Bug מחשבים, סלולר וגאדג'טים
בעלים:
bugservice@bug.co.il
כתובת אימייל:
bugservice@bug.co.il
טלפון:
1-700-707-202 | 6974*
כתובות:
ז'בוטינסקי 3, הוד השרון
הרצל 58, נתניה
מרכז קניות ONE, גן שמואל
מעלה כמון 2, כרמיאל
מעלה כמון 5, כרמיאל
דרך עכו 192, קרית ביאליק
קניון מול זכרון, זכרון יעקב
בן צבי 1, נהריה
צומת אלי כהן, באר שבע
אריאל שרון 1, אשדוד
חברון 21, באר שבע
עין גדי 23, באר שבע
הפלמ"ח 1, אילת
ז'בוטינסקי 44, אשדוד
בן גוריון 21, אשקלון
המגנים 56, גן יבנה
אנטיב 3, אילת
סתת 20, אילת
הפטיש 6, נס ציונה
יוספטל 92, בת ים
יוני נתניהו 29, גבעת שמואל
אבא הלל סילבר 301, רמת גן
גולדה מאיר 7, חולון
בילו סנטר, קרית עקרון
קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
גולן 1, לוד
ז'בוטינסקי 76, פתח תקווה
שלמה המלך 37, קרית אונו
03-7164778, ראשון לציון
קאמפן 8, אילת
ויצמן 71, גבעתיים
בילו 2, רחובות
משה דיין 3, יהוד
רוטשילד 45, ראשון לציון
אינשטיין 40, תל אביב
הרקון 2 א.ת. נווה נאמן, הוד השרון
לב העיר 2, מודיעין
דיזנגוף 50, תל אביב
ויצמן 14, תל אביב
דרך השלום קניון עזריאלי, תל אביב
כצנלסון 14, כפר סבא
ויצמן 301, כפר סבא
המלאכה 2, רעננה
בני ברמן 2, נתניה
רוטשילד 40, חדרה
שכטמן 10, חדרה
הגיבורים 5, נתניה
יהודה הלוי 1, טבריה
דרך חיפה 30, קרית אתא
מתחם מסחרי צמח, צמח
רבין 18, עפולה
החרושת 2, עכו
תאופיק זיאד 53, נצרת
יהושע חנקין 14, עפולה
טום לנטוס 60, נתניה
קניון סנטר הגליל, ראש פינה
רבין 9, יקנעם
ההסתדרות 55, חיפה
אקליפטוס 3, רמת ישי
קניון פרץ סנטר, דימונה
פלימן 4, חיפה
מרכז ביג קרית מלאכי, אור טוביה, קרית מלאכי
סחרוב 21, ראשון לציון
בן הלל 1, ירושלים
פייר קניג 26, ירושלים
קניון ירושלים, ירושלים
שדרות ממילא, ירושלים
שמחה גולן, חיפה
קניון הראל, מבשרת ציון
יפו 224, ירושלים
יגאל אלון 3, בית שמש
קדם 5, מעלה אדומים
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.8 כוכבים מתוך 5)
70.3%
אחוז חוות דעת חיוביות
111
חוות דעת בשנה האחרונה
נמצאו 593 חוות דעת על החנות Bug
חוות דעת
רק רוצה לפרגן לשירות המעולה שקיבלתי עכשיו בסניף דיזינגוף סנטר.
חיפשתי מגן מסך וכיסוי לטלפון חדש ולא רק שהמוכר הלך לחפש שלוש פעמים ובסוף גם מצא בדיוק מה שהייתי צריך, אלא גם התקין לי את מגן המסך בצורה מצויינת, ואפילו הציע לי להצטרף למועדון בשביל לקבל הנחה... תענוג!
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך זכוכית וחיפוי otterbox לסמסונג גלקסי s25
הדירוג של מורטון:
5 מתוך 5
חוות דעת
היה מחיר אטרקטיבי ("עודפים"). התהליך הזמנה היה פשוט, ההזמנה הייתה מוכנה לאיסוף למחורת, והאיש בסניף היה אדיב ומועיל. יותר מזה? בחייכם.
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך גמיש ואנטיבקטריאלי מגן מסך גמיש samsung s22
הדירוג של yoav.shai:
5 מתוך 5
חוות דעת
השירות היה מעולה, מהיר וידידותי.
בנוסף למוצר המקורי שהזמנתי לאיסוף עצמי הקניתי גם אוזניות לבן שלי. קיבלתי ייעוץ מקצועי שהכווין אותי למוצר שהתאים לו בדיוק, בלי לנסות למכור לי בכוח מוצר יקר מדי שאני לא באמת צריך
המוצר שנקנה בחנות
nba 2k25 nba 2k25 standard edition
חוות דעת
שירות מהיר וטוב בהזמנה באתר הזמנתי חלק לשלט אד'ג הגיע מהר לסניף ורכשתי מהר את החלק
המוצר שנקנה בחנות
כפתור חלופי לבקר כפתור חלופי ל-dualsense edge ps5
הדירוג של Uriya:
1 מתוך 5
חוות דעת
השירות הלקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו!! קיבלתי מגן מסך לא תקין שנשבר בפעם הראשונה שניסיתי לשים אותו על הטלפון, אז כמצופה מיד פניתי לשירות הלקוחות שלהם על מנת שיטפלו בבעיה. להפתעתי הרבה, לא רק שלא ניסו לטפל בבעיה בשום צורה שהיא, שירות הלקוחות הנהדר שלהם האשים אותי באי תקינות המוצר שלהם, סירב לקחת אחריות וטען ש״כנראה הפעלתי על המוצר כוח בלתי סביר אחרת זה בלתי אפשרי שמשהו כזה יתרחש.״ יש לציין שמגן המסך הגיע מעוקם כולו מהרגע הראשון, וכשציינתי זאת בפניהם וביקשתי שיראו לי הוכחה שהמוצר הגיע תקין הם סירבו לעשות זאת…
חוויה נוראית תתרחקו מהחנות המביכה הזאת!!!
המוצר שנקנה בחנות
מגן מסך זכוכית מגן מסך זכוכית iphone 16 pro max
תגובת החנות
אוריה שלום
צר לנו שאתה מרגיש כך.
נציין כי מגן מסך לא נשבר מעצמו, אנו מוכרים בסניפים שלנו לא מעט ולא נתקלנו במה שאתה מתאר.
אין אחריות על מגני מסך ובפרט שהתקנת / ניסית להתקין באופן עצמאי.
תוכל לפנות אלינו ל bugservice@bug.co.il ונשמח לבחון הנחה במידת האפשר על מגן מסך חדש.
בברכה, אייל
שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם.
הדירוג של ג'רי ברנשטיין:
5 מתוך 5
חוות דעת
קצר וקולע , הזמנתי מסך למחשב של הבן שלי, היגע תוך יומיים לחנות בפתח תקווה, בסוף החנות יש עמדה לאיסוף, בלי תור כי לא היה עמוס, יש רשם את הפרטים ובדק שאני הוא אני ולא אחר, הוא הנפיק לי חשבונית כי האתר לו סיפק לי חשבונית - כך שיצעתי משם באופן מהיר ומרוצה עם המוצר שהזמנתי.
המוצר שנקנה בחנות
מסך מחשב גיימינג קעור "24 מסך גיימינג קעור "24 g24c4 e2
הדירוג של phbjxakuo:
5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנה חלקה וכפית. גם השליחות היתה מהר, עמידה בלוחות זמנים, ושירות אדיב, ואפילו אכפתי. תודה רבה!!
המוצר שנקנה בחנות
כונן חיצוני e30 portable ssd
הדירוג של Matan:
5 מתוך 5
חוות דעת
חווית קניה מהירה ויעילה באתר. בהגעתי לסניף קיבלתי את ההזמנה במהירות ללא עיכובים.
מחיר מעולה לעומת שאר המתחרים, תודה רבה!
המוצר שנקנה בחנות
תיק גב "17 תיק גב למחשב נייד "17 ap4600
חוות דעת
במידה והפוסט יגיע לאדם אחד וישנה את דעתו–עשיתי את שלי.
רכשתי לבני בן ה-10 מדפסת תלת-ממד. אחרי שבוע הפסיקה לעבוד ומצאתי עצמי בתוך סאגה מתישה בת שלושה שבועות מול נציג תמיכה בשם יניב. מיילים, סרטונים, בקשות להוכחות טיפול מצדו–הכול, רק לא לקחת את המדפסת למעבדה.כששאלתי על האחריות, הסביר יניב שהיא חלה רק על רכיבי חשמל. איפה זה רשום?איך יודעים שהתקלה לא חשמלית? כלום. לבסוף הגעתי למנהל אלון, ששאל למה המכשיר לא הגיע למעבדה. שאלה מצוינת אחרי שלושה שבועות של התשה. אז העברתי את המדפסת לסניף ביהוד, שבועיים נוספים הסתיימו בהחלטה להחליף אותה בחדשה. יניב טרח לציין שזה "לא במסגרת האחריות". עוד שבוע חלף ללא מענה. יצרתי שוב קשר, אמרו שאפשר לאסוף את המדפסת החדשה מהסניף. אבל רק את המדפסת. שאלתי למה הכוונה, הסביר יניב שהם יוציאו מהאריזה חלפים שלא הגיעו אליהם לתיקון. ניסיתי להבין מה בדיוק הולכים להוציא, אבל הוא המשיך להתיש במיילים בלי לתת תשובה. שהתקשרתי לסניף, הפנו אותי שוב לשירות, ושוב יניב שלא נתן תשובה והמשיך להתיש באופן שהרגיש מכוון ואישי. לבסוף הגעתי לסניף, שם נציג נחמד בשם דנאל, ניסה להבין מה לעשות. המכשיר החדש הגיע מפורק בתוך אריזה עם שלל חלקים, ולא היה ברור אילו חלקים אמורים להישאר בחוץ. הוא ניסה להשיג את אלון ויניב, אך לא קיבל מענה. שעתיים שלמות של התעסקות והמתנה ולבסוף התייעצויות, הוחלט שאקבל את המדפסת – בלי שקית שמצורפת לאריזה. הסברתי שהשקית הזו חיונית שכן יש שם את הברגים, ושוב נמצא דנאל הנציג במבוי סתום. מה ניסו לחסוך? ברגים? אחרי התשה נוספת קיבלתי מדפסת חדשה עם החלקים. אפילו כבל החשמל הביאו לי, מדהים.
לשים מישהו כמו יניב בתמיכה ללקוחות זו טעות. גם אחרי אסקלציה להנהלה לא היה שיפור, להיפך. כבר החלטתם להחליף את המוצר אז למה לא לתת חוויה עם חיוך. את המיילים מול הבחור אפשר לשלוח לניתוח בסדנאות. אפס אחריות, אפס תודעת שירות. אני מקווה שמישהו בהנהלת באג יקרא את זה וירענן שורות. זה באמת חבל.
המוצר שנקנה בחנות
Ender-3 V3 KE CREALITY
תגובת החנות
אופיר שלום
הרשה לי להתנצל על חווית השירות שתיארת, יחד עם זאת כן חשוב לי לומר שאנו עושים את המיטב בתמיכה כדי לסייע בתפעול ומתן פתרון.
בקצרה - זיהינו תקלה במבנה \ שלדת המדפסת שלא מאפשרת להדפיס באופן תקין, במקום לתקן את הקיים הוחלט לאשר החלפה, מדפסת מול מדפסת, הנחנו את החנות לעניין ההחלפה – חייגו אלינו מהחנות ומסרנו שנותנים מדפסת + מחזיק פילאמנט בלבד (בדיוק כמו ששלחת), לצורך הרכבת המדפסת אכן היה צריך לספק ברגים וזה מה שסופק,
לסיכום: מה ששלחת זה בדיוק מה שהוחלף לך לחדש.
כמובן שהיה צריך בחזרה את שאר הערכה לצורך השמשה / החלפה.
בברכה,
שירות לקוחות באג מולטיסיסטם.
חוות דעת
שירות היה מהיר ונוח! בלי תקלות ובלי התחכמויות. גם המענה לשאלות היה מהיר ולעניין. מומלץ בחום.
המוצר שנקנה בחנות
מכשיר gps לכלבים מכשיר gps לכלבים trackipet