סקירות מוצרים
מדריכי קנייה
חדשות הצרכנות
אוזניות
סמארטפונים
מסכי מחשב
מצלמות
טלוויזיות
מחשבים ניידים

OlSale קניון וירטואלי

OlSale
טלפון:
09-9720000
פקס:
09-9720050
כתובת:
ת.ד 346 , מחלף הסירה, הרצליה 46103
אתר אינטרנט:
כתובת אימייל:
Roi@olsale.com
בעלים:
אולסייל.קום בע"מ
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.2 כוכבים מתוך 5)
90%
אחוז חוות דעת חיוביות
156
חוות דעת בשנה האחרונה
1440
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 1,440 חוות דעת על החנות OlSale

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
SHIMI
שם:
SHIMI
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
הדירוג של SHIMI: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מיקסר קנווד ביום ראשון וקיבלתי ביום שני בבוקר. מעולם לא חוויתי קניה יעילה ומהנה שכזו וכל הטיפול היה כמצופה ,כן ירבו ,USV
המוצר שנקנה בחנות
KM630 KENWOOD MIKSER
מזוזות
שם:
מזוזות
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
הדירוג של מזוזות: 5 מתוך 5
חוות דעת
בשנים האחרונות אני רוכש מוצרים רבים באמצעות האינטרנט. מכל האתרים, מצאתי את אולסייל המוצלח והאמין ביותר. רכשתי מוצרי חשמל ולבית רבים, והכל לשביעות רצוני המלאה. ידעתי כי איכות השירות נמדדת, דווקא כאשר צצות בעיות. והנה ברכישת מסך מחשב, התברר כי קבלתי מסך לא נכון, ודווקא כנראה מטעות שלי. למרות זאת, כל העוסקים באולסייל, כולל מנהלים נרתמו לטפל בבעיה, שחייבה יצירתיות בפתרונה. מבלי להכביר מלים, הבעיה נפתרה ואני מאד מרוצה. ידוע, אכן, כי השירות הוא הקובע. ואיכות השירות של אולסייל היה מעל ומעבר. אמשיך לרכוש בשמחה מוצרים באולסייל, מה גם שיש לרוכש יכולת מיקוח בקביעת המחירים.
ד"ר דוד בוקעי
המוצר שנקנה בחנות
מסך מחב סמסונג C27F591
Danap310
שם:
Danap310
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
הדירוג של Danap310: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות התחיל בעמית שהציע מגוון דגמים במחירים מעולים,
התנור הגיע עם פגם חיצוני, מנהל שירות הלקוחות ברק טיפל ישר בבעיה ודאג אישית שיחליפו לי את התנור במהרה.
שירות מצויין וחווית קניה מצויינת!
המוצר שנקנה בחנות
תנור בנוי Blomberg OEN9322X
צביה
שם:
צביה
תאריך:
12/07/2018
דירוג:
הדירוג של צביה: 5 מתוך 5
חוות דעת
אני רוצה לשבח את יפית על השירות האדיב והנפלא שלה, וזאת לאחר חוויה לא סימפטית מהמוביל. תודה רבה יפית

צביה רז
נייד: 0545430441
המוצר שנקנה בחנות
קיטורית
Tal
שם:
Tal
תאריך:
05/07/2018
דירוג:
הדירוג של Tal: 1 מתוך 5
חוות דעת
מכרו לי מקרר שלא היה קיים במלאי
חיכיתי שבוע - ניסו למכור לי מקרר נחות יותר באותו כסף
לא הציעו פיצוי הולם על זה שאני תקוע שבועיים כבר בלי מקרר בגלל טעות שלהם
בסוף בגלל לחץ לקחתי מקרר אחר ומשום מה עדיין לא קיבלתי זיכוי על המקרר הישן
עושים טובה שחוזרים אלייך.
בסוף אחרי עוד שבוע בכלל סיפקו לי מקרר אחר שלא הזמנתי בכלל
צריך לרדוף אחרי הנציגים שלהם , במיוחד המנהלים
הפיצוי שהוצא לי על כל החודש המפרך שעברתי איתם הינו 150 שקל לורדינון - הזוי
להתרחק כמו אש מהחברה הזאת !!!!
המוצר שנקנה בחנות
NE275
תגובת החנות
הלקוח רכש מקרר אמקור נפח 226 ליטר נטו דגם AM2605. לאחר העברת ההזמנה לספק קבלנו עדכון שיש חוסר במקרר במחסן היבואן הרשמי. הצענו ללקוח מוצרים חליפים ללא תוספת תשלום. ללקוח ניתן כפיצוי מקרר יקר יותר. לאחר קבלת המוצר הלקוח קיבל פיצוי נוסף. מנהל שירות הלקוחות של החברה ליווה את הלקוח באופן אישי עד לרגע קבלת המקרר וגם לאחריו.
בת-שבע
שם:
בת-שבע
תאריך:
03/07/2018
דירוג:
הדירוג של בת-שבע: 5 מתוך 5
חוות דעת
זו פעם ראשונה שאני קונה מוצר דרך האינטרנט ומאוד חששתי. אבל הופתעתי לטובה. חזרו אלי רק יום למחרת בגלל שנתתי כרטיס אשראי שלא שלי והיו צריכים את פרטי בעל כרטיס האשראי כדי שיתאים מול נתוני חברת האשראי (לא ידעתי שזה התהליך לכן לא הצהרתי מראש שזה לא כרטיס האשראי שלי). פעמיים היו לי שאלות ופתחתי פנייה לנציג דרך האתר. חזרו אליי בצורה מהירה תוך כמה דקות. ענו לי באדיבות על השאלות. ווידאו איתי שהכל לשביעות רצוני. בתקנון של החברה היה רשום ששליח מגיע ללא תיאום, אמרתי להם שאני חייבת תיאום כי אני עובדת במרכז מסחרי עם הרבה חנויות ואני צריכה לתאם איתו לאן יגיע. הם אמרו לי שוודאי שיש תיאום טלפון טלפוני. וכך היה. הם מתחייבים להגעה תוך 3 ימים,ואכן-מרגע אישור העיסקה-ביום השלישי הגיע השליח.בבוקר אותו יום קיבלתי SMS שהשלוח יגיע אליי ביום הזה בין השעות... השליח גם התקשר לפני ההגעה. קיבלתי מחשב טוב ותקין. אני מרוצה מאוד ב"ה. תודה לאולסייל על השירות.המחיר גם היה זול ממקומות אחרים. מומלץ!!!
המוצר שנקנה בחנות
מחשב נייד HP Notebook 15-bs108nj 2QG03EA
Hagi
שם:
Hagi
תאריך:
25/06/2018
דירוג:
הדירוג של Hagi: 5 מתוך 5
חוות דעת
גיליתי את Olsale לא מזמן ומאז אני קונה רק מהם.

רכשתי מזגן מיני מרכזי, מזגן עילי ומקרר וזאת לאחר בדיקה מקיפה וסקר שוק לכל מוצר, Olsale הביאו את המחיר הטוב ביותר אבל זה לא מספיק.
מבחינתי, חנויות נמדדות במחיר (כשהכל טוב ואין בעיות) אך הערך האמיתי הוא מה קורה כאשר כן יש בעיה (בחנויות אינטרנטיות, זו לא באשמתם לרוב).

רכשתי מקרר חדש (יבואן רשמי) ולאחר התרשלות של המוביל, קיבלתי את המקרר עם שריטות ומכות. ניסיתי לפתור את הבעיה ישירות מהיבואן אך הוא ניסה להתחמק מהחלפת המקרר במשך מספר שבועות של טלפונים ארוכים וביקור טכנאי. נציגת שירות בשם ורד פנתה אליי בצורה יזומה לשמוע ממני על חווית הקניה למוצר אחר שקניתי (לא קשור למקרר) והצגתי בפניה שאני מאוד מרוצה חוץ מעניין המקרר. היא לקחה את זה כפרויקט ולאחר יום ו-2 שיחות טלפון (במקרים כאלה, החנויות או היבואנים לא ששים לחזור אליך ולעזור, אלא לעבוד בשיטת המצליח ולהתיש את הלקוח. Olsale עובדים אחרת. לאחר מעורבות olsale, יומיים והעניין סודר - החלפת המקרר.

תודה רבה לורד מ-Olsale על העזרה
המוצר שנקנה בחנות
מקרר מקפיא עליון 425 ליטר No Frost בגימור נירוסטה תוצרת LG דגם GRB485I
Shai
שם:
Shai
תאריך:
20/06/2018
דירוג:
הדירוג של Shai: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מאוד טובה, גם מבחינת מחיר תחרותי מול חנויות אחרות וגם שירות מעל ומעבר לציפיות.
כל הכבוד, תמשיכו כך!!!
המוצר שנקנה בחנות
מקרר סמסונג
עודד סרילן
שם:
עודד סרילן
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
הדירוג של עודד סרילן: 5 מתוך 5
חוות דעת
החלטתי לתת צ'אנס נוסף לאולסייל לאחר אכזבה מאוד רצינית בעבר ,והזמנתי טלויזייה 75 אינטש מייד לאחר ההזמנה החלו עיקובים בהספקה הרמתי טלפון על מנת לבטל את העסקה וקיבלתי שירות יוצא דופן מבחורה בשם ורד שהחזירה לי שוב את האמון באולסייל.
כצרכן מאוד ותיק נתנה לי שירות מהמם לאחר כ-3 ימים הטלויזייה
כבר היתה תלויה אצלי בסלון לאחר הובלה ואספקה.
ורד דיברה גם עם חברת ההובלה וגם עם הספק ובכל פעם התקשרה לבדוק האם בוצע הטיפול הלוואי וכולם יידעו לתת כזה שירות.
המוצר שנקנה בחנות
הייסנס 75n5000uwg
Eli
שם:
Eli
תאריך:
19/06/2018
דירוג:
הדירוג של Eli: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית רכישה מעולה מרגע ההזמנה ועד קבלת המוצר שהוא מקפיא של ליבר.
אנשי המכירות והשרות גדולים. תודה להם
המוצר שנקנה בחנות
מקפיא ליבר gp1376