חדשות הצרכנות
סקירות מוצרים
בדקנו והשווינו
מדריכי קנייה
אוזניות
סמארטפונים
טלוויזיות
מחשבים ניידים

MobileCity מעבדת תיקונים ואביזרים לסלולר

MobileCity
אתר אינטרנט:
בעלים:
מובייל סיטי
כתובת אימייל:
info@MobileCity.co.il
למידע נוסף >
דירוג החנות ב-12 החודשים האחרונים:
(4.5 כוכבים מתוך 5)
60%
אחוז חוות דעת חיוביות
49
חוות דעת בשנה האחרונה
49
חוות דעת בכל הזמנים
מפת הגעה לחנות:

נמצאו 49 חוות דעת על החנות MobileCity

מיין לפי: תאריך | דירוג יורד | דירוג עולה
goregirl
שם:
goregirl
תאריך:
05/10/2018
דירוג:
הדירוג של goregirl: 5 מתוך 5
חוות דעת
החלפת שקע טעינה של טלפון סמסונג. הגעתי בשישי בבוקר, אמרו לי שהתיקון יקח שעתיים. חזרתי לאחר שעתיים הטלפון תוקן וגם ביקשתי החלפת מגן זכוכית. שירות מהיר ומקצועי.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סמסונג גלקסי S7
shani
שם:
shani
תאריך:
30/05/2018
דירוג:
הדירוג של shani: 1 מתוך 5
חוות דעת
הזמנתי מהאתר כיסוי לטלפון שמופיע כי הוא קיים במלאי, נעשה חיוב ובסטטוס ההזמנה שלי היה כתוב כי ההזמנה הושלמה. המשלוח היה אמור להגיע בתוך 2- 7 ימי עסקים. לאחר שבוע פניתי לחנות במייל בבקשה לקבל מספר חבילה למעקב משלוח ורק אז נאמר לי שהמוצר לא קיים במלאי.
אכן זיכו אותי על הכסף לפי בקשתי אבל לא ברור לי למה כתבו שההזמנה הושלמה, איך ייתכן שלא עדכנו אותי שהמוצר לא קיים (טוענים שניסו ליצור איתי קשר, אמנם נראה לי תמוהה כיוון שהיה להם הן את הטלפון והן את המייל שלי ולא ייתכן ששבוע שלם לא תפסו אותי) ויותר מזה, איך מחייבים על מוצר לפני שמוודאים שהוא קיים?

ואגב- המוצר עדיין מופיע כקיים במלאי!
המוצר שנקנה בחנות
SKECH HARD RUBBER אדום לאייפון 5 / 5S
Kim
שם:
Kim
תאריך:
20/04/2018
דירוג:
הדירוג של Kim: 1 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי בעקבות חוות דעת טובות לאחר שמסך אייפון 7 נשבר.
תיקנו לי את המסך תוך שעתיים,
באותו היום גיליתי ששכחו לחבר בחזרה את החיישן. לא יכלתי לדבר בטלפון נורמלי והאוזן הייתה לוחצת על מקשים .
הגעתי בפעם השנייה לתקן את הטעות, החליפו לי שוב מסך, ואז נודע לי שזאת לא הייתה הבעיה אלא החיישן. הבחור שם לי חיישן חדש והדבר לא עזר. באתי בפעם השלישית אחרי שהזמינו לי חיישן במיוחד, חיברו אותו, וזה עזר לאותו הרגע ..
אחרי שבוע הטלפון שלי פשוט מת . הגעתי למעבדה שהייתה קרובה באותו הרגע, שם הבחור ידע להגיד לי ב ד י ו ק מה קרה.. בלי להסביר לו מה עברתי עם הטלפון, הוא שאל אם המסך נשבר לאחרונה, אמרתי לו שכן והוא ישר ידע להגיד לי שחסר חלק ממש גדול של החיישן ושלא החזירו אותו בכלל למקום !!!!!!!
הגעתי שוב!!!!!! בפעם הרביעית! למעבדה, (כמובן אחרי הביקור במעבדה שכמובן גם על זה שילמתי) הבחור חיבר לי את החיישן ושם לי מגן זכוכית על הטלפון במתנה .
הטלפון שלי פשוט נהרס . המגעים לפעמים עובדים ולפעמים לא, ושלא נדבר בכלל על כל הזמן שבזבזתי שם . שש
המוצר שנקנה בחנות
אייפון 7
ניר
שם:
ניר
תאריך:
16/10/2017
דירוג:
הדירוג של ניר: 5 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לחנות להחלפת מסך לאיפון של הילד . פגשתי את בן ורן שהסבירו והציעו את כל האופציות . היו אדיבים וסבלניים בצורה יוצאת דופן וביצעו את התיקון מולי על המקום בצורה מקצועית ביותר . מומלץ ביותר במחירים סבירים ושירות מעל ומעבר . כיף להיתקל באנשים כאלו
המוצר שנקנה בחנות
תיקון איפון 6S
Galshan
שם:
Galshan
תאריך:
07/01/2017
דירוג:
הדירוג של Galshan: 5 מתוך 5
חוות דעת
התקשרתי בבוקר של שישי ושאלתי לאפשרות תיקון מסך מרוסק לטלפון LG G2 .
לטענתם היו להם שני מסכים זמינים.
הגעתי אמנם אחרי 3 שעות ולטענתם כבר נמכרו המסכים אך הם בכל זאת הזמינו לי וגם הספיקו לתקן את הטלפון עד שסגרו את המקום.
לטענתם למרות הריסוק הקיצוני של המסך, שמצב הטלפון היה עדיין טוב ולא היה פגם בגב המכשיר.
מרוצה מהטיפול של הבחורים והתוצאה
המוצר שנקנה בחנות
תיקון סלולר 802
Dvora Menahem
שם:
Dvora Menahem
תאריך:
22/11/2016
דירוג:
הדירוג של Dvora Menahem: 5 מתוך 5
חוות דעת
שרות מהיר, יעיל ומקצועי למסך שבור. מחירים הוגנים. יש חנייה מאחורי המעבדה. לבקשתי, הטכנאי גם ביצע בדיקה למכשיר ללא עלות נוספת וייעץ כיצד לטפל בבעיה.
המוצר שנקנה בחנות
סמארטפון G2
הלקוחה
שם:
הלקוחה
תאריך:
18/10/2016
דירוג:
הדירוג של הלקוחה: 3 מתוך 5
חוות דעת
הגעתי לחנות בפתח תקווה ברחוב מוטה גור 9 בעקבות הסקר באתר זאפ. חיפשתי סוללה לlg3. הפנו אותי לחנות אחרת. שם לא רכשתי את הסוללה כי היא לא הייתה מקורית. מדוע לפרסם את המוצר אם אתם לא מחזיקים אותו במלאי? תמוה.
המוצר שנקנה בחנות
סוללה Lg3 3
בני
שם:
בני
תאריך:
02/05/2016
דירוג:
הדירוג של בני: 5 מתוך 5
חוות דעת
החלפתי מסך שבור ולאחר ההחלפה הכול עובד תקין וגם נתנו מגן מסך חדש כיבן שלא ניתן להעביר אותו מהמסך הקודם.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי G3 32GB D855
doron
שם:
doron
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
הדירוג של doron: 5 מתוך 5
חוות דעת
שמעתי על מהקום דרך זאפ, ומאז הספקתי לתקן שם שני מכשירים שונים (במשפחה המורחבת) שהמסך שלהם היה שבור (בתוך חודש ימים).
אנשים מקצועיים ביותר שהתיקון נעשה מולי, ותוך 30 דק' יצאתי עם מכשיר תקין שעבר בדיקות מקיפות.

רצוי לציין שאין כמו מראה עיניים - לראות את מה הטכנאי מחליף ומה מצב המכשיר. ככה שלא מוכרים לכם סיפורים.

על פניו הם היו יקרים ב-50 ש"ח משאר החנויות, אך כשראיתי את הביקורות החיוביות עליהם (ועל שאר החנויות פחות) החלטתי להשקיע, ואכן יצאתי מרוצה ביותר (ואף חזרתי בשנית למכשיר השני מבין השניים שגם לו היה סדק במסך).

ממליץ ביותר - השירות מעולה, רמת הטכנאי מעולה, השקיפות מול הלקוח (מה שאין במקומות אחרים) מוסיפה המון!
המחיר - אני לא רואה בזה מדד כל עוד הם חוסכים לי כאבי ראש, נסיעות ועצבים.
המוצר שנקנה בחנות
טלפון סלולרי G2 D802
Avi
שם:
Avi
תאריך:
22/10/2015
דירוג:
הדירוג של Avi: 1 מתוך 5
חוות דעת
לאחר שנפל לי המכשיר OnePlus One ונשבר המסך, חיפשתי בזאפ מעבדה שתוכל לתקן אותו עוד באותו היום.
המכשיר עבד ותפקד רק המסך היה מרוסק
בהתחשב בהמלצות והדירוג הגבוה של IphoneLabs התקשרתי אליהם ונאמר לי שיש להם מסך כזה במלאי ואפשר להגיע ולתקן אותו תוך שעה.
אז נסעתי לפ"ת למסור את הטלפון וכשהגעתי נאמר לי שיקח שעתיים ולא שעה עקב עומס של אותו יום.
אז נסעתי חזרה לעבודה וחזרתי כעבור 3 שעות כנאמר לי שהמכשיר תוקן ועובד.
כשקיבלתי אותו והדלקתי אותו הגעתי לתפריט Factory Reset והטלפון לא עלה.
כשציינתי זאת בפני הטכנאי הוא טען שזו בעיית תוכנה וככה הוא קיבל את המכשיר.
ניסיתי לעשות Factory Reset ושוב הגעתי לאותו תפריט.
התווכחתי עם הטכנאי וניסיתי לשכנע אותו שהטלפון עבד לפני התיקון אבל הוא החליט שאני משקר והטלפון לא עבד גם קודם
הוא הציב בפני 3 אפשרויות:
1. לקחת את המכשיר כמו שהוא ולשלם על התיקון
2. להשאיר אותו על מנת שיבדוק אם הוא יכול לתקן את "בעיית התוכנה"
3. לקחת את המכשיר עם המסך השבור למחרת
בחרתי באפשרות השניה.
מיותר לציין שיצאתי ניסער מהחנות לאחר שהרגשתי מרומה וידעתי שהטלפון עבד לפני התיקון ומשהו השתבש במהלך התיקון וזו איננה בעיית תוכנה
עוד באותו יום חיפשתי בגוגל אם קרה למישהו מקרה דומה ומצאתי מישהו עם מקרה דומה שנהרס לו הכבל ווליום כשהוא ניסה להחליף מסך OnePlus One בעצמו.
התקשרתי למעבדה וסיפרתי להם על המקרה עוד באותו היום.
למחרת כשדיברתי איתו הוא אישר שזאת אכן הבעיה והוא צריך להזמין קבל ווליום מחו"ל שיקח 10 ימים בערך
התיקון לקח יותר 3 שבועות ובסוף מסתבר שהנורית התרעות הפסיקה גם היא לעבוד בעיקבות התיקון
לסיכום המעבדה הזאת גם לא מקצועית וגם לא נותנת שרות טוב
המוצר שנקנה בחנות
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי למכשיר Iphone 5
תגובת החנות
אכן אבי הגיע אלינו עם מסך שבור למכשיר One Plus One ולאחר החלפת המסך הסתבר שישנה תקלה כתוצאה מהתיקון (לאחר שביררנו את העניין). לקחנו אחריות מלאה והזמנו על חשבוננו את החלק מחו"ל שצריך מכיוון שלא היה ניתן להשיג את החלק בארץ. אומנם המשלוח לקח קצת זמן הצענו לו פתרונות שלא התקבלו וניסינו לתת את השירות הטוב ביותר. לוקחים אחריות מלאה ולומדים מטעויות.