חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

ShopCall קניון מוצרים - טכנולוגיות מתקדמות

ShopCall
אתר אינטרנט:
בעלים:
a100leah@gmail.com
כתובת אימייל:
a100leah@gmail.com
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(0 כוכבים מתוך 5)
-
אחוז חוות דעת חיוביות
0
חוות דעת בשנה האחרונה
126
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 126 חוות דעת על החנות ShopCall

מיון לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
IH
שם:
IH
תאריך:
12/12/2021
דירוג:
הדירוג של IH: 5 מתוך 5
חוות דעת
קניתי מחשב נייד חזק. הצוות היה אדיב ומסור. שירות מהיר ומעולה. הלוואי והיה כך בכל מקום.
המוצר שנקנה בחנות
INRD33-12997 מחשב DELL RG G15 5511
mshpigel
שם:
mshpigel
תאריך:
08/12/2021
דירוג:
הדירוג של mshpigel: 5 מתוך 5
חוות דעת
ממליץ מאוד על שופכל.
נפגשתי בשירות מצויין, הבנת הצרכים והתאמת המוצר.
קיבלתי מוצר באיכות גבוהה עם ליווי איכותי לאורך כל הדרך
מאלי ולאה המדהימים!
כאבא לילד עם צרכים מיוחדים , ממליץ בחום!
המוצר שנקנה בחנות
שעון GPS
ilana.temstet
שם:
ilana.temstet
תאריך:
29/10/2021
דירוג:
הדירוג של ilana.temstet: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות לקוחות אחרי הרכישה מעולה. מענה מהיר. טיפול ויחס מצוין. אני ממליצה מאוד ! !
המוצר שנקנה בחנות
Samsung s8
יוני
שם:
יוני
תאריך:
25/09/2021
דירוג:
הדירוג של יוני: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות טוב וסבלני.
תמיכה טובה לאחר הרכישה.
המוצר הגיע דיי מהר.
בסך הכל מוכר מומלץ.
המוצר שנקנה בחנות
שעון 360Q
יאן
שם:
יאן
תאריך:
26/08/2021
דירוג:
הדירוג של יאן: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מהחנות הזאת אייפון 8 פלוס במחיר מאוד משתלם. אחרי כחודש היו כמה בעיות משמעותיות במכשיר ככל הנראה בגלל שהנייד נפל לי. לאחר שלא קיבלתי שירות טוב אצל היבואן שהיה צריך לעזור לי בתיקון הנייד, בלית ברירה פניתי לחנות "שופכל", בה קניתי את הנייד. לאה - בעלת החנות בכבודה ובעצמה החליטה בלי להסס לעזור לי מול היבואן בכדי שיעזרו לי לתקן. היא ניהלה לא מעט שיחות עם היבואן , כולל עם ההנהלה שלהם ודרשה שאקבל שירות טוב וגם תיקון המכשיר. כשבועיים נמשכה כל הסאגה הזאת ולבסוף תיקנו לי את הנייד ועשכיו הכל בסדר. אני כותב את התגובה הזאת כי לקבל שירות טוב בארצנו זה לא ברור מאליו וכשזה קורה חשוב גם לפרגן.
החנות בה רכשתי ובעלת החנות בכלל לא חייבים לטפל בי כי לאחר קנייה כל נושא האחריות הוא במגרש של היבואן וחברה שנותנת אחריות ולכן מאוד יפה מצד החנות לעזור ללקוחות שלהם בעת מצוקה .
תודה על הכל וכן ירבו אנשים שדואגים ללקוחות שלהם .
יאן
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8 פלוס 256 גיגה
Ma
שם:
Ma
תאריך:
25/06/2021
דירוג:
הדירוג של Ma: 5 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי אצלהם שעון חכם לבן אדם מבוגר ומכשיר GPS לאוטו יש להם אפליקציה מעולה לתקשר ולעקוב איפה זה נמצא הכל עובד חלק
אבל מעל הכל השרות הנדיב שלהם
אני ממש מרוצה
המוצר שנקנה בחנות
שעון GPS ומכשיר GPS לאוטו
נילי
שם:
נילי
תאריך:
10/06/2021
דירוג:
הדירוג של נילי: 5 מתוך 5
חוות דעת
קנינו טלפון סלולרי שצריך היה להתאים לשימוש עם מכשיר שמיעה מסויים.
הזמינו אותנו לביתם, בדקו את ההתאמה, התקינו את כל הנדרש והכל בשעות שאחרי סיום עבודתם.
שרות למופת !!!
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי
shahar.e99
שם:
shahar.e99
תאריך:
09/06/2021
דירוג:
הדירוג של shahar.e99: 5 מתוך 5
חוות דעת
תודה רבה ללאה על השירות הכל כך מקצועי והאנושי ! לאה ליוותה אותי בכל תקלה שהייתה ודאגה שהכל יטופל במהירות ומקצועיות.
המוצר שנקנה בחנות
לחצן מצוקה
Moran
שם:
Moran
תאריך:
25/03/2021
דירוג:
הדירוג של Moran: 5 מתוך 5
חוות דעת
שירות מעולה וחווית קניה משובחת מוכרת אדיבה ומקצועית
מומלץ בחום לכל מי שמחפש קנייה בטוחה אונליין
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 8 פלוס
Tamar
שם:
Tamar
תאריך:
02/06/2021
דירוג:
הדירוג של Tamar: 2 מתוך 5
חוות דעת
רכשתי מ"שופ כל" מכשיר טלפון של סמסונג Galaxy S8 בפברואר 2021. המשלוח לקח ימים ארוכים כי נשלח אליי בדואר רגיל ולא עם שליח, כפי שביקשתי. מיד כשהמכשיר הגיע אליי התגלו בו בעיות, הראשיות היו במיקרופון ובבטרייה. התקשרתי לחנות ודיברתי עם אלי, שהציע שאגש למעבדת "גט-סל" לתיקון הטלפון. הבעתי תמיהה על הצעה זאת כי נראה לי הגיוני יותר להציע לי מכשיר תקין במקום הפגום. הוא הציע להשתתף בעלות התיקון, אם תהיה כזו. בינתיים המשכתי להשתמש במכשיר (אפשר לנהל שיחות כשמדברים באוזניות בלוטות' ולטעון את הבטרייה כל כמה שעות - לא אידיאלי אך אפשרי). הראיתי את המכשיר לבעלים של חנות סלולרית והוא בחן את הטלפון ואת אריזתו והאביזרים הנלווים ואמר שהוא משוכנע שמדובר במכשיר מחודש, לא חדש. הופתעתי מאוד כי בשום מקום במהלך העסקה או התחקיר באתר "זאפ" לא צוין שהטלפון אינו חדש. פניתי שוב לאלי, שעירב את היבואן, אך המכשיר שלי לא הוחלף ואף לא תוקן. אציין כי בשיחות הראשונות הבעלים של החנות, אלי ולאה, עשו רושם חביב ומקצועי, לכן רבה הייתה האכזבה כשטיפלו בתלונתי בצורה חובבנית וללא ה]גנת רצון בסיסי לפצות ולוודא שהלקוח שהוציא אצלם ממיטב כספו, יהיה מרוצה. לא ממליצה לרכוש אצלכם מכשירים סלולרים בשל החשש שמדובר במכשירים מחודשים וכי לא יטפלו בתלונותיכם אם התמכשיר תקול.
המוצר שנקנה בחנות
Galaxy S8 G950F 64GB
תגובת החנות
הלקוחה התלוננה בפני המועצה לצרכנות ותלונתה נדחתה מכל וכל,היות והלקוחה לא דיווחה על נזק שגרמה למכשיר.המכשיר נאסף ע"י היבואן לבדיקת טענותיה,והגיע שבור.אין אחריות למכשיר שבור באף מקרה.הלקוחה טענה על "בדיקה" של גורם בלתי מזוהה וללא אסמכתאות,שלא ניתן כלל להתייחס לטענה זו. לגופן של טענותיה-הלקוחה טענה לבעיה שמע לאחר כ-3 שבועות ממועד הקניה והופנתה לקבלת שירות במעבדת האחריות,וסירבה.כמחווה יוצא דופן-היבואן אסף כאמור את המכשיר שהגיע שבור!!! הלקוחה אינה דוברת אמת היות ולא מציינת בתלונתה כי גרמה נזק למכשיר,בו הודתה. תלונת הלקוחה אינה אמינה ומטרתה היחידה לגרום נזק, בטענת ותואנת שווא.הלקוחה נכשלה בנסיונות אלו מול המועצה לצרכנות ולכן מנסה להשתמש בזאפ לשם כך. שופכל מוכרת מכשירים מקוריים,באריזתם המקורים עם כל האביזרים המקוריים,המיובאים לישראל ע"י יבואן מורשה,והעומד בכל התקנים הנדרשים לשיווק מכשירים סלולריים בישראל. לכל המכשירים יש אחריות לשנה המבוצעת במעבדות חברת גטסל/פרטנר,בנקודות השירות של חב' פרטנר. שופכל גאה בשירות המעולה שנותנת ללקוחותיה,לפני ואחרי המכירה,גם לאחר זמן.יעידו על כך ההמלצות הרבות.