sauter SBI7575 IXP נירוסטה
תגובת החנות
אם מתקשרים ללקוחה לקחת 4 פעמים כרטיס אשראי שהיא שילמה וכל פעם היא בממתינה או לא עונה
ואם הלקוחה מתקשרת אחרי השעה 16:00 שהמנהל חשבונות כבר לא נמצא למרות שנאמר לה שהנהלת חשבונות עד השעה 16:00 אז בלתי אפשר להוציא את הזיכוי .
בשניה שנתנה למנהל חשבונות את פרטי האשראי שלה היא זוכתה .
לגבי התנור פחות משעה לאחר ביצוע ההזמנה נאמר ללקוחה שמוצר לא במלאי אצל היבואן ושהוא הוסר מיידת מהאתר
בטלפון נאמר ללקוחה כי יש יחידות בודדות ובאמת היו
בתקופה זו של הקורונה יש מחסור עצום במלאים ומלאי שזמין לשניה מסויימת לא זמין כבר אחרי כמה שעות
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר יומיים אחרי שהתקשרה לחנות
הדירוג של yair.sharon10:
5 מתוך 5
חוות דעת
אתר נוח לתפעול ושירות טלפוני מצוין. חברת השליחויות YDM היתה זריזה והמעקב אחרי המשלוח פשוט ויעיל. הזמנתי 2 רדיאטורים ותנור מקלחת. אחרי 4 ימים הגיע רדיאטור אחד בלבד והתנור. היה כבר יום חמישי ועד יום ראשון לא היה עם מי לדבר. ניסית גם בחברת השליחויות ואז הבנתי שההזמנה חולקה לשני דרופים (ובאמת קיבלתי שני מספרי משלוח) והשני בושש מלבוא. אתמול נאמר לי על ידי נציגה חביבה ביותר וסבלנית שהפריט בדיוק נכנס למלאי ונשלח אלי. נוטה להאמין שיגיע בהקדם. עצה קטנה לשיפור - אם חסר מוצר במלאי ונשלחים רק חלק מהפריטים בהזמנה, כדאי לעדכן את הלקוח מראש. אבל באמת בקטנה. היתה חווית רכישה טובה פלוס בעיקר בזכות השירות והטיפול בתקלה
המוצר שנקנה בחנות
רדיאטור 14 צלעות זק"ש Sachs EF-14 מתקן לחות, תנור אמבטיה אינפרא זק"ש