חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

VIPMobile אביזרים ומכשירי סלולאר

VIPMobile
אתר אינטרנט:
בעלים:
VIP MOBILE
כתובת אימייל:
vipmobile.cs@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.1 כוכבים מתוך 5)
50%
אחוז חוות דעת חיוביות
385
חוות דעת בשנה האחרונה
385
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 385 חוות דעת על החנות VIPMobile

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Ariel
שם:
Ariel
תאריך:
13/02/2019
דירוג:
הדירוג של Ariel: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מהחנות זרוע לרכב, הזרוע נשברה לי והחנות שידרגה לי את הזרוע ללא תשלום נוסף, מעבר לכך קיבלתי שירות מקצועי כולל הסבר מקיף. טוב לדעת שיש מקום מקצועי כזה בעיר
המוצר שנקנה בחנות
זרוע לרכב
Yoav
שם:
Yoav
תאריך:
31/01/2019
דירוג:
הדירוג של Yoav: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות ומקצועיות זה כל הסיפור!
השירות אדיב וסבלני ומדהים!!
הגעתי עם מסך מנופץ לחלוטין ותוך שעה הכל מתוקן אין פאשלות. מקצועיות נטו ומחירים הוגנים לכל כיס. אין קאץ'
שלא נדבר עם המוזיקה המצויינת במקום.

ממליץ בחום על המקום ומקווה שיביאו את עצמם לעוד חלקים בארץ.
המוצר שנקנה בחנות
מסך s8
Avihi
שם:
Avihi
תאריך:
10/01/2019
דירוג:
הדירוג של Avihi: 5 מתוך 5
חוות דעת
צוות של אלופים, שירות הכי טוב שיש ומחירים מעולים, עזרו עד הדברים הכי קטנים שיש
המוצר שנקנה בחנות
איפון x
Leetal
שם:
Leetal
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
הדירוג של Leetal: 5 מתוך 5
חוות דעת
עזרו לי המון, הם היו ממש מהממים, תיקנו לי את המסך ונראה כמו פלאפון חדש עכשיו!
המוצר שנקנה בחנות
מסך גלקסי 8 פלוס
שערי ציון
שם:
שערי ציון
תאריך:
05/12/2018
דירוג:
הדירוג של שערי ציון: 5 מתוך 5
חוות דעת
בראש ובראשונה אני רוצה להודות לכל הצוות vip על העזרה שהענקתם לי שרות נפלא .
הגעתי לחנות אחרי המון חיפושים כדי למצוא מכשיר לשימושים של אמי הייתי סגור על שיאומי a6 היה חשוב לי שהמוכר יבין את שימושי אמי כדי שלא נתקל בבעיות בעתיד אז ישר המוכר (בני) שאל איזה מכשיר יש היום לאמי כדי להבין איזה פלאפון יעמוד בצוך אמאתי לו שיש לה גלקסי 3 והציע שהלך על מכשיר מסוג סמסונג כי היא רגילה כבר למערכת ההפעלה של סמסונג בני הציעה שהרכוש סמסונג מדגם j4 כי הוא בסטנדרטים שרציתי וכך היה המכשיר לא היה זמין בחנות אך נמצא כזמין במחסך בני האדיב נסע במיוחד כדי להביא לי את המכשיר באמת שזה לא מובן מאילו כל היחס המתחשב ממליץ בחום להגיע לחנות בהמנכם ללא ספק שאחזור.
המוצר שנקנה בחנות
סמסונג j4
femi.ff
שם:
femi.ff
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
הדירוג של femi.ff: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לתיקון מסך - בטלפון אמרו שייקח שעה... כשהגעתי אמרו שייקח שעה וחצי.... אחרי שעה וחצי התברר שעוד לא התחילו לטפל בטלפון ושאין להם את החלק המתאים....אין לי מילים... סתם מגעיל....
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מסך
Arthur
שם:
Arthur
תאריך:
09/10/2018
דירוג:
הדירוג של Arthur: 1 מתוך 5
חוות דעת
פשוט על הפנים. זמני התיקון אמנם מעולים, את כשתיקנתי את מסך מכשיר ה Oneplus 5 שלי, הוחלף לי למסך מזויף כאשר שילמתי על מקורי. ביקשתי להחליף למקורי, כי הטאצ' לא היה תקין, והייתה דליפת אור מהצדדים (דבר המאופיין למסכי LCD מאיכות ירודה, לעומת מסך הAMOLED המקורי). הטכנאי הבין שהמסך מזויף ולכן הסכים להחליף לי למסך אחר שהיה באיכות טובה יותר. שבוע לאחר התיקון כפתור הבית יצא מהמקום בגלל הדבקה לקויה, ובסוף גם יצא משימוש, אך כבר לא הייתי יכול להגיע למעבדה היות והיא רחוקה מביתי. המסך נשבר שוב, וכאשר הלכתי למעבדה אחרת להחליף אותו, הם פירקו את המכשיר ונדהמו ! מולי הוציאו את האנטנה של המכשיר שלא הייתה שייכת לו בכלל, ואמרו שגם המסך השני שהם החליפו לי היה מזויף פשוט באיכות טובה יותר ! לא להאמין, עבדו עליי ב VIP MOBILE שלוש פעמים : 2 מסכים מזויפים אחד אחרי השני ואנטנה לא תקינה ובצד של החוסר מקצועית הדבקה לא מספקת (אם בכלל) של כפתור הבית. אנא עשו לעצמכם טובה ותתרחקו.
המוצר שנקנה בחנות
תיקון מסך OnePlus 5
תגובת החנות
שלום לך ארתור. קודם כול צר לנו שהחלטת לא ליצור איתנו קשר, היינו שמחים לעזור לך בכול מצב, להזכירך הגעת אלינו בחודש יוני, מצב המכשיר שהבאתה לנו היה כך, מכשיר מפורק לגורמים, בתוך שקית, ללא ברגים, וללא אנטנה, כפי שרשום אצלנו, הטכנאי דיבר איתך וניסה לברר מדוע חסרה אנטנה במכשיר, תשובתך הייתה שכניראה זה שוכב בבית ואתה מודע לזה. הסברנו לך שאין באפשרותינו להשיג אנטנה מקורית, ובדקנו לך אצלך ספקים אם יש אפשרות להשיג את החלק שאינו היה במכשיר מתחילה, בשורה תחתונה, לא היה אפשרות להשיג את החלק המקורי, בהסכמתך התקנו לך חלק תחליפי(אנטנה). לגבי מקוריות המסך, כיבואנים של החלקים שלנו אנו מתחייבים למקוריות המוצר במידה ואנחנו אכן אומרים כך ומציעים חלק מקורי, וכמובן שאנחנו יכולים להוכיח כך. בכול אופן נשמח לתת לך שירות במידת הצורך, בתודה צוות וי איי פי מובייל.
אורון
שם:
אורון
תאריך:
06/10/2018
דירוג:
הדירוג של אורון: 1 מתוך 5
חוות דעת
חווית השירות הכי גרועה ומאכזבת שהייתה לי מזה שנים, ועוד יותר לאור זאת שהגעתי כי ראיתי שיש פה הרבה ביקורות חיוביות.
אם לקצר את הסיפור הארוך והמאד לא נעים - נכנסתי לשם עם טלפון עם מסך שבור, סמסונג S9 , כשבטלפון כמובן אמרו לי כן כן תבוא אין בעיה תוך שעה את יוצא יש את כל החלקים.
יצאתי משם בערך 3 שעות אחרי, עם טלפון בצבע שונה.

הגעתי למקום, נתתי את המכשיר, ויצאתי להעביר שעה. אחרי שעה וחצי עדיין לא התקשרו אלי להודיע שהמכשיר מוכן, למרות שלקחו פרטים.
חזרתי לחנות וקיבלתי את המכשיר בחזרה (היה מוכן, סתם לא טרחו להודיע לי). להפתעתי המכשיר מורכב מתערובת של חלקים - הגב מאחורה כחול, כל הפאנל מסביב שחור, מגירות וכפתורים בצבע כחול. כמו מכונית שמרכיבים מחלקים של גרוטאות.
איך חנות שמתמחה בתיקוני מובייל חושבת שזה הגיוני להחזיר ללקוח מכשיר עם חלקים בצבעים שונים, ששונים מהמקור?
ואיך לא מתקשרים אלי כדי להודיע לי שאין חלק ושאחזור לקחת את המכשיר ולא אבזבז שעתיים מהחיים שלי על עבודה חובבנית?
והכי גרוע - איך לא אומרים לי ברגע שאני נכנס לחנות - שמע, מתנצלים, פאדיחה, הרכבנו לך את המכשיר עם חלקים בשלל צבעים אלא פשוט נותנים לי אותו כדי שאגלה לבד את ההפתעה?
והשיא היא כששאלתי את המוכר מה העניין הוא שואל אותי אם זאת בעיה ואם מפריע לי שהטלפון בצבעים שונים...

אין מילים לתאר. מקוצר זמן וחוסר רצון לבזבז עוד 4 שעות על נסיעות ותיקון מכשיר נשברתי ויצאתי עם מכשיר בצבע שונה מהמקור (לפחות החליפו הכל לשחור), 1000 שקל על עבודה ברמה נמוכה מאד.

יש לציין שקיבלתי פיצוי בשווי כ-100 שח של מגן מסך וכיסוי... לצערי לא מפצה בשום צורה את עוגמת הנפש.
בנוסף המוכר הבטיח שינסה שבוע הבא למצוא ספק שיספק לו את החלקים בצבע המקורי של הטלפון, ואז יודיע לי ויתקנו שוב.

נחיה ונראה אם יעמדו במילה שלהם, אעדכן במידה ויוכיחו שהם כן בעלי מידה כלשהי של מקצוענות.
כרגע ההמלצה שלי היא להתרחק מהם כמו מאש. מקצועיות ושירות ברצפה... לא יאומן שחנות שמתמחה בתיקון טלפונים חושבת שזה סביר להחזיר ללקוח טלפון עם ערבוב של חלקים בצבעים שונים מהמקור.
המוצר שנקנה בחנות
החלפת מסך סמסונג גלקסי S9
גולש
שם:
גולש
תאריך:
24/06/2018
דירוג:
הדירוג של גולש: 1 מתוך 5
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
דיקסי
שם:
דיקסי
תאריך:
18/04/2018
דירוג:
הדירוג של דיקסי: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי ממש עכשיו מכשיר נייד.
התלהבתי שחזרו אליי תוך כ 10 דקות. לתומי חשבתי מתאמים איתי אספקה.
במקום זה בחרו לציין שאזל המלאי ואם אני רוצה, אפשר להוסיף עוד סך שקלים למכשיר עם אחריות גבוהה.
1. או שתסירו את עצמכם מזאפ , אם אין לכם את המכשיר המדובר.
2. או שתקחו אחריות ותתנו את המוצר המשודרג באותו מחיר.

סתם עוגמת נפש מיותרת, עכשיו אני צריכה להתחיל את החיפוש מחדש.
המוצר שנקנה בחנות
xiaomi redmi note 4x