חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

Azrieli קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי

Azrieli
אתר אינטרנט:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
כתובת אימייל:
לא צויין
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(3.6 כוכבים מתוך 5)
%
אחוז חוות דעת חיוביות
714
חוות דעת בשנה האחרונה
714
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 714 חוות דעת על החנות Azrieli

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
אריאלה
שם:
אריאלה
תאריך:
05/06/2019
דירוג:
הדירוג של אריאלה: 1 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מוצר דרך החברה הזו עם אספקה עד מקום העבודה.
ההזמנה בוצעה ב-31/03.
המוצר היה צריך להיות מסופק לכל המאוחר עד ה-18/04.
אנחנו היום כבר ב-05/06 וטרם סופק לי המוצר.
אמרו שהיה פגם במוצר,אמרו שחברת השילוח איבדה את המוצר,אמרו שמוציאים דחוף עם חברת שילוח אחרת -
הבטחות מפה ועד להודעה חדשה.
הבטיחו שיחזרו אלי-מיותר לציין שאף אחד לא חזר.
שרות גרוע,אין מענה,לא עומדים בהבטחות ומשקרים במצח נחושה.
העבירו אותי מלחמת התשה ועדיין לא קיבלתי את המוצר.
תתרחקו כמו מאש.
המוצר שנקנה בחנות
בית קסמים צבעוני לילדים מק"ט 128825
תגובת החנות
היי אריאלה, אנו מצרים על חווית הקניה שלך מהמוצר אותו רכשת. אנא חזרי אלינו עם מס' טלפון ונשוב אליך בהקדם האפשרי. תודה רבה
shaitol48
שם:
shaitol48
תאריך:
31/05/2019
דירוג:
הדירוג של shaitol48: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות הכי גרוע במדינה!!! אחרי יומיים של נסיון לקבל תשובה למה המוצר מאחר הם מאשימים את חברת השליחויות שהמוצר אצלהם ושהם מעכבים את המשלוח ובירור מולה חברת השליחויות המוצר בכלל לא הגיע אליהם.
המוצר שנקנה בחנות
סנדלי מיני מליסה
תגובת החנות
שלום, אנו מצרים על חווית השירות שקיבלת. אנא ציין מספר הזמנה ונשוב אליך בהקדם לגבי פנייתך. שבוע טוב.
pavel114
שם:
pavel114
תאריך:
30/05/2019
דירוג:
הדירוג של pavel114: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביזיון של חנות, התנהגות מבזה של השירות לקוחות. לא שלחו עדיין את המוצר (אחרי שמועד המשלוח פג כבר) לאחר שהתחייבו ל-7 ימי עסקים. הנציגות שירות ענתה לי בגדול שזאת בעיה שלי ולא כזה מעניין אותה מה קרה כי הרי "בעיות קורות" כשביקשתי לבטל ענתה לי בגסות וסירבה. ישראל 2019, והמוכרים פה עוד תוהים למה אנשים מעדיפים לקנות בחול.
המוצר שנקנה בחנות
כובע Goorin
תגובת החנות
שלוב רב, אנו מצרים לשמוע על חווית השירות שקיבלת. נשמח לעזור לך בפנייתך. נא ציין מספר הזמנה או מספר טלפון ונציג מטעמינו יחזור אליך בהקדם. תודה
אופיר
שם:
אופיר
תאריך:
24/05/2019
דירוג:
הדירוג של אופיר: 1 מתוך 5
חוות דעת
להתרחק. שולחים מוצר אחרים (נחות) ממה שמופיע באתר, ולאחר פניה לשירות לקוחות לא לוקחים אחריות, אלא בעיקר מורחים זמן.
חנות זוועה, לא לקנות.
המוצר שנקנה בחנות
מנשא אופניים לרכב
Asaf
שם:
Asaf
תאריך:
23/05/2019
דירוג:
הדירוג של Asaf: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי סט סירים 20 24 ס"מ. בפועל הגיע סיר ומחבת לאחר שבוע. מאז, חודש וחצי אחרי עזריאלי לא מצליחים לטפל בנושא, וזה כשמצליחים להשיג אותם כי רוב הזמן שירות הלקוחות לא זמין בשום דרך. הנציגים שלהם לא חזרו אליי אפילו לא פעם אחת, אני זה שצריך לרדוף אחריהם כל הזמן.
עדיין לא נמצא שום פתרון למרות שהובטח שאקבל את המוצר הנכון ושיאספו את המוצר הלא נכון. לאחר שהתייאשתי מהעבודה מולם ביקשתי זיכוי על ההפרש בין המוצרים רק כדי להפסיק את הדבר הזה. גם זה עדיין לא קרה כי הם לא מצליחים להבין מה המחירים של המוצרים אל מול הספק שלהם, כלומר אני עדיין תקוע בלי פתרון ועם מוצר שלא הזמנתי.
המוצר שנקנה בחנות
סט סירים Roso
yana.bar
שם:
yana.bar
תאריך:
23/05/2019
דירוג:
הדירוג של yana.bar: 1 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות כזה גרוע לא ראיתי בחיי. מזמינים מוצר והם פשוט לא אוספים אותו מהספק בשביל שתוכלו לקבל אותו. מבטיחים שהיתה תקלה ו"היום" הוא יאסף. בפועל לא נאסף ולא מקבלים את המוצר. אהה וכן הכסף כבר ירד מהאשראי.
המוצר שנקנה בחנות
Scoot and ride
Edok
שם:
Edok
תאריך:
21/05/2019
דירוג:
הדירוג של Edok: 1 מתוך 5
חוות דעת
ביצעתי הזמנה דרך האתר. נכון להיום כבר עברו 19 יום מתאריך ההגעה המשוער בעת ההזמנה, לא יצרו איתי קשר בנוגע למשלוח ושירות הלקוחות לא נותן אף מענה למקרה.
המוצר שנקנה בחנות
כסאות
אלעד
שם:
אלעד
תאריך:
20/05/2019
דירוג:
הדירוג של אלעד: 1 מתוך 5
חוות דעת
בתאריך 20/5/19 רכשתי בריכת ילדים מעזריאלי ואחרי הרכישה ומאחר ואני לא מדקדק בפרטי הרכישה לצערי כשמדובר בסכומים קטנים נוכחתי לדעת כי
בעמוד הרכישה בזאפ מצויין בפירוש כי המחיר הוא "סופי" וכי המשלוח "חינם" !!! , למרות זאת בדף העסק לפני הרכישה מצויין שהאופציה החינמית היחידה היא איסוף מבית העסק (שאגב נימצא 300 ק"מ מביתי) .אומנם מדובר בתוספת של שמונה שקלים אבל מדובר בעיקרון ובחוסר הוגנות של בית העסק .
כשהתקשרתי לבית העסק לשאול לפשר העניין הגדילה הטלפנית וטענה לאחר "בדיקה" שעשתה כי לא מדובר באותו "גוף" ושהם לא אחראים על הפירסום בזאפ !!!!!!!
בשלב זה מוכרח להגיד שזה היה פאנצ' קורע ,אחד הטובים ששמעתי לאחרונה ,בדיחת השנה !!! כאן כבר ידעתי שאין עם מי לדבר .
חיזוק לטענה שלי קיבלתי במיוחד אחרי שקראתי את שאר הפידבקים שנכתבו על עזריאלי , הבנתי שהשירות שם מזעזע וכי שומר נפשו ירחק , פשוט לא לרכוש דרכם דבר !!!!!! אני עשיתי טעות ומקווה שאחרים לא יחזרו על אותה טעות .
ראו הוזהרתם .
המוצר שנקנה בחנות
בריכת דופן קשיחה דגם דגים 183X38 מבית Bestway
דקל
שם:
דקל
תאריך:
16/05/2019
דירוג:
הדירוג של דקל: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי סטרימר דרך אתר עזריאלי לאחר שבררתי עם הספק - גרנטק שהמוצר נמצא בבית העסק בהרצליה והבטיחו שתוך יומיים יהיה בלוקר איסוף מקניון איילון בר"ג.
גם לאחר 10 ימים ובתום מועד האספקה הנקוב לא קיבלתי את המוצר כיון שלדעתם היה חג - יום העצמאות באמצע.
כמעט חצי שעת המתנה במוקד השירות של עזריאלי הסתיים בכך שהנציגה לא מבינה מה לא בסדר.
מסתבר שמסין לישראל לוקח פחות זמן למוצר להגיע מאשר מהרצליה לר"ג.
זה השירות שמקבלים מעזריאלי.
המוצר שנקנה בחנות
Android PIE 9.0 גירסה ANDROID TV BOX 4K
רן
שם:
רן
תאריך:
16/05/2019
דירוג:
הדירוג של רן: 1 מתוך 5
חוות דעת
קניתי סט מזוודות סמסונייט מילאנו .
אחד הגלגלים התפרק בדרך לטרמינל בנסיעה הראשונה ,בדרך חזרה לשדה התעופה בחו"ל הוא נפל לגמרי

עזריאלי שרות לקוחות ,הסירו אחריות מעצמם והפנו אותי לספק שהפנה אותי לחברת התעופה אף על פי שזה לא קרה בטיסה .

בקיצור - קניתי - נשארתי עם מוצר לא שמיש .

אל תקנו באתר של עזריאלי !!!! תעשו לעצמכם טובה ותחסכו עוגמת נפש .

רן
המוצר שנקנה בחנות
סט מזוודות סמסונייט מילאנו