חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים

Bug
אתר אינטרנט:
בעלים:
bugservice@bug.co.il
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.8 כוכבים מתוך 5)
70.3%
אחוז חוות דעת חיוביות
111
חוות דעת בשנה האחרונה
593
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 593 חוות דעת על החנות Bug

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
Guy
שם:
Guy
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
הדירוג של Guy: 5 מתוך 5
חוות דעת
רק רוצה לפרגן לשירות המעולה שקיבלתי עכשיו בסניף דיזינגוף סנטר.
חיפשתי מגן מסך וכיסוי לטלפון חדש ולא רק שהמוכר הלך לחפש שלוש פעמים ובסוף גם מצא בדיוק מה שהייתי צריך, אלא גם התקין לי את מגן המסך בצורה מצויינת, ואפילו הציע לי להצטרף למועדון בשביל לקבל הנחה... תענוג!
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך זכוכית וחיפוי otterbox לסמסונג גלקסי s25
מורטון
שם:
מורטון
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
הדירוג של מורטון: 5 מתוך 5
חוות דעת
היה מחיר אטרקטיבי ("עודפים"). התהליך הזמנה היה פשוט, ההזמנה הייתה מוכנה לאיסוף למחורת, והאיש בסניף היה אדיב ומועיל. יותר מזה? בחייכם.
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך גמיש ואנטיבקטריאלי מגן מסך גמיש samsung s22
yoav.shai
שם:
yoav.shai
תאריך:
13/03/2025
דירוג:
הדירוג של yoav.shai: 5 מתוך 5
חוות דעת
השירות היה מעולה, מהיר וידידותי.
בנוסף למוצר המקורי שהזמנתי לאיסוף עצמי הקניתי גם אוזניות לבן שלי. קיבלתי ייעוץ מקצועי שהכווין אותי למוצר שהתאים לו בדיוק, בלי לנסות למכור לי בכוח מוצר יקר מדי שאני לא באמת צריך
המוצר שנקנה בחנות
nba 2k25 nba 2k25 standard edition
רפי
שם:
רפי
תאריך:
04/03/2025
דירוג:
הדירוג של רפי: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מהיר וטוב בהזמנה באתר הזמנתי חלק לשלט אד'ג הגיע מהר לסניף ורכשתי מהר את החלק
המוצר שנקנה בחנות
כפתור חלופי לבקר כפתור חלופי ל-dualsense edge ps5
Uriya
שם:
Uriya
תאריך:
03/03/2025
דירוג:
הדירוג של Uriya: 1 מתוך 5
חוות דעת
השירות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו!! קיבלתי מגן מסך לא תקין שנשבר בפעם הראשונה שניסיתי לשים אותו על הטלפון, אז כמצופה מיד פניתי לשירות הלקוחות שלהם על מנת שיטפלו בבעיה. להפתעתי הרבה, לא רק שלא ניסו לטפל בבעיה בשום צורה שהיא, שירות הלקוחות הנהדר שלהם האשים אותי באי תקינות המוצר שלהם, סירב לקחת אחריות וטען ש״כנראה הפעלתי על המוצר כוח בלתי סביר אחרת זה בלתי אפשרי שמשהו כזה יתרחש.״ יש לציין שמגן המסך הגיע מעוקם כולו מהרגע הראשון, וכשציינתי זאת בפניהם וביקשתי שיראו לי הוכחה שהמוצר הגיע תקין הם סירבו לעשות זאת…

חוויה נוראית תתרחקו מהחנות המביכה הזאת!!!
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך זכוכית מגן מסך זכוכית iphone 16 pro max
תגובת החנות
אוריה שלום צר לנו שאתה מרגיש כך. נציין כי מגן מסך לא נשבר מעצמו, אנו מוכרים בסניפים שלנו לא מעט ולא נתקלנו במה שאתה מתאר. אין אחריות על מגני מסך ובפרט שהתקנת / ניסית להתקין באופן עצמאי. תוכל לפנות אלינו ל bugservice@bug.co.il ונשמח לבחון הנחה במידת האפשר על מגן מסך חדש. בברכה, אייל שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.
ג'רי ברנשטיין
שם:
ג'רי ברנשטיין
תאריך:
02/02/2025
דירוג:
הדירוג של ג'רי ברנשטיין: 5 מתוך 5
חוות דעת
קצר וקולע , הזמנתי מסך למחשב של הבן שלי, היגע תוך יומיים לחנות בפתח תקווה, בסוף החנות יש עמדה לאיסוף, בלי תור כי לא היה עמוס, יש רשם את הפרטים ובדק שאני הוא אני ולא אחר, הוא הנפיק לי חשבונית כי האתר לו סיפק לי חשבונית - כך שיצעתי משם באופן מהיר ומרוצה עם המוצר שהזמנתי.
המוצר שנקנה בחנות
מסך מחשב גיימינג קעור "24 מסך גיימינג קעור "24 g24c4 e2
phbjxakuo
שם:
phbjxakuo
תאריך:
30/01/2025
דירוג:
הדירוג של phbjxakuo: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנה חלקה וכפית. גם השליחות היתה מהר, עמידה בלוחות זמנים, ושירות אדיב, ואפילו אכפתי. תודה רבה!!
המוצר שנקנה בחנות
כונן חיצוני e30 portable ssd
Matan
שם:
Matan
תאריך:
18/01/2025
דירוג:
הדירוג של Matan: 5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מהירה ויעילה באתר. בהגעתי לסניף קיבלתי את ההזמנה במהירות ללא עיכובים.
מחיר מעולה לעומת שאר המתחרים, תודה רבה!
המוצר שנקנה בחנות
תיק גב "17 תיק גב למחשב נייד "17 ap4600
Ofir
שם:
Ofir
תאריך:
16/01/2025
דירוג:
הדירוג של Ofir: 1 מתוך 5
חוות דעת
במידה והפוסט יגיע לאדם אחד וישנה את דעתו–עשיתי את שלי.
רכשתי לבני בן ה-10 מדפסת תלת-ממד. אחרי שבוע הפסיקה לעבוד ומצאתי עצמי בתוך סאגה מתישה בת שלושה שבועות מול נציג תמיכה בשם יניב. מיילים, סרטונים, בקשות להוכחות טיפול מצדו–הכול, רק לא לקחת את המדפסת למעבדה.כששאלתי על האחריות, הסביר יניב שהיא חלה רק על רכיבי חשמל. איפה זה רשום?איך יודעים שהתקלה לא חשמלית? כלום. לבסוף הגעתי למנהל אלון, ששאל למה המכשיר לא הגיע למעבדה. שאלה מצוינת אחרי שלושה שבועות של התשה. אז העברתי את המדפסת לסניף ביהוד, שבועיים נוספים הסתיימו בהחלטה להחליף אותה בחדשה. יניב טרח לציין שזה "לא במסגרת האחריות". עוד שבוע חלף ללא מענה. יצרתי שוב קשר, אמרו שאפשר לאסוף את המדפסת החדשה מהסניף. אבל רק את המדפסת. שאלתי למה הכוונה, הסביר יניב שהם יוציאו מהאריזה חלפים שלא הגיעו אליהם לתיקון. ניסיתי להבין מה בדיוק הולכים להוציא, אבל הוא המשיך להתיש במיילים בלי לתת תשובה. שהתקשרתי לסניף, הפנו אותי שוב לשירות, ושוב יניב שלא נתן תשובה והמשיך להתיש באופן שהרגיש מכוון ואישי. לבסוף הגעתי לסניף, שם נציג נחמד בשם דנאל, ניסה להבין מה לעשות. המכשיר החדש הגיע מפורק בתוך אריזה עם שלל חלקים, ולא היה ברור אילו חלקים אמורים להישאר בחוץ. הוא ניסה להשיג את אלון ויניב, אך לא קיבל מענה. שעתיים שלמות של התעסקות והמתנה ולבסוף התייעצויות, הוחלט שאקבל את המדפסת – בלי שקית שמצורפת לאריזה. הסברתי שהשקית הזו חיונית שכן יש שם את הברגים, ושוב נמצא דנאל הנציג במבוי סתום. מה ניסו לחסוך? ברגים? אחרי התשה נוספת קיבלתי מדפסת חדשה עם החלקים. אפילו כבל החשמל הביאו לי, מדהים.
לשים מישהו כמו יניב בתמיכה ללקוחות זו טעות. גם אחרי אסקלציה להנהלה לא היה שיפור, להיפך. כבר החלטתם להחליף את המוצר אז למה לא לתת חוויה עם חיוך. את המיילים מול הבחור אפשר לשלוח לניתוח בסדנאות. אפס אחריות, אפס תודעת שירות. אני מקווה שמישהו בהנהלת באג יקרא את זה וירענן שורות. זה באמת חבל.
המוצר שנקנה בחנות
Ender-3 V3 KE CREALITY
תגובת החנות
אופיר שלום הרשה לי להתנצל על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כן חשוב לי לומר שאנו עושים את המיטב בתמיכה כדי לסייע בתפעול ומתן פתרון. בקצרה - זיהינו תקלה במבנה \ שלדת המדפסת שלא מאפשרת להדפיס באופן תקין, במקום לתקן את הקיים הוחלט לאשר החלפה, מדפסת מול מדפסת, הנחנו את החנות לעניין ההחלפה – חייגו אלינו מהחנות ומסרנו שנותנים מדפסת + מחזיק פילאמנט בלבד (בדיוק כמו ששלחת), לצורך הרכבת המדפסת אכן היה צריך לספק ברגים וזה מה שסופק, לסיכום: מה ששלחת זה בדיוק מה שהוחלף לך לחדש. כמובן שהיה צריך בחזרה את שאר הערכה לצורך השמשה / החלפה. בברכה, שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
אמיר
שם:
אמיר
תאריך:
11/01/2025
דירוג:
הדירוג של אמיר: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות היה מהיר ונוח! בלי תקלות ובלי התחכמויות. גם המענה לשאלות היה מהיר ולעניין. מומלץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
מכשיר gps לכלבים מכשיר gps לכלבים trackipet