חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Dynamica אביזרים וטלפונים סלולאריים

Dynamica
אתר אינטרנט:
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
כתובת אימייל:
service@dynamica.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(2.4 כוכבים מתוך 5)
10%
אחוז חוות דעת חיוביות
93
חוות דעת בשנה האחרונה
93
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 93 חוות דעת על החנות Dynamica

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
ריקרדו
שם:
ריקרדו
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
הדירוג של ריקרדו: 1 מתוך 5
חוות דעת
חוויה מתסכלת...
מבטיחים 5 ימים אספקה. בפועל רק אחרי 7 ימים נשלח לחברת הובלות עם בקשה לאספקה לעוב 7 ימי עסקים (בטח יותר זול להם...).
בפועל אני ממתין שבועיים למכשיר ועדיין לא קיבלתי. במהלך 5 ימים ראשונים ענו לי ש"יש עוד זמן. הבטחנו 5 ימים..." ואחרי התקופה אומרים "נשלח. עכשיו זה כבר לא בעיה שלנו".

חבל. ראיתי שפתחו חנות באמזון. עם משלוחים כאלה אמזון יעיפו אותם בקרוב.
המוצר שנקנה בחנות
סמסונג A30
נועם
שם:
נועם
תאריך:
07/10/2019
דירוג:
הדירוג של נועם: 1 מתוך 5
חוות דעת
לא מומלץ לקנות מהאתר!
קיבלתי את המכשיר אחרי 4 שבועות לאחר 5 שיחות עם נציגי השירות.
ושכבר קיבלתי את המכשיר "שכחו" לספק את הכיסוי והמגן שהזמנתי..
עכשיו הפתרון שלהם היה לשלוח לי עם שליח אבל מההיכרות הרעה שלי עם דינמיקה אקבל את הכיסוי עוד חודשיים בגלל החגים.
ביקשתי מהם לאסוף בעצמי את הכיסוי והמגן מאחד הסניפים.
אז קחו בחשבון כשאתם מזמינים משהו מהם קחו בחשבון שייקח המון זמן (אם בכלל) שתקבלו את המכשיר וגם אז לא בטוח תקבלו את מה שהזמנתם.

מאחר שטעות עושים פעם אחת, לא ארכוש שוב מדינמיקה כלום!
המוצר שנקנה בחנות
נוט 10
Oded
שם:
Oded
תאריך:
03/10/2019
דירוג:
הדירוג של Oded: 1 מתוך 5
חוות דעת
פשוט ביזיון. לא עומדים בזמן אספקה מובטח. לא יודעים מתי זה באמת יגיע, מאשימים את חברת השליחויות והחגים . כאילו שפעם ראשונה השנה יש חגים. בזבזתי 10 ימי המתנה , לא נתתי את המכשיר כהפתעה כפי שתכננתי ולבסוף החלטתי לבטל את העסקה. חובבנות לשמה.
המוצר שנקנה בחנות
סמסונג s10
dan
שם:
dan
תאריך:
03/10/2019
דירוג:
הדירוג של dan: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי רכישה של אייפון באתר וחוייבתי באותו יום. מאותו רגע לא ניתן להשיג את החברה ועברו כבר יותר מ-10 ימים ולא קיבלתי אותו.

לא עונים למיילים או לפניות דרך האתר.

בקיצור מאכזב.

המוצר שנקנה בחנות
אייפון 11 פרו
Lior
שם:
Lior
תאריך:
02/10/2019
דירוג:
הדירוג של Lior: 1 מתוך 5
חוות דעת
3588795 מכשיר טלפון סלולרי Galaxy S10E
המשלוח לא יצא בזמן- באתר ובאישור ההזמנה (8/9) שנשלח בדואר היתה התחייבות לאספקה תוך 5 ימי עבודה. בטלפון התווכחו איתי שלמעשה מדובר ב-7 ימי עבודה.
לאחר 8 ימים אמרו לי שיש עומס ושהמכשיר טרם נשלח כפיצוי הובטח לי ואוצ'ר על סך 100 ש"ח, שאמור "להופיע במערכת", ולא קיבלתי עליו שום אישור בכתב. לאחר 3 שיחות טלפון נאמר לי שהמכשיר עבר לחברת המשלוחים, לא הייתה להם דרך לשלוח לי את מספר המעקב, והם הכתיבו לי אותו טלפונית. בכלל לא קיבלתי שום הודעה מהם לאחר אישור ההזמנה- לא על העברת החבילה לשירות המשלוחים, ולא על יצירת מספר המעקב. המכשיר הגיע אליי רק ב-23/9, 11 ימי עבודה מההזמנה (לא עובדים בשישי, או ביום הבחירות). נציגי השירות היו בלתי אדיבים בעליל, בשלוש השיחות השונות איתם.
המוצר עצמו בסדר גמור.
המוצר שנקנה בחנות
galaxy s10e
Liliya
שם:
Liliya
תאריך:
27/09/2019
דירוג:
הדירוג של Liliya: 5 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי אייפון 11 פרו מקס 256 ג׳יגה, הגיע באותו יום של ההשקה עי שליח שתיאם את המסירה!!!
המוצר שנקנה בחנות
Iphone 11 pro max 256 gb
Ameer
שם:
Ameer
תאריך:
26/09/2019
דירוג:
הדירוג של Ameer: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות ברמה הכי נמוכה שאפשר!

מתייחסים אל הלקוח כאילו שהם לא חייבים לו שום הסבר, ואם ביקש אישור הזמנה או אישור על תשלום - זה בכלל לא רלוונטי, "רק כשתקבל את המכשיר תקבל את הקבלה שלך מה אתה צריך אותה עכשיו, אתה מסכים איתי?", לדברי העובדת של שירות הלקוחות! ואללה לא לא מסכים איך זה הגיוני אם אני כבר שילמתי והכסף ירד מהחשבון?, אם אני טועה תגיבו לי.

אני אכנס ללב של הסיפור, לאחר 7 ימי עסקים כביכול (אחרי שבוע וחצי, לא אומר שזה לא תקין אבל שיתחשבו בלקוח שמחכה כמעט שבועיים), הגיע היום בו אני אמור לקבל את המכשיר, אני מתקשר בשעות של אחר הצהריים (כדי לא לפספס את זמן המשמרת של שירות הלקוחות), הבחור שעונה מקבל ממני מספר הזמנה (בטח אתם שואלים את עצמכם איך יש לך מספר קבלה כאשר בהתחלה אמרת שלא נתנו, אני כן התקשרתי לאחר יומיים והתעקשתי לקבל מס' הזמנה, אז תבינו שמההתחלה יש מס' הזמנה אבל העובדת העדיפה לנסות להרגיע אותי שלא תהייה שום בעיה), אז לאחר כמה רגעים של שתיקה הוא אומר "אני רואה שיש חוסר במלאי שלנו מהמכשיר שהזמנת בצבע שביקשת".

תגידו אתם רציניים?
לבסוף אני מבטל את כל העסקה למה בשבועיים הייתי קונה אותו מכשיר באותו מחיר או אפילו פחות, אבל אני אשם שבחרתי בכם.

לא נגמר כאן, כשאני שואל כמה כסף אני אמור לקבל (כי לא קיבלתי גם קבלה), אז הבחור משיב (סכום של כסף) שהוא פחות ב600 שקל ממה ששילמתי, אבל מה, הוא הרגיע כמו שהעובדת שביקשתי ממנה את הקבלה ניסתה להרגיע, ואמר שתוך 7 ימי עסקים אני אמור לקבל את כל הסכום ואין דאגה!
הכסף הוחזר, אך כמובן חסר כמה דולרים שאני לא אגיד כמה בדיוק, הלוואי שתתרמו את הכסף הזה לנזקקים.

אני מאוד מאוכזב מכל ההתנהלות של החנות ואני בחיים לא אחשוב על לקנות משהו מהם!
לצערי הרב!
מורידים את החשק לקנות מכשיר חדש!
המוצר שנקנה בחנות
גלקסי נוט 10 פלוס
איליה
שם:
איליה
תאריך:
23/09/2019
דירוג:
הדירוג של איליה: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי טלפון ( נוט 10) ב 1 לספטמבר.
פעם בשבוע פניתי לשרות לקוחות לברר מה עם הזמנה - אף פעם לא קיבלתי מידע לעניין, רק "על תדעג, עוד מעט תקבל" או "עוד לא עברו 7/14 ימי עסקים"
ברור שלא אחרי 7 ולא אחרי 14 ימים ולא אחרי 14 ימי עסקים לא קיבלתי מכשיר.
בסוף, אחרי 23 ימי המתנה נמאס לי וביטלתי הזמנה.
ממתין להחזר כספי - הבטיחו תוך שבועיים. אם החזר נותנים כמו שמספקים מכשיר - במקרה הטוב עד סוף שנה אקבל.
סתאם ביזבזתי זמן ועצבים - לא שווה חיסחון של כמה מאות שקלים.
לסיכום - ממש לא ממליץ
המוצר שנקנה בחנות
Note 10
mikiher
שם:
mikiher
תאריך:
22/09/2019
דירוג:
הדירוג של mikiher: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי אביזרים לטלפון ב-25.8, בהזמנה צוינו 5 ימי אספקה.
לאחר 8 ימי עסקים שלחתי שאילתא דרך האתר שלא נענתה (עד היום).
לאחר עוד 2 ימי עסקים התקשרתי לחברה ונאמר לי ש"המנהלת תבדוק את ההזמנה ותחזור אליך עוד שעה". אף אחד לא חזר אלי.
ביום למחרת התקשרתי שוב והפעם נאמר לי שייתכן שההזמנה מתעכבת כי המוצרים לא במלאי.
בשלב זה ביקשתי לבטל את ההזמנה. ביקשתי גם שישלחו לי אישור באימייל על ביטול ההזמנה, ונעניתי שההזמנה תתעדכן באתר.
ההזמנה מופיעה עד היום באתר עם סטטוס "ההזמנה בטיפול", ואת הכסף שגבו עם קבלת ההזמנה עדיין לא החזירו. חשבונית על הסכום שנגבה לא התקבלה עד היום.
בשתי הפעמים בהן התקשרתי, נציגת השירות היתה לא אדיבה, חסרת סבלנות, והרימה עלי את קולה.
אני רוכש מוצרים באינטרנט כבר שנים ומעולם לא נתקלתי בחוויית קנייה ושירות גרועה כל-כך.
המוצר שנקנה בחנות
אביזרים לטלפון
Eli
שם:
Eli
תאריך:
22/09/2019
דירוג:
הדירוג של Eli: 1 מתוך 5
חוות דעת
היי, רוצה להגיד לכם שאני מאוכזב מהשירות הכוזב שלכם , אני כבר שבועיים מחכה להזמנה שביצעתי .
כל כמה ימים מתקשר ומורחים אותי אומרים עוד לא יצא עוד לא יצא המשלוח, אמרתם שבמקרה הגרוע יגיע היום 22/09/19 הפלאפון . אני מתקשר היום כדי לוודא שיצא המשלוח ושבאמת יגיע היום ומה שאומרים לי שיש בעיה עם ההספקה של הפלאפון הלבן ! מה שאומר שבכלל לא שלחתם ולא תשלחו בזמן הקרוב , ומה שיותר גרוע שאפילו לא טרכתם לעדכן על דבר כזה! פשוט ביזיון , לא אתקרב לסניף שלכם יותר לעולם
המוצר שנקנה בחנות
Note 10 Pus
תגובת החנות
שלום אלי. מספר ההזמנה שצינת אינו מספר ההזמנה הנכון .ואיינו מצליחים לאתר את פנייתך. אנא שלח לנו את מפסר ההזמנה המעודכן או מספר טלפון בו נוכל להשיגך ונשמח לברר את פרטי המקרה